Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-16@11:04:41 GMT

حمید هیراد به کرونا مبتلا شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۰۹۰۳

حمید هیراد به کرونا مبتلا شد

حمید هیراد ـ خواننده پاپ کشورمان ـ به دلیل ابتلاء به ویروس کرونا در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده است.

حامد حسین زادگان، مدیر روابط عمومی برنامه‌ها و کنسرت‌های حمید هیراد در گفت وگویی با ایسنا این خبر را تایید کرده است.

به گفته وی هم اینک این خواننده پاپ در بخش بستری است و اطلاعات دقیق‌تر درباره روند درمان او در اطلاعیه‌ای فردا ـ یکشنبه ـ ۱۲ اردیبهشت ماه به اطلاع خواهد رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حمید هیراد که مدتی ست با بیماری سرطان خون دست و پنجه نرم می‌کند، به تازگی مرحله جدیدی از شیمی درمانی را گذرانده بود. او فروردین ماه امسال پنجمین قطعه از آلبوم «راز» را با تنظیم فرشاد یزدی منتشر کرد.

همکاری با مسابقه خوانندگی «یک، دو، صدا» رادیو، به عنوان داور هم از دیگر فعالیت‌های اخیر این خواننده محسوب می‌شود.

منبع: فرارو

کلیدواژه: حمید هیراد ویروس کرونا حمید هیراد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۰۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رصد پا با هوش مصنوعی برای جلوگیری از نارسایی قلبی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترستینگ انجینرینگ، روش تله مانیتور از یک دوربین ToF برای اسکن خودکار پاهای کاربران جهت بررسی «ادم محیطی» یا ورم استفاده می کند. ادم محیطی یکی از نشانه های احتمالی نارسایی قلبی است که حدود 2 هفته قبل از بستری شدن دوباره بیمار در بیمارستان قابل ردیابی است. دوربین ToF می‌تواند زمان رفت و برگشت تابش پالس‌های نور مادون قرمز را محاسبه و نقشه سه‌ بعدی دقیقی را از محیط اطراف گوشی ایجاد کند.

به طور معمول بیماران پس از یک اپیزود نارسایی قلبی از بیمارستان مرخص می شوند و به آنها دستور داده می شود تا علائم به خصوص وزن را به طور روزانه رصد کنند. اما بسیاری از افراد نمی توانند خود را با این روند همخوان کنند و در نتیجه دوباره باید در بیمارستان بستری شوند.

به گفته استارت آپ مذکور هدف آنها فراهم کردن بازه ای برای دارودرمانی است تا میزان بستری شدن بیمار در بیمارستان کاهش یابد. این روش احتمالا دوباره بستری شدن را 75 درصد کاهش می دهد.

شرکت در یک پست وبلاگی نوشته است: این دستگاه را می توان به راحتی در خانه بیمار نصب کرد تا حجم پای بیمار را در گذر زمان و هر وقت که بیمار از جلوی آن می گذرد، رصد کند. از آنجا که ادم پا (ورم پا) یکی از علائم اصلی مرتبط با نارسایی قلبی است، این نشانگر برای رصد سلامت قلب کلیدی است.

دستگاه مذکور داده ها را به یک ابر رایانشی جهت تحلیل منتقل می کند و تغییرات قابل توجه در حجم پا را نشان می دهد. به این ترتیب پزشکان می توانند در زمان مورد نیاز دخالت کنند.

به گفته مدیر ارشد اجرایی استارت آپ این نسل سوم از دستگاه است و نسخه اصلی آن با دوربین های رزبری پای کار می کرد.

کد خبر 6078485 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • برگزاری نشست فصلی ترجمان دانش در دانشگاه علوم پزشکی اهواز
  • عمل جراحی ترمیم دنده‌های شکسته در زنجان انجام شد
  • (ویدیو) حمله با چاقو به کشیش کلیسای آشوری
  • رصد پا با هوش مصنوعی برای جلوگیری از نارسایی قلبی
  • توصیه‌هایی برای پیشگیری از بیماری‌های شایع در فصل بهار/ از آلرژی فصلی تا ابتلا به آنفلوآنزا و کرونا
  • (عکس) مهدی تارتار در بیمارستان بستری شد
  • نخستین پرستار قربانی کرونا به روایت مادرش
  • (عکس) استوری دوباره سردار آزمون در کنار خواننده مشهور
  • آمار جهانی کرونا؛ هنگ کنگ رکورددار فوتی‌های روزانه
  • آخرین آمار جهانی کرونا امروز شنبه ۲۵ فروردین؛ ۵۷ فوتی و ۳ هزار ابتلای جدید