Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اتاق اصناف مرکز فارس گفت: از ۱۱ اردیبهشت تا اطلاع ثانوی، رسته های شغلی گروه ۲ در استان فارس به صورت شیفت زوج و فرد فعالیت های خود را آغاز می کنند.

به گزارش خبرگزاری برنا از فارس، محمود هاشمی اظهارداشت: بر اساس مصوبات آخرین جلسه ستاد استانی کرونا در فارس، فعالیت‌های رسته‌های شغلی یک همچنان بلا مانع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
رئیس اتاق اصناف مرکز فارس افزود: اما از ۱۱ اردیبهشت تا اطلاع ثانوی، فعالیت رسته‌های شغلی گروه ۲ در استان فارس به صورت شیفت بندی زوج و فرد و با لحاظ آخرین رقم سمت راست کدپستی واحد صنفی امکان پذیر خواهد بود. وی اضافه کرد: مسئولیت نظارت بر بازارهای سرپوشیده و مراکز فروش بزرگ و پاساژهای سر باز بر عهده هیئت امنای این مراکز است. هاشمی اعلام کرد: طرح ساعات کار پزندگان، پیتزا و اغذیه فروشان، تولید کنندگان و فروشندگان آبمیوه، بستنی و پالوده و رستوران و سفره خانه‌های سنتی در ماه مبارک رمضان به صورت قبل به قوت خود باقی است. وی تصریح کرد: تالارهای پذیرایی، چایخانه‌ها و قهوه خانه‌ها و گیم نت‌ها همچنان تعطیل خواهند بود و تمامی صنوف استان ملزم به پیروی از این برنامه فعالیت تا اطلاع ثانوی خواهند بود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: فعالیت شیراز فارس اصناف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۸۱۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرگ ۶ نفر بر اثر غرق شدن در باتلاق در کلستان شیراز

مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت هاسی پزشکی شیراز اظهار کرد: با اعلام گزارش غرق شدگی در باتلاق در روستای کلستان نیرو‌های امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

او ادامه داد: بر اثر این حادثه یک بزرگسال و ۵ کودک قبل از رسیدن آمبولانس جان خود را از دست دادند.

مرادیان تصریح کرد: برای امدادرسانی به حادثه دیدگان، ۲ دستگاه آمبولانس ۱۱۵ و تیم هلال به احمر محل حادثه اعزام شدند.

کلستان روستایی از توابع بخش مرکزی شهرستان شیراز در استان فارس است.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • عذرخواهی «هما» از مسافران پرواز ۷۱۸ استانبول- تهران
  • فعالیت صنف رستوران ها و اغذیه ها تنها به صورت بیرون بر در ماه رمضان
  • مهم ترین خبرهای ورزشی فارس
  • اعمال محدودیت در فعالیت رستوران‌های کرمانشاه در ماه رمضان
  • پلمب ۶ واحد صنفی متخلف در قزوین
  • پلمب ۶ واحد صنفی در قزوین
  • فعالیت اصناف مختلف زیر ذره بین بازرسان کرمان
  • رضایت مسافران نوروزی از سفر به شیراز
  • مرگ ۶ نفر بر اثر غرق شدن در باتلاق
  • مرگ ۶ نفر بر اثر غرق شدن در باتلاق در کلستان شیراز