Web Analytics Made Easy - Statcounter

منچستریونایتد پس از تساوی هفته قبل مقابل لیدز یونایتد، هنوز هم باید برای قطعی شدن نایب قهرمانی خود در فصل جاری بجنگد؛ با این حال آن ها که بابت حضور در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا آسوده خاطر هستند، تمرکز خود را روی قهرمانی در لیگ اروپا قرار داده اند. پس از برد پر گل در دیدار رفت نیمه نهایی برابر آاس رم، هنوز مشخص نیست اوله گونار سولسشر به چند نفر از مهره های اصلی خود در بازی فردا با هدف استفاده از آن ها در بازی پنجشنبه شب لیگ اروپا استراحت خواهد داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بی ثباتی در طول فصل ۲۱-۲۰۲۰ بلای جان لیورپول بوده است. تلفیق بحران مصدومیت ها در خط دفاعی با فرصت سوزی مهاجمان تیم، قرمزها را در شرایطی قرار داده است که کمتر کسی پیش از آغاز فصل آن را پیش بینی می کرد. تیم کلوپ به طرز حیرت انگیزی از ۲۶۷ شوت لیگ برتری خود در سال ۲۰۲۱ فقط و فقط ۱۷ گل زده است و این یعنی خط آتش آن ها فرم خوبی ندارد. 

اگر بگوییم بازی روز یکشنبه برای لیورپول مهم تر است، اشتباه نگفته ایم. کلوپ به خوبی می داند که تیمش ۷ امتیاز با رده چهارم جدول فاصله دارد و این یعنی هر نتیجه ای جز پیروزی در بازی پیش رو، باب میل قرمزها نخواهد بود. لازم به ذکر است که کلوپ هیچگاه در اولدترافورد به پیروزی نرسیده است (۶ بازی، ۴ تساوی و ۲ باخت) و برای زنده نگه داشتن امیدهای اروپایی تیمش، باید در بازی فردا سنت شکنی کند.  اطلاعات بازی منچستریونایتد و لیورپول روز و تاریخ برگزاری: یکشنبه ۲ می ۲۰۲۱ / ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ ساعت: ۲۰:۰۰ به وقت تهران تورنمنت: هفته سی و چهارم لیگ برتر ورزشگاه: اولدترافورد داور: مایکل اولیور ترکیب احتمالی تیم های منچستریونایتد و لیورپول

غایبان دو تیم منچستریونایتد و لیورپول

نتایج رویارویی های اخیر منچستریونایتد و لیورپول

نکات آماری بازی منچستریونایتد و لیورپول منچستریونایتد در تمامی ۶ بازی خانگی اخیرش موفق به گلزنی شده است منچستریونایتد در ۷ و لیورپول در ۴ بازی اخیرش شکستی متحمل نشده است منچستریونایتد در ۱۳ بازی قبلی خود در لیگ برتر نباخته است لیورپول در ۵ بازی قبلی خود در لیگ برتر نباخته است منچستریونایتد در ۹ مورد از ۱۰ بازی خانگی اخیرش برابر لیورپول شکست نخورده است پیش بینی هو اسکورد از بازی منچستریونایتد و لیورپول

منچستریونایتد ۱-۱ لیورپول

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: منچستریونایتد و لیورپول بازی منچستریونایتد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۱۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی لیورپول و فولام +پخش آنلاین

پخش زنده بازی لیورپول و فولام رقابت‌های جام حذفی انگلیس از ساعت ۱۹:۰۰ امروز آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌های لیورپول و فولام امروز _یکشنبه دوم اردیبهشت _ در چارچوب رقابت‌های جام حذفی انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز لیورپول و فولام

لیگ برتر انگلیس (فولام - لیورپول) ساعت ۱۹:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 746690

دیگر خبرها

  • خلاصه‌بازی لیورپول و فولام + فیلم
  • خلاصه بازی فولام 1-3 لیورپول (لیگ برتر انگلیس - 2023/24)
  • خلاصه بازی لیورپول و فولام + ویدئو
  • ببینید | خلاصه بازی کاونتری ۳ (۲) - منچستریونایتد ۳ (۴)
  • ببینید | خلاصه بازی فولام ۱ - لیورپول ۳
  • لیورپول برد و در کورس قهرمانی باقی ماند
  • ژوزه مورینیو تماشاگر ویژه دیدار فولام و لیورپول / عکس
  • مورینیو و مونتلا تماشاگران ویژه بازی لیورپول (عکس)
  • ساعت پخش زنده بازی لیورپول و فولام +پخش آنلاین
  • ترکیب احتمالی لیورپول برای دیدار با فولام