Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@00:15:33 GMT

تبدیل وضعیت و پرداخت حقوق کارکنان اولویت شهرداری است

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۰۲۵۱

تبدیل وضعیت و پرداخت حقوق کارکنان اولویت شهرداری است

به گزارش ایرنا، رشید میرحسامی روز شنبه در گرامیداشت ۱۱ اردیبهشت روز جهانی کار و کارگر، اظهار داشت: پرداخت حقوق و مزایا با اولویت کارگران و تلاش برای تبدیل وضعیت کارکنان از برنامه های کاری است که در دستور کاری شهرداری سقز قرار گرفته است و امید است با پرداخت حقوق به موقع کارگران تلاشهای انان را جبران کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی مسوولیت پذیری، وظیفه شناسی و خلاقیت کلیه کارکنان در راستای خدمت رسانی شایسته به شهروندان را مهم برشمرد و افزود: همه باید با تمام توان در راستای جلب اعتماد و رضایت عمومی شهروندان با ارایه خدمات شایسته تلاش و حرکت کنیم.

محمد طاعتی هم به نمایندگی از کارگران شهرداری از زحمات و تلاش شهردار برای اولویت پرداخت حقوق و مزایای کارگران تشکر کرد و گفت: ما خدمتگزار مردم هستیم و با تمام توان در راستای ارایه خدمات بهتر به شهروندان سقزی حرکت می کنیم. 

این مراسم در فضای باز و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد و در پایان از کارگران نمونه که شبانه روزی در حال ارایه خدمات به شهروندان هستند، تقدیر شد.

سقز با بیش از ۲۲۶ هزار نفر جمعیت دومین شهرستان پر جمعیت استان کردستان است که در ۱۹۰ کیلومتری شمال سنندج مرکز این استان قرار دارد.

برچسب‌ها شورای شهر کارگر کردستان مدیریت شهری سقز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شورای شهر کارگر کردستان شورای شهر کارگر کردستان مدیریت شهری سقز اخبار کنکور پرداخت حقوق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۰۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج از ادامه جست‌وجو برای پیدا شدن کودک غرق شده در رودخانه خرسان خبر دارد.

محمد رستمی در گفت‌وگو با خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: روز دوشنبه هفته جاری غرق شدن کودک ۵ ساله در رود خرسان در حوالی روستای «مُنج» مرز استان کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال و بختیاری به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گزارش شد که بلافاصله تیم غواصی آتش‌نشانی یاسوج به منطقه اعزام شد.

وی افزود: با دستور شهردار شهر یاسوج تیم نجات غریق سازمان آتش‌نشانی اعزام شده‌اند، این تیم امروز حدود ۱۲ کیلومتر پیاده‌روی تا محل حادثه داشته‌اند و همچنان جست‌وجو ادامه دارد.

مدیرعامل آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری یاسوج گفت: ۶ غواص از یاسوج حضور دارند و همه جانبه برای پیدا کردن این کودک پای کار هستند.

کد خبر 747679

دیگر خبرها

  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • بهره مندی ۱۳۸ هزار کارگر در لرستان از پوشش بیمه تأمین اجتماعی
  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»
  • کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند
  • مسدود شدن کنارگذرهای رودخانه خشک شیراز
  • حقوق شهروندان برای کسب درآمد شهرداری پایمال نشود
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • سرکوب دستمزد کارگران و لطمات بزرگی که به کشور تحمیل شده
  • پاسخ معاون وزیر کار به درخواست افزایش حقوق کارگران: از کارکنان بیشتر شده
  • رضایت شهروندان از خدمات شهرداری تهرانی در روز عید فطر