Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدجواد ظریف طی پستی در صفحه اینستاگرام خود به حواشی اخیر صحبت‌هایش در فایل صوتی درباره سردار سلیمانی واکنش نشان داد.
وی در این‌باره نوشت: 
رَبَّنَا اغْفِرْ لَنا وَ لِإِخْوانِنَا الَّذینَ سَبَقُونا بِالْإیمانِ وَ لا تَجْعَلْ فی‌ قُلُوبِنا غِلاًّ لِلَّذینَ آمَنُوا رَبَّنا إِنَّکَ رَؤُفٌ رَحیم (حشر:60)‌
پروردگارا! ما و برادران ما را که در ایمان بر ما سبقت گرفتند، ببخش و در دلهایمان کینه‌اى نسبت به اهل ایمان قرار مده که تو رئوف و مهربانى
فرا رسیدن ایام شهادت مولای متقیان را تسلیت عرض می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همو که بقول مولانا
من چو تیغم پر گهرهای وصالزنده گردانم نه کشته در قتال
یک هفته ایست که در پی پخش برداشت و تحلیل تلخ این دانشجوی روابط خارجی از یک برهه تاریخی—آن هم صرفا برای انتقال صادقانه تجربیات به مسئولین آینده و بدون هیچ‌گونه قصدی برای انتشار وسیع و یا حتی محدود آن، احساسات پاک عاشقان شهید والامقام سردار سپهبد قاسم سلیمانی و خانواده آن شهید و بخصوص شیر دخترش زینب خانم که برایم همچون فرزندان خودم عزیز است، جریحه‌دار شده است. برخی هم تلاش کرده‌اند از این شرایط ناگوار وسیله‌ای برای برهم زدن همدلی میان آحاد مردم دلاور این مرز و بوم و یا ابزاری برای اهداف کوتاه سیاسی بسازند.
از همه بزرگوارانی که در این روزها، با علم به عشق و همراهی دیرینم با شهید سلیمانی، با حمایت و روشنگری‌های خود بنده را مرهون لطفشان قرار داده‌اند سپاسگزارم.
لازم است تأکید کنم که عرایض بنده، که هیچ ادعایی جز صداقت بر قطعیت‌ آن ندارم، ذره‌ای از عظمت شهید سلیمانی و نقش بی‌بدیل او در بازآفرینی امنیت ایران، منطقه و جهان نمی‌کاهد. ولی اگر می‌دانستم جمله‌ای از آن عرایض انتشار عمومی پیدا می‌کند، حتما همچون گذشته آن را بر زبان نمی‌آوردم. نه برای اینکه مردم را محرم نمی‌دانم، بلکه از آن جهت که در جهان به هم پیوسته کنونی که انتخاب مخاطب را ناممکن ساخته و در آشفته‌بازار سیاست، اغیار را محرم نمی‌شمارم.
هر چه داریم از این مردم است و همانگونه که برادرم شهید حاج قاسم جانش را فدای این مردم نمود، من هم اگر آبرویی دارم آنرا با افتخار فدای همین مردم می کنم که
ما را سریست با تو که گر خلق روزگاردشمن شوند و سر برود هم بر آن سریم
در سحرگاه ضربت خوردن شاه مردان و به هنگام اعمال شب قدر، همه کسانی که به باور خودم به من تهمت و افترا زده‌بودند را بخشیدم. امیدوارم مردم بزرگوار ایران و همه عاشقان سردار و به ویژه خانواده بزرگوار سلیمانی عزیز نیز بنده را ببخشایند.
رو سینه را چون سینه‌ها هفت آب شو از کینه‌هاوآنگه شراب عشق را پیمانه شو پیمانه شوباید که جمله جان شوی تا لایق جانان شویگر سوی مستان می‌روی مستانه شو مستانه شو
التماس دعا برچسب ها: محمدجواد ظریف ، زینب سلیمانی

منبع: خرداد

کلیدواژه: محمدجواد ظریف زینب سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۳۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رتبه دوم قم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن

استاندار قم گفت: با تلاش جهادی مدیران استان، قم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن از رتبه هفدهم به رتبه دوم کشور رسیده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، سیدمحمد آقامیری در دیدار نوروزی با آیت‌الله سیداحمد خاتمی، اظهار داشت: انشاءالله با دعای شما و مردم شریف قم امسال شاهد افتتاح میانگین ماهانه یک هزار واحد مسکونی خواهیم بود.

وی گفت:‌ مسکن امروزه از نیازهای اساسی مردم قم محسوب می‌شود و به دلیل ترک فعل‌هایی که در گذشته بوده این استان با کمبود مسکن مواجه بود.  

آقامیری افزود: بنده در بدو ورود به استان دستور دادم جلسات شورای تامین مسکن استان هر هفته با حضور مدیران کل دستگاه‌های دولتی و اجرایی استان به ریاست بنده برگزار شود.

استاندار قم گفت: باتوجه به تهدیداتی که از سوی دشمنان مطرح شده بود، با هوشیاری دستگاه‌های امنیتی، انتظامی و اطلاعاتی به لطف خدا راهپیمایی 22 بهمن‌ماه، جشن نیمه شعبان و انتخابات، به صورت باشکوه  برگزار شد.

وی با اشاره به مشارکت حداکثری مردم در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: مردم قم در انتخابات یازدهم اسفندماه سال 1402 بار دیگر به درخواست رهبر فرزانه انقلاب لبیک گفته و به دشمنان ثابت کردند که پای کار نظام هستند.

آقامیری افزود: براساس آمار وزارت کشور استان قم در شاخص نرخ مشارکت نسبت به دوره قبلی از رتبه 21 به رتبه 7 صعود کرده است. 

استاندار قم در ادامه سخنان خود با بیان اینکه در سالی که گذشت جهاد فرهنگی از برنامه‌های مهم مدیریت استان بود، بیان کرد: قم با توجه به وجود حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س)‌ و مسجد مقدس جمکران یک استان مذهبی محسوب می‌شود لذا فرهنگ، سیما و منظر آن باید متناسب با فرهنگ مذهبی قم باشد.

وی افزود: با هماهنگی‌های انجام شده مقرر کردیم امسال تابلوهای ورودی به شهر قم متناسب با فرهنگ این استان طراحی شود.  

آقامیری در بخش دیگری از سخنان خود  با اشاره به افزایش اعتبار اعزام کاروان‌های راهیان نور دانش‌آموزی گفت: در سال 1401 تنها یک و نیم میلیارد تومان اعتبار به این موضوع اختصاص داده بودند اما بنده این بودجه را در سال 1402 به 15 میلیارد تومان افزایش دادم.‌ 

وی افزود: امسال هم این اعتبار افزایش پیدا خواهد کرد و به 50 میلیارد تومان خواهد رسید تا کاروان‌های بیشتری به اردوهای راهیان نور اعزام شوند. 

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به تلاش مدیریت استان در بحث کنترل بازار تاکید کرد: از ابتدای حضور خود در استان این را اعلام کرده‌ام که به دنبال این هستیم تا قم را به عنوان شهر ارزان در کشور معرفی کنیم.‌ 

وی افزود: در این راستا جلسات تنظیم بازار سه شنبه هر هفته با حضور مسئولین ذی‌ربط به ریاست خود بنده برگزار می‌شود و قیمت‌ها را به صورت هفتگی بررسی می‌کنیم.‌ 

آقامیری با بیان اینکه مدیریت استان به دنبال تحقق شعار سال است ،عنوان کرد: شعاری که در روز ابتدای سال از طرف رهبر معظم انقلاب اسلامی انتخاب شد برای مسئولین که سرباز ایشان محسوب می‌شوند یک دستور و فرمان به‌شمار می‌رود. 

وی افزود: در این راستا کارگروهی در استان با همین موضوع تشکیل دادیم تا شعار سال به معنای واقعی تحقق پیدا کند. گزارشات این جلسات نیز ماهیانه به رئیس جمهور ارائه داده می‌شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ملت‌ها با مطالبه از دولتمردان خود سفارتخانه‌های رژیم اسرائیل را تعطیل کنند
  • درخواست ویژه سردار شکارچی درباره سفارتخانه های رژیم اسرائیل
  • پخت بیش از یک هزار غذای اطعام مهدوی در اندیمشکی 
  • روایت محمدجواد ظریف از آغاز روند آستانه درباره سوریه/ از دبیرخانه شورای عالی امنیت ملی دستور دادند دکتر دهقان در نشست ها با روسیه و ترکیه شرکت نکند/ بخش نظامی ما از ابتکاری که ایران آغاز کرد، کنار گذاشته شد
  • روحانی: تمام وزرا را بدون استثنا با رهبری چک کردم | سردار سلیمانی درخواست وزیر دفاع سپاهی کرد
  • روحانی: رهبری موافق وزارت ظریف بودند /جلسه با فرماندهان سپاه برای صلح و صفا بود /سردار سلیمانی درخواست کرد وزیر دفاع سپاهی باشد
  • تشییع پیکر شهید بهروز واحدی در حرم‌های حضرت زینب (س) و حضرت رقیه (س) + فیلم
  • رتبه دوم قم در اجرای طرح نهضت ملی مسکن
  • آخرین حضور شهید بهروز واحدی در روضه حضرت علی اصغر+فیلم
  • رشد ۷ درصدی تولید بنزین در ۱۴۰۲/ ساخت پتروپالایشگاه شهید سلیمانی امسال آغاز می‌شود