Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@11:30:06 GMT

حمله‌ اوباش قمه بدست به درمانگاهی در تهران

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۰۸۶۱

حمله‌ اوباش قمه بدست به درمانگاهی در تهران

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان تهران از دستگیری اوباش حمله کننده به درمانگاه شبانه روزی در نسیم شهر خبر داد.

به گزارش رکنا،  سرهنگ "محمدرضا علیزاده" با اعلام این خبر اظهارداشت: ساعت ۴ و ۴۵ دقیقه بامداد امروز /شنبه/ جوانی با حالتی خشگمین و قمه بدست، وارد درمانگاه شبانه روزی در نسیم شهر بهارستان شده و با ایجاد رعب و وحشت در بین مراجعان، اقدام به تخریب اموال عمومی درمانگاه می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دستگیری عامل حمله‌ به درمانگاه در استان تهران

وی گفت: بلافاصله پس از تماس شهروندان با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰، ماموران کلانتری ۱۲ نسیم شهر در کمتر از چند دقیقه اوباش را قبل فرار از صحنه جرم دستگیر کرده و تحویل پلیس امنیت عمومی شهرستان بهارستان می دهند.

سرهنگ علیزاده با اشاره به اینکه در جریان حمله این اوباش به درمانگاه، متاسفانه نگهبان آن از ناحیه چشم و صورت آسیب دیده بود، افزود: امنیت مردم، خط قرمز پلیس است و کسانی که به هر نحوی بخواهند آرامش و آسایش شهروندان را برهم بزنند نیروی انتظامی با قاطعیت و برابر قانون با آنها برخورد خواهد کرد.

به گفته این مقام انتظامی، این فرد پس از دستگیری ضمن عذرخواهی از شهروندان، نیروی انتظامی و کادر درمان درمانگاه نسیم شهر، جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا دستگیری اوباش قمه اوباش اخبار حوادث حمله اوباش وحشیانه سهام عدالت قیمت خودرو کرونا فیلم ایران کرونا قیمت حادثه وحشتناک همسر بازیگر سینما و تلویزیون بورس بازداشت نسیم شهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۰۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان

به گزارش جام جم آنلاین از گرگان سردار "سعيد دادگر" اظهار داشت: بدنبال شکايت تعدادي از شهروندان مبني بر کلاهبرداري از آنان توسط فردي در گرگان، رسيدگي به موضوع در دستور کار ماموران پليس آگاهي استان قرار گرفت.
وي افزود: در بررسي هاي اوليه مشخص شد متهم با وعده پرداخت سود بالا و پس از جلب اعتماد مالباختگان، مقادير هنگفتي پول از آنان دريافت کرده اما بجاي پرداخت سود، به مکاني نا معلوم متواري شده است.
فرمانده انتظامي استان گلستان گفت: با توجه به اهميت موضوع، اقدامات تخصصي پليس آغاز و ماموران با اشراف اطلاعاتي موفق به شناسايي محل تردد متهم شدند.
سردار دادگر تصريح کرد: پس از هماهنگي با مرجع قضائي، در عملياتي غافلگيرانه متهم در مخفيگاهش دستگير و به مقر پليس آگاهي منتقل شد.
اين مقام ارشد انتظامي خاطرنشان کرد: متهم در تحقيقات اوليه به کلاهبرداري 200 ميليارد ريالي از شهروندان اقرار و پس از تشکيل پرونده به مراجع قضائي معرفي شد.

دیگر خبرها

  • سارق مامورنما در «سبزدشت» بهارستان دستگیر شد
  • دستگیری عامل کلاهبرداری ۲۰۰ میلیاردی در گرگان
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • حمایت بانوان شهر بهارستان از اجرای طرح نور(حجاب وعفاف)
  • دستگیری سارقان محتویات خودرو و کشف ۲۰ پرونده سرقت
  • دستگيري عامل کلاهبرداري 200 ميلياردي در گرگان
  • دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای در کرمانشاه
  • شورای اسلامی نسیم‌شهر منحل شد
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره اراذل و اوباش در رودان
  • فوت ۴۱۴ نفر براثر حوادث ناشی از کار