Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/کرمانشاه مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه میانگین سرانه پرداختی به هر یتیم استان را 550 هزار تومان اعلام کرد.

محسن رخصی در گفت و گو با ایسنا با اشاره به برگزاری پویش "ایران مهربان" جهت اکرام ایتام گفت: این طرح از ابتدای مهرماه سال گذشته و با هدف جذب حامی برای ایتام در کشور کلید خورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: دراین طرح از ظرفیت تمام ادارات، مدیران، خیرین، اصناف، بازاریان و اقشار مختلف جامعه استفاده شده تا بتوانیم تعداد حامیان بیشتری برای ایتام جذب کنیم.

رخصی به استقبال خوب مردم از این طرح اشاره کرد وافزود: خوشبختانه تا به امروز حدود 40 هزار حامی جدید برای ایتام استان جذب کرده ایم و همین امر باعث شده کمیته امداد کرمانشاه رتبه اول در این پویش را کسب کند.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه گفت: در این پویش هر فرد می تواند حامی یک یا چند یتیم شود و بصورت ماهانه مبالغی را به حساب آنها واریز کند.

رخصی خاطرنشان کرد: مبالغ واریزی حامیان مستقیما به حسابی که به نام یتیم باز شده واریز می شود و این میان واسطه ای وجود ندارد.

این مسئول با اشاره به وجود بیش از 10 هزار یتیم و فرزند محسنین(کودکان بدسرپرست به دلیل زندان رفتن یا بیمارشدن یا از کار افتادگی و ... پدر خانواده) در استان گفت: در حال حاضر تمام این کودکان حامی دارند و ماهانه مبالغی به حساب آنها واریز می شود.

رخصی میانگین سرانه پرداختی به هر یتیم را 550 هزار تومان اعلام و تصریح کرد: هرچه تعداد حامیان افزایش یابد، این میزان مبلغ هم افزایش خواهد یافت و در تلاش هستیم این سرانه را به ماهانه 750 هزار تومان برسانیم.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان کرمانشاه در خصوص نحوه ثبت نام در این طرح اظهار کرد: افراد می توانند به دفاتر کمیته امداد مراجعه کرده و یا از طریق سایت کمیته امداد اقدام به ثبت نام در این طرح کنند.

وی افزود: همچنین افراد می توانند عدد یک را به شماره پیامکی 3000333383 ارسال کنند که در اینصورت همکاران کمیته امداد با آنها تماس گرفته و کار ثبت نام آنها انجام می شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی كرمانشاه منطقه کرمانشاه کمیته امداد امام خمینی حامی مالی کمیته امداد هزار تومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۰۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت

به گزارش خبرنگار مهر، عباس روشن ظهر سه شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس آمار و ارقام اعلام شده توسط عاملین، رابطین و پایگاه‌های جذب و توزیع فطریه و کفارات در استان بوشهر مردم دیندار بالغ بر ۴۵ میلیارد تومان فطریه پرداخت کردند.

وی افزود: این آمار نسب به سال گذشته ۱۲ در صد رشد نشان می‌دهد.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: از کل فطریه پرداخت شده ۳۹ میلیارد تومان فطریه عام ،۲ میلیارد تومان فطریه سادات و الباقی کفارات است.

روشن بیان کرد: از کل فطریه پرداختی مبلغ ۲ میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان در اختیار کمیته امداد قرار گرفته است که نسبت به سال قبل ۸۰ درصد رشد داشته است و جا دارد از همکاری و اعتماد مردم عزیز تقدیر کنم.

روشن افزود: کل فطریه جذب شده با توجه به نیازسنجی انجام شده در خانواده‌ها در همان روزهای اول و دوم عید فطر به خانواده‌های نیازمند پرداخت شده است.

وی خاطر نشان کرد: در تلاشیم که کفارات را به صورت کارت نان در اختیار خانواده‌های نیازمند قرار دهیم.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر در پایان گفت: الباقی فطریه توسط مؤسسات، خیریه‌ها، مراکز نیکوکاری کمیته امداد و شوراهای زکات و پایگاه‌های مقاومت بسیج جذب و به نیازمندان تحویل شده است.

اجرای طرح تابستانه ویژه مهارت آموزی دانش آموزان سنین ۷ تا ۱۸ سال

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از اجرای طرح تابستانه مهارت آموزی ویژه دانش آموزان در سنین ۷ تا ۱۸ سال در استان خبر داد و گفت: در راستای عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال جهش تولید با مشارکت مردم مقرر شده طرح تابستانه مهارت آموزی ویژه دانش آموزان تحت حمایت این نهاد در سنین ۷ تا ۱۸ ساله از طریق حوزه اشتغال کمیته مداد استان اجرا شود.

روشن در ادامه افزود: بر اساس مأموریتی که رهبری معظم انقلاب در مردادماه ۱۳۹۸ به کمیته امداد محول کردند، توانمندسازی و ایجاد درآمد با ثبات برای مددجویان با رعایت تکریم مسئولیت اصلی ماست.

وی خاطر نشان کرد: توانمندسازی مددجویان الزمات و زیرساخت‌هایی نیاز دارد که مهمترین آن مهارت آموزی جامعه هدف است.

روشن در ادامه افزود، توانمندسازی خانوارهای مددجو راهبرد اصلی کمیته امداد و مهمترین اولویت این نهاد زمینه سازی برای اشتغالزایی گروه‌های مختلف مددجویی تحت حمایت و در نتیجه استقلال معیشتی آنان است.

مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر خاطر نشان کرد: در سال ۱۴۰۲ طرح ویژه مهارت آموزی ویژه دانش آموزان سنین ۷ تا ۱۸ سال برای ۲ هزار نفر با همکاری سازمان فنی حرفه‌ای برگزار شده است.

وی در پایان خاطر نشان کرد: برای سال جاری نیز سه هزار و ۵۰۰ نفر دانش آموز با همکاری سازمان‌های آموزشی از این آموزش‌ها بهره مند خواهند شد.

کد خبر 6086758

دیگر خبرها

  • پرداخت زکات فطریه در استان بوشهر ۱۲ درصد افزایش یافت
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • پرداخت ۱۴۶ هزار میلیارد ریال تسهیلات قرض الحسنه توسط بانک کشاورزی در سال ۱۴۰۲
  • سیستان‌ و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد
  • اشتغال مددجویان کمیته امداد میامی با ۳۳۰ میلیارد ریال محقق شد
  • قضات و کارکنان عدلیه کرمان حامی ۱۳۵ کودک یتیم شدند
  • پرداخت ۱۳ میلیارد تومان صدقات توسط مردم خراسان جنوبی
  • سیستان و بلوچستان در جذب حامی رتبه نخست کشوری را کسب کرد
  • پرداخت صدقه در خراسان جنوبی ۳۴ درصد افزایش یافت
  • ماه رمضان ۴۱۹۵ حامی جدید در استان مرکزی جذب شد