Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-04-24@19:50:01 GMT

منچستریونایتد – لیورپول؛ پایان رؤیاها

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۳۸۴۱

منچستریونایتد – لیورپول؛ پایان رؤیاها

خبرورزشی – امشب از ساعت ۲۰ نبردی حساس و حیثیتی از هفته سی‌وچهارم لیگ برتر انگلیس برگزار خواهد شد. منچستریونایتد که روزهای خوبی را در پایان فصل سپری می‌کند به مصاف لیورپول خواهد رفت که پس از قهرمانی در فصل گذشته، این فصل برای‌شان تلخ و باورنکردنی بوده. مایکل اولیور داور این مسابقه خواهد بود.

منچستریونایتد؛ تیم خوب، هواداران شاکی!
شیاطین‌سرخ خوش‌موقع جان گرفته‌اند و موتور گلزنی‌شان هم روشن شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یونایتد از ژانویه دیگر در لیگ برتر نباخته و حالا بیش از همیشه به نایب‌قهرمانی در لیگ برتر نزدیک است. تیم تحت هدایت اوله‌گنار سولشائر حتی منچسترسیتی در آستانه قهرمانی را هم شکست داد. با برد قاطع ۶ گله مقابل رم به استقبال لیورپول، حریف سنتی و همیشگی‌شان خواهند رفت. با این حال پس از ماجرای سوپرلیگ هواداران باز هم شاکی شده‌اند. اوله سعی می‌کند تیمش را دور از حواشی نگه دارد، اما هواداران می‌خواهند دست به اعتراض بزنند و هرطور شده گلیزرها را از باشگاه‌شان بیرون کنند. گفته می‌شود ۱۹۰ هزار منچستری قبل از دیدار با لیورپول جلوی اتوبوس تیم‌شان را خواهند گرفت. حرکتی که هفته قبل چندین هوادار لیورپول انجام دادند، اما تعدادشان برای ممانعت از حضور تیم‌شان در نبرد مقابل لیدز کافی نبود! حالا باید دید این حواشی در دیدار بزرگ هم روی منچستریونایتد تأثیر منفی خواهد گذاشت یا خیر.

لیورپول؛ پایان خوب فصل جهنمی
بدبین‌ترین هوادار لیورپول هم تصور نمی‌کرد تیم‌شان بعد از آن فصل رؤیایی به جایی برسد که برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا هم سختی بکشد. حالا سقف آرزوهای‌شان دیگر کسب جام نیست و دوباره مثل فصول قبل از قهرمانی به فکر کسب سهمیه هستند. لیورپول دو تساوی بدموقع در دقایق پایانی مقابل لیدز و نیوکاسل داشت و شاید همین تساوی‌ها سهمیه را از آن‌ها بگیرد. آخرین نبرد بزرگ‌شان مقابل منچستریونایتد خواهد بود که در سالیان اخیر نتایج خوبی مقابل آن گرفته‌اند. با این حال لیورپولی که این روزها می‌بینیم بازی بزرگ کم نباخته. البته فراموش نکنید لیورپول در ۵ بازی آخرش شکست نخورده است، با این حال فقط و فقط برد می‌تواند آن‌ها را به حضور بین ۴ تیم بالای جدول امیدوار نگه دارد. یک پایان خوب برای فصل جهنمی و امیدواری به فصل آینده می‌تواند برای تیم کلوپ کافی باشد.

آخرین جدال
هفدهم ژانویه ۲۰۲۱ دیدار رفت دو تیم در ورزشگاه آنفیلد با تساوی بدون گل به پایان رسید.

آمار بازی
۲۰۶) در تاریخ ۲۰۶ مرتبه دیدار منچستریونایتد و لیورپول برگزار شده که شیاطین‌سرخ ۸۱ برد و قرمزهای مرسی‌ساید ۶۷ برد داشته‌اند، ۵۸ بازی هم مساوی شده است.
۵۷) در ۵۷ نبرد لیگ برتری بین منچستریونایتد و لیورپول، یونایتد در ۲۸ بازی برنده بوده و لیورپول ۱۵ بازی را برده، در حالی ۱۴ بازی مساوی شده است.
۵) لیورپول در ۵ بازی آخر لیگ برتری مقابل منچستریونایتد شکست نخورده است. ۳ بازی مساوی شده و شاگردان کلوپ ۲ بازی دیگر را برده‌اند.
۴) منچستریونایتد بدون هوادارانش در اولدترافورد عملکرد خوبی نداشته. این فصل در لیگ برتر ۴ شکست خانگی داشته‌اند.
۱) شیاطین‌سرخ در ۱۵ بازی آخر خانگی‌شان مقابل لیورپول فقط یک شکست داشته‌اند. ۱۰ برد و ۴ تساوی در دیگر بازی‌ها برای‌شان رقم خورده.
۱) قرمزهای مرسی‌ساید هم فقط یک شکست در ۹ بازی آخر لیگ برتری مقابل منچستریونایتد داشته‌اند.
۱) یورگن کلوپ در پی کسب اولین برد در اولدترافورد است. در ۶ بازی قبلی لیورپول تحت هدایت او در تئاتر رؤیاها ۴ تساوی و ۲ شکست داشته.
۵) مارکوس رشفورد روی ۵ گل در ۴ بازی آخر مقابل لیورپول نقش داشته. او ۴ گل مقابل این حریف زده و یک پاس‌گل ارسال کرده است.
۶۶) کل‌کل هواداران منچستریونایتد و لیورپول بر سر افتخارات تیم‌های محبوب‌شان همیشگی است. در طول تاریخ منچستریونایتد ۶۶ جام گرفته و لیورپول ۶۴ مرتبه قهرمان تورنمنت‌های مختلف شده است.
۲۰) محمد صلاح ستاره مصری لیورپول ۲۰ گله است و یک گل با هری کین در صدر جدول گلزنان فاصله دارد. برونو فرناندس هم با ۱۶ گل بهترین گلزن منچستریونایتد است.
۱۱) برونو فرناندس با ارسال ۱۱ پاس‌گل دومین پاسور برتر این فصل است و ۲ پاس‌گل با هری کین فاصله دارد.

مصدومان و محرومان
آنتونی مارسیال و فیل جونز مصدومان منچستریونایتد هستند که به بازی امروز نخواهند رسید. ویرجیل فان‌دایک، جوئل ماتیپ، جو گومز، جردن هندرسون، ناتانیل فیلیپس، کرتیس جونز و کیوین کلهر هم مصدومان پرتعداد لیورپول هستند.

ترکیب احتمالی دو تیم
منچستریونایتد: هندرسون، وان‌بیساکا، بایی، مگوایر، شاو، فرد، مک‌تامینی، رشفورد، فرناندس، پوگبا و گرینوود
لیورپول: آلیسون، آرنولد، فابینیو، کاباک، رابرتسون، تیاگو، واینالدوم، میلنر، صلاح، مانه و فیرمینو
 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: منچستریونایتد لیورپول خبر ویژه لیورپول منچستریونایتد داشته اند لیگ برتر بازی آخر ۵ بازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۳۸۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماس رتکلیف با توخل برای حضور در منچستریونایتد

مالک بخش ورزشی باشگاه منچستریونایتد سرمربی فعلی بایرن مونیخ را به عنوان جانشین اریک تن‌هاخ در نظر دارد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، منچستریونایتد شب گذشته (یکشنبه) در حالی در مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی انگلیس پس از تساوی 3-3 مقابل کاونتری در جدالی 120 دقیقه‌ای، در ضربات پنالتی با نتیجه 4 بر 2 به برتری رسید و حریف منچسترسیتی در فینال شد که عملکرد شیاطین سرخ در این دیدار بار دیگر تردیدهایی را درباره احتمال ادامه حضور اریک تن‌هاخ روی نیمکت این تیم به وجود آورد.

پیش از این شایعاتی مطرح شده بود مبنی بر اینکه گروه سرمایه‌گذاری INEOS که اخیراً 25 درصد از سهام باشگاه منچستریونایتد را خریدند و به بخش فوتبال این باشگاه تسلط پیدا کردند، از روندی که شیاطین سرخ در این فصل در پیش گرفته راضی نیستند و احتمالاً به همکاری خود با این مربی هلندی در پایان فصل جاری پایان خواهند داد. حالا نشریه «کیکر» آلمان خبر می‌دهد؛ سِرجیم رتکلیف رئیس گروه INEOS با توماس توخل تماس گرفته و احتمال حضور او روی نیمکت منچستریونایتد برای فصل آینده در صورت اخراج تن‌هاخ را جویا شده است.

باشگاه بایرن مونیخ در اوایل اسفند ماه به‌طور رسمی اعلام کرد در توافق دوجانبه با توماس توخل، در انتهای فصل جاری به همکاری با یکدیگر پایان خواهند داد، این در حالی است که سرمربی پیشین تیم‌های دورتموند، پاری‌سن‌ژرمن و چلسی تا پایان ماه ژوئن 2025 با بایرن قرارداد دارد.

منچستریونایتد حریف من‌سیتی در فینال جام حذفی انگلیس شد

توخل که در زمان حضورش در چلسی، این تیم را به قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، قهرمانی در سوپرجام اروپا و قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها رساند، این فصل در بایرن مونیخ نتوانسته انتظارات را برآورده کند. تیم تحت‌هدایت او قهرمانی در بوندس‌لیگا را به بایرلورکوزن تقدیم کرد و در دور دوم جام حذفی آلمان هم از گردونه رقابت‌ها حذف شد، هرچند باواریایی‌ها با راهیابی به مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا هنوز نسبت به کسب یک جام در فصل جاری امیدوار هستند.

منچستریونایتد در حال حاضر با 50 امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس جای دارد و به نظر شانسی برای کسب سهمیه حضور در یکی از رقابت‌های اروپایی را ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • هواداران منچستریونایتد بلیت‌هایشان را به باشگاه پس دادند!
  • کلوپ: بازی با اورتون، آخرین دربی‌ام در مرسی‌ساید است؛ ژوتا دو هفته از ترکیب لیورپول دور است
  • برتری 4-3 منچستریونایتد مقابل رئال مادرید در شب هت تریک رونالدو نازاریو (2003/4/23) / فیلم
  • ادعای سان: تن‌هاخ آخر فصل اخراج می‌شود
  • اینزاگی پس از قهرمانی اینتر؛ این داستان قهرمانان زیادی داشت
  • سرنوشت ما، کابوس شما؛ طرح موزاییکی هواداران اینتر در بازی مقابل میلان / عکس
  • یک ماه تا اخراج یا ادامه همکاری؛ منچستریونایتد به سراغ بررسی آینده اریک تن هاخ رفت
  • تماس رتکلیف با توخل برای حضور در منچستریونایتد
  • دومین شوک ال‌کلاسیکو: پایان فصل برای ستاره بارسا!
  • اعتراض‌ها به شادی جنجالی آنتونی؛ شاید فصل بعد در چمپیونشیپ بازی کنی!