Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فریبرز جباری سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان گفت: در راستای اجرای گام پنجم طرح قرارگاه عملیاتی سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و مدیریت هوشمند و کنترل بیماری کووید ۱۹، ضمن بازرسی از اصناف، یک واحد عرضه قلیان در لردگان پلمب و ۸۰ قلیان و متعلقات آن جمع آوری و واحد متخلف به مراجع قضایی معرفی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: عرضه قلیان همچنان ممنوع است و در صورت مشاهده و گزارش با متخلفین برخورد قانونی بعمل خواهد آمد.

جباری در ادامه از پلمپ ۲۱ واحد صنفی متخلف به علت عدم رعایت اصول بهداشتی در لردگان خبر داد و افزود: در راستای پیشگیری و مبارزه با کووید ۱۹ و اجرای گام پنجم طرح شهید حاج قاسم سلیمانی، طرح جامع مدیریت هوشمند محدودیت‌ها در وضعیت قرمز بازدید مشترک کارشناسان شبکه بهداشت و مراکز شماره یک و دو شهری و نمایندگان نیروی انتظامی و اماکن و صنعت و معدن و اتاق اصناف از صنوف سطح شهر صورت گرفت، ۲۱ مغازه از ردیف شغلی ۲و۳و۴ پلمپ و جهت طی مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

بیشتر بخوانید

پلمب ۸ واحد صنفی متخلف در چهارمحال و بختیاری

او در ادامه، به صنوفی که رعایت قوانین و مقررات اعمال شده را رعایت نمی‌کنند هشدار داد، با پیگیری مستمر و همکاری بسیار خوب دستگاه قضایی و انتظامی این صنوف شناسایی و برخورد‌های قانونی بعمل خواهد آمد.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان لردگان، آموزش و قرنطینه سالمندان را از اولویت‌های این شبکه برشمرد و افزود: در راستای گام پنجم طرح سردار سلیمانی، ضمن ویزیت و مراقبت در منزل ۳ سالمند مثبت کووید ۱۹ و تحویل دارو به این بیماران و ارائه آموزش‌های لازم جهت رعایت قرنطینه و پروتکل‌های بهداشتی، پیگیری یک مورد مراقبت در منزل مادر باردار کووید ۱۹ مثبت و ویزیت و ارائه آموزش‌های لازم توسط تیم Hc و CT در سطح مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی خانه‌های بهداشت تابعه صورت گرفت.

انتهای پیام/خ

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شبکه بهداشت و درمان کنترل بیماری کووید ۱۹ پلمب واحد صنفی کووید ۱۹

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۸۳۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشریح برنامه‌های هفته سلامت در مهریز

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز یزد، دکتر مختاری در نشست با مسئولان واحد‌های ستاد شبکه بهداشت و درمان مهریز با اشاره به هفته سلامت امسال با شعار محوری "سلامت خانواده با مردمی‌سازی سلامت" گفت:همزمان با این هفته برنامه‌های متنوعی با رویکرد ترویج مفاهیم کلیدی سلامت و گفتمان سازی در جامعه با تاکید بر اولویت‌های ملی سلامت، در مناطق مختف روستایی و شهری این شهرستان اجرا خواهد شد.


مختاری ادامه داد: باید به تامین همه جانبه و پایدار سلامت، باور و دغدغه داشته باشیم و با تلاش و میثاق خود، این نیاز فطری بشری را جامه عمل بپوشانیم.


مدیر شبکه بهداشت ودرمان مهریز تصریح کرد: غبارروبی قبور شهدا، برپایی ایستگاه سلامت در محل برگزاری نماز جمعه، آموزش تغذیه در گروه‌های سنی مختلف و ترویج و ترغیب فرزندآوری و واحد بهداشت مدارس جهت حضور به موقع کارشناسان مربوطه (بهداشت روان، تغذیه و بهداشت حرفه ای) در مدارس، برنامه ویژه داوطلبین سلامت با موضوع جوانی جمعیت و پیشگیری از تب مالت برپایی نمایشگاه مواد غذایی غیر قابل مصرف در کنار جشنواره غذا در مدرسه شاهد علی ابن ابیطالب و.. از برنامه‌های این هفته است.

دیگر خبرها

  • یک واحد تزریقاتی متخلف در زنجان پلمب شد
  • یک واحد مرغ فروشی متخلف در سبزوار پلمب شد
  • تشریح برنامه‌های هفته سلامت در مهریز
  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • تصفیه روزانه ۲۸ هزار متر مکعب فاضلاب در شهر خوی
  • پلمب ۱۳۸ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی فاسد در طرح سلامت نوروزی سبزوار
  • پلمب ۶۸ واحد صنفی در زنجان
  • پلمب واحد‌های متخلف تهیه و توزیع در استان یزد
  • ۱۰ واحد عرضه فرآورده خام دامی متخلف پلمب شد
  • ۶۸ واحد صنفی در زنجان پلمب شد