Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری دانشجو»
2024-04-19@09:59:29 GMT

دست رد رئال مادرید به سینه رونالدو

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۱۵۸۷

دست رد رئال مادرید به سینه رونالدو

رئال مادرید تمایلی به جذب دوباره کریستیانو رونالدو، بهترین گلزن تاریخ خود نشان نداده است.

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، آینده کریستیانو رونالدو در هاله ای از ابهام قرار دارد. امروز نشریه مارکا در گزارشی مدعی شد باشگاه رئال مادرید پیشنهاد ژرژ مندس، مدیر برنامه مشهور پرتغالی در مورد جذب دوباره کریستیانو رونالدو از یوونتوس را رد کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به نظر می رسد رونالدو به دنبال راهی برای خروج از تورین است، اما پیشنهادات تا امروز باب میل این بازیکن نبوده و او هنوز برای فصل آینده به صورت قطعی تصمیم نگرفته است.

به نظر می رسد ژرژ مندس در اولین اقدام مذاکرات با مدیران رئال مادرید در مورد احتمال بازگشت موکل مشهور خود به اسپانیا داشته، اما آنها از همان ابتدا این انتقال را غیرممکن دانسته و پاسخ منفی داده اند. دستمزد بالای رونالدو و مشکلات مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا از دلایل اصلی عدم تمایل رئال مادرید به جذب دوباره کریستیانو رونالدو بوده است.

البته این ستاره پرتغالی هنوز رابطه خوبی با فلورنتینو پرز دارد، اما رئیس رئال مادرید چندی قبل اعلام کرد شایعه بازگشت رونالدو کار نزدیکان این بازیکن بوده است. منچستر یونایتد، یکی دیگر از باشگاه های سابق رونالدو در تابستان امسال به عنوان گزینه احتمالی این بازیکن مطرح شده است. ژرژ مندس رابطه خوبی با هیئت مدیره این باشگاه دارد و بازگشت رونالدو به اولدترافورد غیرممکن نیست. همچنین پاری سن ژرمن مقصد دیگر احتمالی رونالدو است. رونالدو خواهان ادامه بازی در بالاترین سطح و رقابت برای قهرمانی در لیگ قهرمانان است و پاری سن ژرمن نیز اهدافی مشابه در سر دارد.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: کریستیانو رونالدو فوتبال رئال مادرید کریستیانو رونالدو رئال مادرید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۱۵۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کریس رونالدو نقره داغ شد | حکم سنگین بعد از حرکت جنجالی در عربستان

به گزارش همشهری آنلاین سرانجام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان رای نهایی‌اش را درباره کریستیانو رونالدو اعلام کرد. طبق اعلام کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال عربستان رونالدو دو بازی‌ از همراهی النصر محروم و ۲۰ هزار ریال سعودی هم جریمه شد.

هنوز باشگاه النصر و کریستیانو رونالدو واکنشی به این رای نداشته‌اند. البته پیش از این باشگاه النصر اعلام کرد که کریستیانو رونالدو مرتکب کار اشتباهی نشده است.

رونالدو در دیدار برابر الهلال با علی البلیهی مدافع جنجالی الهلال درگیر و از بازی اخراج شد. الهلال در آن بازی توانست برابر النصر به پیروزی دست پیدا کند و در نهایت قهرمان سوپرجام شد.

کد خبر 845025 برچسب‌ها ویژه ورزشی کریستیانو رونالدو

دیگر خبرها

  • امباپه در زمین درست مثل رونالدو است
  • پلی به گذشته - برتری 4-2 رئال مادرید مقابل بایرن مونیخ با هت تریک کریستیانو رونالدو (2017/4/18) / فیلم
  • پلی به گذشته؛ هت تریک کریستیانو رونالدو مقابل بایرن مونیخ با دو گل مشکوک به آفساید (2017) / فیلم
  • آخرین گل کریستیانو رونالدو در سانتیاگو برنابئو در لالیگا مقابل اتلتیک بیلبائو (18 آوریل، 2018) / فیلم
  • عملکرد درخشان کریستیانو رونالدو در جریان پیروزی رئال مادرید مقابل بارسلونا در فصل 2011/12 / فیلم
  • کریس رونالدو نقره داغ شد | حکم سنگین بعد از حرکت جنجالی در عربستان
  • کریستیانو رونالدو نقره‌داغ شد
  • بیش از 60 بازیکنی که مقهور تکنیک و قدرت دریبل‌زنی کریستیانو رونالدو شدند / فیلم
  • تصاویر رونالدو با ریش بلند جنجالی شد + عکس
  • رونالدو و تکذیب تصویر جنجالی در اینستاگرام!