Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهرداد حسن‌زاده عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار کرد: بارش شدید باران و وقوع سیلاب در شمال هرمزگان در روز گذشته موجب تلف شدن 500 راس دام مردم در منطقه کوهشاه احمدی شده است.

وی افزود: 5500 متر لوله آب شرب، 3 هزار متر لوله آبشخور دام و 14 راه روستایی نیز در منطقه کوهشاه احمدی خسارت دیده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان همچنین به ریزش کوه در منطقه سیاهو به احمدی نیز اشاره و گفت: این محور با تلاش یگان‌های اعزامی بازگشایی شده است.

 

گزارش فارس از خسارات سیل در کوهشاه احمدی را اینجا بخوانید

حسن‌زاده عنوان کرد: قطعی برق در چند منطقه بخش فین و مرکزی بندرعباس نیز در شب گذشته رخ داد که با اعزام یگان‌های اتفاقات برق رفع شد. همچنین 3 چشمه آب نز در روستاهای مرزاندر، چالغان و شریک آباد از توابع کوهشاه احمدی را داشته‌ایم.

وی برآورد ریالی خسارات سیل دیروز را به منطقه کوهشاه حدود 4 میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: برخی از دام‌ها بیمه بوده‌اند اما اکثریت آنها بیمه دام نداشته‌اند که پیگیر انتقال گزارش خسارات به ستاد بحران کشور به منظور دریافت اعتبار حمایتی برای آسیب‌دیدگان هستیم.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان از مردم استان خواست تا با توجه به فعال بودن این سامانه بارشی در استان تا فردا شب بخصوص در مناطق شمالی، شرقی و مرکزی هرمزگان از جمله در منطقه حاجی‌آباد، بشاگرد و شمال بندرعباس از ترددهای غیرضرور جلوگیری کرده و از رفتن به ارتفاعات بدلیل وقوع صاعقه خودداری کنند.

انتهای پیام/ 88055

 

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیریت بحران استانداری هرمزگان مهرداد حسن زاده کوهشاه احمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۹۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد

مدیرکل مدیریت بحران مازندران با اشاره به وقوع سیلاب در مناطق حاشیه رودخانه‌های استان اظهار داشت: با تلاش عوامل راهداری مسیرهای روستایی حاشیه رودها بازگشایی شد. - اخبار استانها -

حسینعلی محمدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در ساری، با بیان اینکه راه روستاهایی که درگیر سیلاب در جاده بسته شده بودند باز شد اظهار داشت: با تلاش عوامل راهداری و امدادی مسیرهای دسترسی روستایی در اکثر مسیرهای رودخانه‌ای باز شده است.

وی افزود: در اثر بارندگی‌های چند روز اخیر و به ویژه روز گذشته طغیان رودخانه تجن را داشتیم که اراضی ساری و میاندرود خسارت دیدند‌.

محمدی تصریح کرد: دیشب طغیان رودخانه تلار را داشتیم که در سوادکوه، سوادکوه شمالی و سیمرغ خساراتی را وارد کرد و تمام مسیرهای دسترسی در این شهرستان‌ها بازگشایی شد.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران ادامه داد: مسیر راه روستایی عبد مناف هراز تا ساعتی دیگر بازگشایی می‌شود و با ورود عوامل راهداری راه روستایی 10 روستا در مسیر هراز که سیلابی شده بودند باز شد.

این مسئول بیان کرد: مسیر روستاهای شمس آباد و آخا و لاریم باز شد.

وی به وقوع سیلاب در محور کیاسر محدوده لنگر و رانش زمین اشاره کرد و گفت: این مسیر نیز با ورود عامل راهداری و سایر نیروهای امدادی بازگشایی شد.

محمدی بیان کرد: روستاهای محور دودانگه و محدوده ورند در محدوده کیاسر بازگشایی شد و محور ده میان سوادکوه هم بازگشایی انجام شد.

وی به طغیان رودخانه کسلیان و سیلابی شدن محدوده پلنگ دره نیز اشاره کرد و یادآور شد: خسارت‌های مناطق مختلف در حال ارزیابی است.

مدیرکل مدیریت بحران مازندران گفت: تا پایان شب سامانه بارشی از استان خارج می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • خسارت ۱۳۰۰ میلیاردی سیل به کشاورزی کهگیلویه‌وبویراحمد
  • انتظارات ایلام از سازمان مدیریت بحران
  • ۱۸ هزار میلیارد برای اصلاح مسیل و شبکه فاضلاب ایلام اختصاص یافته است
  • جلوگیری از وارد آمدن خسارت به استان ایلام را در دستور کار داریم
  • ۱۷ گروه ارزیاب خسارت سیل اصفهان را برآورد می‌کنند
  • راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد
  • خسارت ۱۸۴ میلیاردی باران به بناهای تاریخی سیستان وبلوچستان
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • چگونه خسارات سیل را کاهش دهیم؟
  • خسارت بارش باران درشمال اصفهان/سیلاب در روستای صالح‌آباد جاری شد