Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: روزنامه صبح نو، ارگان تبلیغاتی محمدباقر قالیباف با انتشار گزارشی درباره سخنان جمعه شب اسحاق جهانگیری در کلاب هاوس نوشت: 
اگر فردی غیرایرانی یا غیرمطلع را به اتاق گفت‌وگوی اخیر اسحاق جهانگیری در کلاب‌هاوس وارد می‌کردید، قطعا آقای معاون‌اول در چشم آن فرد، در مقام اپوزیسیون حکومت فرض می‌شد. فرافکنی، کذب‌گویی، مسوولیت‌گریزی و دوقطبی‌سازی جهانگیری در اظهارات اخیرش، این سوال بزرگ را در ذهن ایرانیان ایجاد کرده که مسوول اداره کشور در طول هشت‌سال گذشته به‌واقع چه کسی بوده و آیا حضور نام جهانگیری در لیست انتخاباتی اصلاح‌طلبان، اینچنین او را نسبت‌به مسوولیت امور کشور بی‌عرق و تعصب ساخته است؟ بازی جهانگیری چه ابعادی دارد؟ او رقیب خود را چه کسی می‌داند؟ این‌ها سوال‌هایی است که تلاش می‌شود در این گزارش به آن‌ها پاسخ داده شود؟ اظهارات اخیر اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس‌جمهوری در کلاب‌هاوس در نوع خود حیرت‌انگیز بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این روزنامه می نویسد: جهانگیری در میانه کلامش در کلاب‌هاوس، طعنه‌هایی را هم به‌سوی برخی چهره‌های جریان انقلابی که از قضا وضعیت خوبی در نظرسنجی‌های انتخاباتی دارند، روانه کرد؛ یکی از این چهره‌ها محمدباقر قالیباف است.  جهانگیری با کاربست مفهوم املاک نجومی، مستقیما قالیباف را موردحمله قرار داد و مدعی شد: «پرونده‌های املاک نجومی باید پیگیری شود. راجع‌به عیسی شریفی و مسائل دیگر شهرداری گزارشی داده نشده است. یک گزارشی، بازرس ویژه رییس‌جمهوری درمورد شهرداری دوره قبل تهیه کرده بود؛ من این گزارش را یک‌سال پیش فرستادم». سوءاستفاده سیاسی از پرونده شریفی و مستمسک قرار دادن آن برای زدن قالیباف، در شرایطی است که برخی هم‌مسلکان جهانگیری، هرگونه ارتباط میان این مقوله را از اساس رد کرده‌اند. برای نمونه، محمود میرلوحی، فعال اصلاح‌طلب و رییس کمیته اقتصادی شورای شهر تهران اخیرا با اشاره به حکم صادرشده برای شریفی، تاکید کرد: «آن‌گونه که بنده از مقامات مرتبط قضایی کسب اطلاع کردم، این حکم، تنها به مسائل و تخلفات شخصی عیسی شریفی مربوط بوده و هنوز به پرونده تخلفات وی در حوزه آسیب‌ها و خسارات واردشده به منابع عمومی در شهرداری تهران رسیدگی نشده است». جهانگیری مانند بقیه اصلاح‌طلبان به‌خوبی می‌داند که اگر میان اصولگرایان چهره‌هایی قابلیت رأی‌آوری و رقابت‌پذیری در انتخابات1400 را داشته باشد، یکی از مهم‌ترین آن‌ها  قطعا محمدباقر قالیباف خواهد بود. به همین دلیل از ماه‌ها قبل، پروژه تخریب قالیباف را کلید زده‌اند. این تخریب‌ها و هراس‌افکنی‌ها، هر نوبت با اسم رمزهای مختلف انجام شده است؛ از پرهیز نسبت‌به کاندیداتوری نظامیان در انتخابات گرفته تا رودررو قراردادن مجلس با دولت. آخرین مورد هم مربوط به ادعای تغییرات وسیع در جداول بودجه امسال بود که حتی پس از پوزش‌خواهی ایرنا (خبرگزاری اختصاصی دولت) از مجلس و شخص قالیباف، اصلاح‌طلبان و همراهان اعتدالی‌شان، باز هم به روند تخریب دراین‌باره ادامه دادند. برچسب ها: صبح نو ، اسحاق جهانگیری

منبع: خرداد

کلیدواژه: صبح نو اسحاق جهانگیری اسحاق جهانگیری کلاب هاوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۴۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید ریاست الماسخاله در فوتبال گیلان

به گزارش "ورزش سه"، انتخابات هیئت فوتبال استان گیلان صبح امروز با حضور مهدی تاج، رئیس و طهمورث حیدری، عضو هیئت رئیسه و رئیس کمیته استان‌های فدراسیون فوتبال در سالن اجتماعات منطقه آزاد بندر انزلی برگزار شد.

در این انتخابات که محمد حق‌شناس، فاضل بازیار، سید مهدی خدمت‌بین دانا و اسماعیل رجب‌زاده از کاندیداتوری خود انصراف دادند، رقابت بین قربانعلی الماسخاله و نقی هدایتی انجام گرفت.

قربانعلی الماسخاله که پیش از این هم طی سه دوره متوالی ریاست هیئت فوتبال استان گیلان را برعهده داشت، مجددا در سمت خود ابقا شد و اکثریت آرا را به دست آورد.

الماسخاله 37 رای از 38 رای مأخوذه را به دست آورد تا برای چهارمین دوره پیاپی به‌عنون رئیس هیئت فوتبال استان گیلان منصوب شود.

دیگر خبرها

  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
  • انتقاد تلویحی یک اصولگرا از مدیریت قالیباف بر مجلس /عملی نشدن وعده های دولت رئیسی تقصیر هیات رئیسه است
  • واکنش اسحاق جهانگیری به حمله موشکی ایران/ اسرائیل چاره‌ای جز پاسخ برای ایران باقی نگذاشت
  • منحنی محبوبیت ترامپ برای انتخابات ریاست جمهوری نزولی شده/ بایدن کم کم در نظرسنجی ها بالاتر می رود
  • جلسه علنی مجلس به ریاست محمدباقر قالیباف آغاز شد
  • «کاندیدای مستعفی» گزینه دبیری فدراسیون والیبال
  • درخواست رسانه‌ها از ترامپ و بایدن برای برگزاری مناظره
  • حمله لفظی ترامپ به قاضی پرونده پرداخت حق السکوت
  • ماراتن ریاست در بهارستان
  • تمدید ریاست الماسخاله در فوتبال گیلان