Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-16@05:34:33 GMT

کدال‌نگر ۱۱اردیبهشت۱۴۰۰ / جهش ۱۶۳درصدی سود آریا

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۸۳۱۹

کدال‌نگر ۱۱اردیبهشت۱۴۰۰ / جهش ۱۶۳درصدی سود آریا

اقتصادآنلاین- هانا پاکمند؛ کدال‌نگر ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ به بررسی برخی از اطلاعیه‌های منتشرشده در کدال پرداخته است.

افزایش سرمایه

«دتماد»: افزایش سرمایه ۴۳درصدی شرکت تولید مواد اولیه دارو پخش از مبلغ ۵۰۰,۰۰۰ میلیون ریال به‌ مبلغ ۷۱۵,۰۰۰ میلیون ریال از محل مطالبات و آورده نقدی مبلغ در مرجع ثبت شرکت‌ها به ثبت رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«دیران»: افزایش سرمایه ایران دارو با رای مجمع به تصویب رسید.

«ساینا»: شرکت صنایع بهداشتی ساینا از عدم موافقت سهامدار عمده با افزایش سرمایه بابت آن قسمت از آورده و مطالبات حال شده و انجام همان قسمت از طریق صرف سهام با سلب حق تقدم خبر داد.

اطلاعیه‌ها

«پیزد»: شرکت مجتمع صنایع لاستیک یزد اعلام نمود در راستای تعیین تکلیف تسهیلات ارزی دریافتی از بانک سپه شعبه فلسطین شمالی به مبلغ ٢٧.٣۵۴.٢٧٠ یورو طی پیگیری‌های مکرر جهت بازپرداخت وام ارزی، نهایتاً تلاش صورت گرفته به ثمر رسید و تسهیلات ارزی مذکور در قالب مصوبات فوق الذکر به تسهیلات ریالی با مبلغ کل ١۲۳میلیارد تومان ، ۴ساله، با نرخ بهره ١٨درصد و با اقساط ۶ماهه تامین گردید.

«شاملا»: شرکت معدنی دماوند، از انعقاد قرارداد فروش مقدار ۵٠٠تن کنسانتره سولفور سرب خشک صادراتی خبر داد.

«کماسه»: شرکت تامین ماسه ریخته‌گری اعلام نمود در نظر دارد بارگیری و حمل بار معدنی مورد نیاز خود را از معادن به کارخانه واقع در شهرستان فیروزکوه را از طریق مناقصه به واجدین شرایط واگذار نماید.

«خعتبار»: شرکت سرمایه‌گذاری اعتبار ایران اعلام نمود در نظر دارد با رعایت قوانین و مقررات سازمان بورس و اوراق بهادار و شرکت فرابورس، در چارچوب دستورالعمل معاملات عمده ٢٢.۵٩ از سهام شرکت سرمایه‌گذاری وثوق امین را با شرایط ذیل واگذار نماید .

«ساینا»: شرکت صنایع بهداشتی ساینا از  عدم موافقت سهامدار عمده با افزایش سرمایه بابت آن قسمت از آورده و مطالبات حال شده و انجام همان قسمت از طریق صرف سهام با سلب حق تقدم خبر داد.

«کدما»: شرکت معدنی دماوند از انعقاد قرارداد  فروش مقدار ۵٠٠تن کنسانتره سولفور سرب خشک صادراتی خبر داد.

گزارش‌های ماهانه و صورت‌های مالی

«ثاباد»: شرکت مجتمع های توریستی و رفاهی آبادگران ایران، در ١٢ ماهه منتهی به اسفند ٩٩ برای هر سهم ۵٠٧ریال سود محقق کرد در حالی که در دوره قبل ١١ریال زیان شناسایی کرده بود.

«آریا»: شرکت پلیمر آریا ساسول، در ١٢ماهه منتهی به اسفند ٩٩ توانست با سرمایه ٩١٧میلیارد تومان ، ١٢٠٨١ریال برای هر سهم سود محقق کند که با جهش ١۶٣درصدی نسبت به دوره مشابه سال گذشته همراه می‌باشد.

«دکیمی»: شرکت صنعتی کیمیدارو در ١ ماهه منتهی به فروردین ١۴٠٠ حدود ١۴میلیارد تومان درآمد فروش داشت.

«کفرا»: شرکت فرآورده‌های نسوز ایران در مدت ١ ماهه منتهی به فروردین ١۴٠٠ حدود ۵٠میلیارد تومان درآمد از فروش محصولات به دست آورد.

پربیننده ترین هر مشمول سهام عدالت در هر استان چقدر دارایی دارد؟ مروری به عملکرد بورس در هفته اول اردیبهشت۱۴۰۰ بازدهی منفی همه بازار‌ها به جز بورس / زیان بازارها طی پنج هفته متوالی در هفته‌ای که گذشت چه بر سر بورس تهران آمد؟ / مهم‌ترین اخبار بورسی این هفته سنگین‌ترین صف‌های خرید و فروش / فلزی‌ها سنگین صفوف فروش را به نام خود زدند

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: بورس امروز کدال نگر افزایش سرمایه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۸۳۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهام‌داران هیجانی خرید و فروش نکنند

یک کارشناس بازار سرمایه از سهام‌داران خواست از خرید و فروش‌های هیجانی خودداری کنند.

علیرضا رستمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به نوسانات بازار سرمایه در چند روز اخیر، عمده این نوسانات را هیجانی و ناشی از ریسک‌های سیاسی تحولات منطقه دانست و گفت: این هیجانات به زودی فروکش می‌کند. امروز (۲۷ فروردین) نیز وضعیت بازار نسبت به دو روز قبل بهتر بود که بیانگر کاهش هیجانات است.

این تحلیل‌گر بازار سرمایه از کاهش فشار فروش سهام طی امروز نسبت به روزهای گذشته نیز یاد کرد و ادامه داد: محدود کردن دامنه نوسانات نیز بر بهبود وضعیت بازار و کاهش فشار فروش بی تاثیر نبوده است، به گونه‌ای که بسیاری از سهامی که در روزهای گذشته صف فروش داشتند امروز با صف خرید مواجهند.

رستمی از سهام‌داران خواست در چنین شرایطی از خرید و فروش‌های هیجانی خودداری کنند و حتما نگاه آنها به بازار سرمایه با دید بلند مدت باشد.

وی درباره چشم‌انداز بلندمدت بازار سرمایه نیز عنوان کرد: اکنون اکثر سهام در کف قیمت دارند و بازار سرمایه نسبت به بسیاری از بازارهای دیگر جا مانده و شاخص نباید در چنین سطحی باشد.

این تحلیل گر بازار سرمایه با بیان اینکه شاخص بورس تا پایان امسال باید حداقل به حدود ۲.۸ میلیون واحد و در بلندمدت به بیش از این میزان برسد، اظهار کرد: چنانچه ریسک ناخواسته‌ای به بازار سرمایه تحمیل نشود، چشم‌انداز بورس در بلندمدت مثبت به نظر می‌رسد، خصوصا اینکه اکنون عمده سهام در کف قیمت خود قرار دارند و برای سرمایه‌گذاری با نگاه بلندمدت مناسب هستند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آخرین جزئیات از روند برگزاری مجامع شرکت‌های سرمایه‌گذاری استانی سهام عدالت اعلام شد
  • گاف روابط عمومی آپ | شرکتی با دو مدیرعامل!
  • سهام‌داران هیجانی خرید و فروش نکنند
  • تخلیه رشد بهاری بورس
  • خبر خوش دولت برای بورس | اعلام جزئیات افزایش سرمایه‌های بزرگ نمادهای شاخص‌ساز
  • خبر خوش بورسی | نمادهای شاخص‌ساز بورس، افزایش سرمایه گرفتند
  • خبر خوش برای سپاهان از بازار بورس!
  • پیش‌بینی بورس در هفته چهارم فروردین ۱۴۰۳/ یکه‌تازی تک سهم‌ها در این هفته
  • کدام صنایع بورسی در ۱۴۰۳ پیشرو خواهند بود؟
  • افزایش ۱۱ هزار واحدی شاخص بورس آذربایجان غربی