Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، امیر زاغیان اظهار کرد: ۹ اردیبهشت ماه مهلت ثبت اطلاعات سکونتی براساس نوبت‌بندی رقم آخر کدملی سرپرستان خانوار در سامانه ملی املاک و اسکان کشور به پایان رسید.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: افراد جامانده از ثبت نام طبق اعلام از تاریخ ۱۰ اردیبهشت تا ۱۹ خردادماه سالجاری می‌توانند بدون در نظر گرفتن آخرین رقم کد ملی‌شان، اطلاعات ملکی و سکونتی خود را در این سامانه درج کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: طبق الزام قانونی (اصلاحیه ماده ۵۴ مکرر قانون مالیات‌های مستقیم مصوب دی ۱۳۹۹)، تمامی سرپرستان خانوار اعم از شهری و روستایی، مالک و مستاجر مکلف هستند اطلاعات محل سکونت و املاک تحت مالکیت خود را با مالکیت‌های رسمی، وکالتی، تعاونی شهری و روستایی در سامانه ملی املاک و اسکان کشور به نشانی https://amlak.mrud.ir  ثبت کنند.

زاغیان گفت: زمان خوداظهاری و درج اطلاعات سکونتی و ملکی از تاریخ ۱۹ فرودین ماه آغاز شده بود تا ۱۹ خرداد ماه ۱۴۰۰ ادامه دارد.

معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان اصفهان با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی به منظور سهولت در ثبت اطلاعات در سامانه املاک و اسکان، بصورت ۲۴ ساعته به سوالات هم استانی‌های عزیز پاسخ می‌دهد. عنوان کرد: بر همین اساس مرکز ارتباط مردمی سامانه ملی املاک و اسکان کشور با شماره ۵۹۱۹۸-۰۲۱ وشماره پیامکی ۰۲۱۱۹۳ برای پاسخگویی به صورت شبانه‌روزی آمادگی دارد. و مردم استان اصفهان می‌توانند در گفت‌وگو با کارشناسان این مرکز سوالات خود را مطرح کنند.

وی بیان داشت: پس از ثبت نام افراد در سامانه، کد یکتایی (آدرس الکترونیک خانوار) برایشان صادر می شود و زین پس دریافت تمامی خدمات دولتی مبتنی بر این کد یکتا خواهد بود.

زاغیان تصریح کرد: هر خانواری که نسبت به درج اطلاعات ناصحیح اقدام کند و یا اطلاعات خود را در سامانه درج نکند علاوه بر آنکه کد یکتا را دریافت نمی‌کند و از خدمات دولتی نمی‌تواند استفاده کند، مشمول دو برابر جرایم مالیاتی نیز خواهد شد.

انتهای پیام/۶۳۰۸۶/ج/

منبع: فارس

کلیدواژه: استان اصفهان مسکن اطلاعات املاک و اسکان راه و شهرسازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۰۵۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات سومین کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه در دانشگاه آزاد اصفهان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام علی‌اصغر بیگی مدیر مؤسسه نهج‌البلاغه استان اصفهان در نشست خبری اظهار کرد: سومین کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه با عنوان «نهج‌البلاغه و زیست شرافتمندانه» به مناسبت عید سعید غدیر خم چهارم تیرماه سال ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به فعالیت کمیته‌های سیاسی، اقتصاد، مدنی و حقوق، فرهنگی و اجتماعی، روانشناسی، زن و خانواده و جهاد و مقاومت، افزود: کارگروه‌های علمی هرکدام از کمیته‌ها راه‌اندازی شده و در حال فعالیت هستند، همچنین پیش‌نشست‌هایی در راستای برگزاری این کنگره در دانشگاه و حوزه علمیه اصفهان و برخی دانشگاه‌ها داشته‌ایم که آثار و نتایج امیدوارکننده‌ای به همراه داشته است.

مدیر مؤسسه نهج‌البلاغه استان اصفهان از راه‌اندازی قرارگاه نهج‌البلاغه در آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد و افزود: تاکنون برای حدود یک‌هزار معلم استان اصفهان و ۴۰۰ استاد دانشگاه دوره‌های آشنایی با نهج‌البلاغه یا کارگاه آموزشی برگزار کرده‌ایم، همچنین ۸۰ رابط از سوی سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف معرفی شده‌اند و جلساتی با آنها برگزار شده است.

بیگی متذکر شد: دو بخش ویژه دانش‌آموزی و علمی در کنگره پیش‌بینی شده که تاکنون ۸۰۰ اثر در بخش دانش‌آموزی و ۲۸۰ مقاله در بخش علمی از داخل و خارج از کشور به دبیرخانه این کنگره رسیده که این مقالات به «۱۲۰ زبانِ زنده دنیا» ترجمه شده و در اختیار محققان قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه سومین کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه با عنوان «نهج‌البلاغه و زیست شرافتمندانه» به مناسبت عید غدیر چهارم تیرماه سال ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان (خوراسگان) برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: براساس نظر‌سنجی‌های انجام شده کمتر از ۱۰ درصد از عموم مردم یا حتی جامعه نخبگانی ما با این کتاب انسان‌ساز آشنایی لازم را دارند و باید سعی‌مان بر این باشد که با مبحث مخاطب‌شناسی و تولید محتوای مناسب برای عموم مردم، مقدمات لازم برای انس بیشتر همگانی و جاری و ساری شدن تعالیم این کتاب در زندگی عادی عموم، مهیا شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزئیات سومین کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه در دانشگاه آزاد اصفهان
  • ادامه اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک و مشکلات داروخانه ها/ پاسخ بیمه سلامت
  • کسب رتبه نخست پاسخگویی گلستان در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات 
  • تداوم اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک
  • تداوم اختلال در سامانه نسخه‌نویسی الکترونیک/ پاسخ بیمه سلامت
  • برنامه های حوزه دولت الکترونیک سازمان فناوری اطلاعات در سال ۱۴۰۳
  • بروز رسانی علت نوسانات سامانه نسخه الکترونیک
  • فعالیت سامانه خودنویس ۲۴ ساعته شد
  • رسانه ها نقش مهمی در ترغیب مالکین اراضی و املاک برای اخذ سند دارند
  • هاآرتص از هک شدن اطلاعات حساس صهیونیست‌ها خبر داد