Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی آذربایجان‌غربی گفت: به همه داوطلبان شورای شهر استان اعلام می شود اگر هر شخصی اقدام به تبلیغات زود هنگام کرده است، تخلف محسوب شده و همین موضوع در حین بررسی صلاحیت ها لحاظ می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ارومیه، علی زنجانی در نشست شوراهای اسلامی شهر و روستا؛ چالش‌ها و فرصت‌ها که در جمع دانشجویان دانشگاه‌های استان در سالن جلسات دوم آذر ناحیه بسیج دانشجویی آذربایجان غربی برگزار شد اظهار داشت: در سال 77 شاهد دو اقدام بودیم یکی پیش از سال 77 و دیگری پس از سال 77 و در این راستا، پیش از سال 77 شوراهای محلی و روستایی وجود داشت که در راه خدا فعالیت کرده و دلسوز انقلاب بودند و بی وقفه تلاش های فراوانی به عمل آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت عالی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی آذربایجان‌غربی تصریح کرد: اما در سال 77 اصلاحاتی به وجود آمد و رئیس جمهور وقت برای خودشیرینی خود بین آحاد مردم اصلاحاتی در قضیه قوانین شوراها به وجود آوردند و همه مشکلات فعلی شوراهای شهر و روستا مربوط به اجرای ضرب العجلی این قانون ناقص و ابتر در آن زمان است.

زنجانی حسنلویی افزود: نگاه ما به شورا باید به این شکل باشد که شوراهای شهر و روستا تعیین می شود تا خدمات فنی و مدیریتی و بهینه سازی امورات شهری و روستایی را برای مردم ارائه دهند.

وی افزود: متاسفانه در یک مدت خاص نتوانستیم شوراها را مدیریت کرده و قانونی که مصوب شده بود برای مدیریت شهری کافی نبود.

زنجانی تصریح کرد: همچنین اصلاحات اساسی در مجلس شورای اسلامی درباره قوانین ناقص انتخابات شوراهای شهر و روستا لحاظ شد تا خلأهای قانون شوراهای شهر و روستا از بین برود.

وی با اشاره به سوال دانشجویان در مورد تبلیغات زود به هنگام برخی داوطلبان تاکید داشت: به همه داوطلبان شورای شهر استان اعلام می شود اگر هر شخصی اقدام به تبلیغات زود هنگام کرده است، تخلف محسوب شده و همین موضوع در حین بررسی صلاحیت ها لحاظ می‌شود.

شعب ویژه رسیدگی به تخلفات انتخاباتی در کردستان تشکیل شد؛ هشدار دادستان به تبلیغات زودهنگام انتخابات در فضای مجازی

نماینده مردم نقده و اشنویه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اینکه برخی ادعا می‌کنند که قانونی وجود ندارد که اگر در شورا مشکلی ایجاد شد به آن رسیدگی شود حرفی بسیار غلط است.

وی افزود: هر مشکلی که در شوراها به وجود بیاید، در دادگستری ها، شوراهای حل اختلاف مورد بررسی قرار می گیرد و برای اثبات این قضیه 10 نفر از شوراها را به دلیل نداشتن صلاحیت کافی اخراج شده و به چند نفر تذکر کتبی داده شده است و حتی تعدادی را محکوم به برگرداندن اموال کرده ایم.

وی در پایان گفت: همه باید در انتخابات شرکت کنند چرا که انتخابات یک تکلیف شرعی بوده و اگر کوتاهی شود بدین معنا است که به اسلام جفا شده است.

انتخابات مظهر مردم سالاری دینی است

 سید محمود صفری فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان آذربایجان‌غربی نیز گفت: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی است و بسیار خسند هستیم که امروزه در حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مقوله انتخابات در بطن تمامی حوزه ها از جمله فرهنگی، سیاسی و  اجتماعی بوده و از سوی دیگر در سلسله مراتب مدیریتی در سطوح مختلف ملّی و استانی و شهری و حتی روستایی جاری شده است.

وی در ادامه تاکید داشت: انقلاب اسلامی ایران با هویت اسلامی خودش، فریاد جدید حق خواهی و دفاع از مظلوم را سر بر آورد و توانست قواعد مردم سالاری جدیدی را در چهارچوب اسلام پیدا کند.

فرمانده ناحیه بسیج دانشجویی استان در ادامه افزود: آنچه که در این روزها همه را متوجه خود کرده، این است که مقوله ای به نام پدیده‌ فساد یا ناکارآمدی در شوراهای اسلامی شهرها و روستاها پدید آمده است.

 صفری در آخر اظهار داشت: امید است افرادی انتخاب شوند که نقاط قوت را در جهت پوشاندن این همه فساد در شوراهای اسلامی شهر و روستا را به همراه داشته باشند.

انتهای پیام/7548/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شوراهای شهر و روستا شوراهای اسلامی آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۸۷۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی آموزش‌و‌پرورش چه اقداماتی انجام دهند؟

داودالموسوی،مدیرکل هیأت مرکزی گزینش گفت: نتایج اولیه آزمون استخدامی ویژه رشته شغلی آموزگاری سال ۱۴۰۳ که در تاریخ ۱۸ اسفند۱۴۰۲ برگزار شد؛ در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی https://sanjesh.org   قرار خواهد گرفت و داوطلبان می‌توانند برای اطلاع از این نتایج به  نشانی مذکور مراجعه کنند.

وی با ذکر این نکته که متقاضیان پس از دریافت نتیجه آزمون مذکور، در صورتی که براساس نتیجه مندرج در کارنامه، جزو معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت قرار گرفته باشند، گفت: این دسته از پذیرفته شدگان باید نسبت به تکمیل کاربرگ‌های مورد درخواست اقدام و هریک از داوطلبان معرفی شده چندبرابر ظرفیت، موظف هستند طبق مفاد اطلاعیه سازمان سنجش و براساس تقویم زمان بندی در فرایند بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش و سایر مراحل حضور یابند.

داودالموسوی در ادامه  بررسی صلاحیت‌های عمومی افراد واجد شرایط را منوط به تأیید مدارک و مستندات داوطلبان دانست و گفت: با توجه به اینکه مقرر است تکمیل کاربرگ اطلاعات فردی داوطلبان جهت بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش از طریق سامانه my.medu.ir انجام گیرد؛ ضروری است پس از انتشار اسامی در درگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش کشور در مهلت تعیین شده با مراجعه به سامانه مذکور با استفاده از گزینه ورود از طریق درگاه دولت و استفاده از شماره همراه با مالکیت شخص داوطلب نسبت به تکمیل دقیق فرم اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک مورد نیاز مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش، اقدام کنند.

مدیرکل هیأت مرکزی گزینش افزود: عواقب ناشی از عدم تکمیل و یا ارسال ناقص فرم مذکور و همچنین عدم ارسال مدارک موردنیاز در زمان مقرر متوجه داوطلب می‌باشد.

داودالموسوی به پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی گفت: داوطلبان می‌توانند برای پیگیری اخبار و دریافت اطلاعات مورد نیاز مربوط به گزینش به درگاه اینترنتی https://gozinesh.medu.gov.ir مراجعه و یا با نصب پیام رسان شاد، در کانال گزینش آموزش و پرورش به نشانی (@gozinesh_medu کانال‌های سازمانی/ ادارات کل ستادی / ورود به بخش گزینش) عضو شوند.

شایان ذکر است که مدارک مورد نیاز جهت بارگذاری در بخش کاربرگ اطلاعات فردی گزینش در سامانه و انجام بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش به شرح زیر اعلام شده  است:

یک قطعه عکس پرسنلی فایل عکس در کاربرگ اطلاعات فردی بارگذاری شده و اصل عکس به پرینت کاربرگ اطلاعات فردی الصاق می‌شود
تصویر تمامی صفحات شناسنامه
تصویر کارت ملی
تصویر آخرین مدرک تحصیلی
تصویر مدارک مربوط به کسب مقام یا رتبه‌های علمی، فرهنگی و هنری، ورزشی، قرآنی و...
تصویر گواهی معتبر اشتغال در آموزش و پرورش
تصویر سوابق ایثارگری داوطلب و خانواده درجه یک

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی آموزش و پرورش

دیگر خبرها

  • ۲۲ روز مانده تا دومین مرحله انتخابات مجلس دوازدهم
  • وضعیت شناسی دقیق حلقه مفقوده در فعالیت‌های فرهنگی تخصصی است
  • بیش از ۶۰۰ خانواده متقاضی فرزند خواندگی هستند
  • جزییات مهم درباره گزینش استخدام معلمان
  • پذیرفته‌شدگان مرحله اول آزمون استخدامی آموزش‌و‌پرورش چه اقداماتی انجام دهند؟
  • نکات مهم درباره گزینش استخدام معلمان
  • نکات مهم گزینش برای پذیرفته‌شدگان آزمون استخدام آموزگار
  • اعلام زمان بندی مرحله دوم انتخابات مجلس
  • جدول زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی منتشر شد
  • اعلام زمان‌بندی مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی