Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-25@13:19:17 GMT

کفش نگل مدل تابان

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۴۲۴۴

کفش نگل مدل تابان

 کفش تابان از محصولات تمام چرم برند نگل است. این محصول با داشتن خصوصیاتی همچون رویه قابل انعطاف و زیبا و همچنین جنس خاص زیره کفش، آن را برای استفاده همه گروه‌‌های سنی مناسب کرده است. استفاده از چرم مصنوعی در کفش تابان، به دلیل قیمت مناسب موجب شده تمام اقشار جامعه توانایی خرید و تهیه این برند را داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مقاله ابتدا توضیح مختصری در مورد اهمیت استفاده از چرم مصنوعی در انواع محصولات می‌دهیم و سپس شرح کاملی از کفش نگل مدل تابان خواهیم داد.

اگر به سلامت اندام‌های حرکتی خود و اعضای خانواده‌ اهمیت می‌دهید تا آخر این نوشتار با ما همراه شوید.  

 

چرا از چرم مصنوعی در ساخت کفش استفاده می‌شود؟   

قرن‌ها است که انسان از چرم طبیعی در تهیه انواع پوشاک استفاده کرده است. اما با افزایش جمعیت و به تبع آن بالا رفتن حجم درخواست مردم، چرم مورد نیاز برای مصرف همه اقشار وجود نداشت. به‌‌صورتی که فقط قشر خاصی از طبقه مرفه قادر به تهیه و مصرف این‌گونه البسه و پوشاک بودند و این اجناس بخشی از لوکس‌ترین لوازم به شمار می‌آمدند.

با تولید چرم مصنوعی، امکان استفاده از این‌گونه لوازم برای بیشتر مردم امکان‌پذیر شده است. امروزه از چرم مصنوعی در ساخت کفش، مبل، اتومبیل، لباس و... استفاده شده و به زیباتر شدن این محصولات کمک می‌کند. از مزایای برجسته این نوع چرم، مناسب بودن قیمت آن نسبت به چرم طبیعی، مقاومت و دوام بالا در

برابر پارگی و ساییدگی است. هم‌چنین تولید این محصولات از کشتار بی‌رویه حیوانات به منظور استفاده از پوست آن‌ها جلوگیری می‌کند. دوست‌داران طبیعت و حامیان حقوق حیوانات نیز از این صنعت حمایت می‌کنند.

 کفش تابان با استفاده از چرم مصنوعی و ارائه محصولات باکیفیت، افراد را به استفاده از کفش چرم مصنوعی ترغیب می کند.

   کفش استاندارد ضامن سلامتی اعضای بدن

کفش‌، بخش مهمی از پوشاک هر فرد را تشکیل می‌دهد. انسان‌های اولیه از پوست حیوانات برای حفاظت از پاهای خود استفاده می‌کردند. با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی، این پوشاک مهم و کاربردی به صورتی که امروز مشاهده می‌کنید تبدیل شده است.

مهم‌ترین اندام حرکتی در بدن پاها هستند که تا پایان عمر حین راه رفتن و دویدن فشار زیادی را تحمل می‌کنند. بنابراین باید از آن‌ها به خوبی محافظت شود. در این راستا پوشیدن کفش مناسب از مهم‌ترین اقداماتی است که باید انجام دهیم.

محصولات نگل با بهره بردن از تکنولوژی روز دنیا و تولید کفش‌های استاندارد، از جمله کفش تابان، از پاها در برابر آسیب‌های احتمالی محافظت می‌کنند.

خصوصیات کفش مناسب و استاندارد

شرایط فیزیکی پاها در اشخاص مختلف متفاوت است. خرید کفش مناسب، کمک زیادی به سلامتی این اندام و به دنبال آن اندام‌های مرتبط می‌کند.

بنابراین هنگام خرید باید به کیفیت و ساخت محصولات نیز توجه کنیم.

از خصوصیات بارز کفش‌های ایده‌آل می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

کیفیت متریال مصرفی:

جنس رویه کفش باید از چرم مرغوب و قابل انعطاف باشد تا پاها در آن احساس راحتی داشته باشند. کاربرد پارچه‌های نخی در تهیه آستر داخلی کفش مانع از تعریق بیش از حد در پاها می‌‌شود. در کفش تابان جنس رویه از چرم مصنوعی درجه 1 ایرانی است. استفاده از این چرم انعطاف‌پذیر، موجب راحتی و کیفیت محصولات نگل شده است.

هم‌چنین آستر داخلی آن از دو لایه ابر و نخ تشکیل شده که باعث نرمی قسمت داخلی و پیشگیری از تعریق در فصول گرم سال می‌شود.

استاندارد بودن قالب کفش:

یکی از موارد مهم در ساخت و تولید کفش، استاندارد بودن قالب و سایز‌بندی مناسب کفش‌ها است. در ساخت و تولید کفش تابان از قالب‌هایی مطابق با استاندارد جهانی استفاده شده است.

هم‌چنین قابلیت انعطاف در کفش، خصوصا کفش هایی که به مدت زیاد از آن‌ها استفاده می‌شود، اهمیت زیادی برای مصرف‌کنندگان دارد. کفش چرم مصنوعی این خصوصیت را به خوبی دارا است.

داشتن پنجه متناسب با انگشتان پا:

یکی از مشکلات رایج در بین افراد انحراف انگشت شست پا است که در اثر پوشیدن کفش‌هایی با قالب‌بندی نامناسب ایجاد می‌شود.

توصیه پزشکان در این مورد، استفاده از کفش هایی با پنجه پهن است. به‌طوری که انگشتان در قسمت پنجه از هم باز باشند. خوشبختانه در کفش نگل مدل تابان این خصوصیت به‌وضوح قابل مشاهده است. متخصصان و طراحان کفش نگل  در طراحی کفش این ویژگی را با مهارت و زیبایی اجرا کرده‌اند.

ارتفاع مناسب پاشنه با توجه به زنانه یا مردانه بودن کفش:

 از دلایل ایجاد انحراف ستون مهره‌ در افراد، استفاده از کفش‌هایی با پاشنه غیراستاندارد است. ارتفاع مناسب پاشنه در کفش‌ زنانه ۳ سانتی‌متر و در کفش مردانه ۲ سانتی‌متر است. البته پهنی پاشنه نیز باید در نظر گرفته شود.

بهره‌مندی از زیره بادوام و انعطاف‌پذیر:

یکی از مشکلات اساسی در بروز کمردرد، استفاده از کفش با کفی نامناسب است. استفاده طولانی‌مدت از کفش‌هایی با زیره‌های غیراستاندارد، می‌تواند به‌مرور بر ستون مهره‌ها فشار آورده و موجب بروز کمردرد شود.

این روز‌ها از چرم مصنوعی و پلی‌اورتان یا پی‌یو(pu) برای تولید و ساخت کیف و کفش استفاده می‌شود. از مزایای مهم و قابل ذکر این نوع مواد، می‌توان به نرمی و انعطاف‌پذیری آن اشاره کرد.

در ساخت کفش تابان از زیره با مواد پی‌یو استفاده شده است و همین امر موجب راحتی، انعطاف و دوام بالای این کفش شده است.

در بر گرفتن پا به‌طورکامل(محافظت از پا):

کفش مناسب و استاندارد پا را حمایت کرده و در بر می‌گیرد. به‌صورتی که هنگام راه رفتن پا در کفش ثابت بوده و جابه‌جا نمی‌شود. کفش تابان با توجه به متریال مرغوب و قالب‌بندی استاندارد، پاها را به‌خوبی در بر گرفته و از آن‌ها به‌خوبی محافظت می‌کند.

در ساخت و طراحی محصولات نگل نکات ذکر شده به‌خوبی قابل مشاهده است. کفش نگل مردانه با رعایت استاندارد‌های روز دنیا، راحتی و کیفیت را برای مصرف‌کنندگان این محصولات به ارمغان آورده است. کفش نگل زنانه نیز در کنار رعایت اصول فنی، ظرافت و زیبایی را به مصرف‌کنندگان هدیه می‌کند.

کفش نامناسب چه آسیبی به اندام‌های ما می‌رساند؟

پوشیدن کفش نامناسب و غیر استاندارد می‌تواند عوارض جبران‌ناپذیری بر استخوان‌های ناحیه پا و ستون مهره‌ها بگذارد. هم‌چنین در سالمندانی که سابقه بیماری دیابت دارند، موجب بروز زخم در انگشتان پا می‌شود.

میخچه و پینه نیز از عوارض دردناک استفاده طولانی‌مدت از کفش‌های غیراستاندارد است.

خرید اینترنتی

کفش تابان را می‌توانید از طریق اینترنتی از سایت negel.ir و به شکل غیرحضوری خریداری کنید. کارکنان بخش پشتیبانی گزینه انتخابی شما را در اسرع وقت در هر کجای ایران، برای شما ارسال می‌کنند. هم‌چنین کالای فروخته شده تا ۱۵ روز پس گرفته می‌شود.

از خدمات دیگر ما می‌توان به پشتیبانی شبانه‌روزی و پرداخت درب منزل اشاره کرد.

کلام آخر

اغلب انسان‌ها در طول عمر خود کیلومتر‌ها راه می‌روند بدون آن‌که ارزش واقعی پاهای خود را دریافته باشند. هنگامی که دچار عارضه‌ای در پاهای خود می‌شوند،‌ به اهمیت این عضو پی می‌برند.

استفاده از کفش با زیره و رویه مناسب تا حدود زیادی از آسیب‌های جانبی به پاها جلوگیری می‌کند. بهتر است قبل از خرید، برند‌های موجود در بازار را بررسی کنیم.

کفش تابان با داشتن ضمانت‌نامه، رعایت اصول علمی و در عین حال قیمت مناسب انتخاب هوشمندانه‌ای برای استفاده همه اقشار مردم به شمار می‌آید.

منبع: فردا

کلیدواژه: رپورتاژ آگهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۴۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید سالانه هزار تن قارچ در شهرستان بستان آباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان بستان آباد، از رتبه نخست شهرستان بستان آباد در تولید قارچ در سطح استان آذربایجان شرقی خبر داد.

اکبر منیری در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه در شهرستان بستان آباد، سالانه بیش از یک هزار تن قارچ دکمه‌ای تولید می‌شود گفت: با توجه به ارزش غذایی خوبی که در این محصول وجود دارد و همچنین ظرفیت مناسب قارچ برای جایگزین شدن گوشت به عنوان یک پروتئین، تولید این محصول از اهمیت زیادی برخوردار است.

وی با بیان اینکه تولید قارچ کسب‌وکاری است که از بهره‌وری بالایی برخوردار است، اضافه کرد: براساس آمار‌های موجود برای تولید یک کیلوگرم قارچ به کمتر از ۲۰ لیتر آب نیاز است. با توجه به اینکه تولید قارچ خوراکی در فضای بسته و مدیریت‌پذیری انجام می‌شود، باعث افزایش تولید در واحد سطح، اشتغال‌زایی بالا، تولید در تمام فصول سال و گردش سرمایه با توجیه اقتصادی قابل قبول است.

وی با اشاره به اینکه در این شهرستان ۴ واحد تولید قارچ دکمه‌ای صنعتی و بیش از ۳۰ واحد تولید خانگی فعال وجود دارد افزود: شهرستان بستان آباد بدلیل آب و هوای خاص خود (تابستان‌های خنک و اقلیم مناسب کشت و پرورش قارچ خوراکی) و نزدیکی به مرکز استان و شهرستان‌های همجوار از لحاظ بازار مصرف، مناسب تولید قارچ است.

دیگر خبرها

  • فصول مناسب برای سفر به مشهد چه زمانی است؟
  • انواع درب ساختمان
  • وضعیت زیست محیطی ومحل دفن زباله گاه هشترود ذوالبین مناسب نیست
  • 10 نکته مهم برای انتخاب بهترین کلینیک دندانپزشکی
  • ستون gc چیست و انواع ستون gc کدام‌اند ؟
  • راهنمای خرید تشک طبی یک نفره و دونفره
  • نجات کوهنورد خرم آبادی گرفتار در ارتفاعات مخملکوه
  • 5 تا از بهترین ایالت‌های آمریکا
  • قیمت، مشخصات و خرید انواع لوستر چوبی و فلزی نیکان لوستر
  • تولید سالانه هزار تن قارچ در شهرستان بستان آباد