Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-19@23:17:25 GMT

مراسم احیای شب نوزدهم ماه رمضان ۱۴۰۰

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۴۳۰۵

مراسم احیای شب نوزدهم ماه رمضان ۱۴۰۰

مراسم احیای شب نوزدهم ماه رمضان ۱۴۰۰ با حضور مردم مؤمن و خداجوی در سراسر کشور و با حفظ شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،

 مراسم احیای نخستین شب قدر رمضان ۱۴۴۲ هجری قمری، شنبه شب تا بامداد یکشنبه ۱۱ و ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ با حفظ شیوه نامه‌های بهداشتی برگزار شد. 

احیای شب نوزدهم رمضان - حرم مطهر رضوی احیای شب نوزدهم رمضان - حرم مطهر رضوی احیای شب نوزدهم رمضان - حرم مطهر رضوی لیالی قدر، شب نوزدهم- امامزاده صالح(ع) احیای شب نوزدهم ماه رمضان - حرم شاه عبدالعظیم دعا و مناجات خوانی مردم در مراسم شب احیا در بهشت زهرا (س) دعا و مناجات خوانی مردم در مراسم شب احیا در بهشت زهرا (س) احیای شب نوزدهم ماه رمضان در کهف الشهدا مراسم احیای شب نوزدهم در میدان فلسطین مراسم احیای شب نوزدهم در میدان فلسطین مراسم احیای شب نوزدهم در میدان فلسطین برچسب ها: مراسم احیاء ، لیالی قدر ، شب قدر ، ماه رمضان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: مراسم احیاء لیالی قدر شب قدر ماه رمضان احیای شب نوزدهم ماه رمضان مراسم احیای شب نوزدهم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۴۳۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گوشت چروکیده ؛ مردی که 3 قرن را به چشم دید! (+عکس)

عصر ایران - اندکی پیش از مرگ رئیس جان اسمیت در سال 1922، او ادعا کرد که 137 سال سن دارد. ظاهر اسمیت نیز با ادعای وی همخوانی داشت. صورت این سرخپوست بومی آمریکا چنان دارای چین و چروک بود که برخی از اعضای جامعه او را Ga-Be-Nah-Gewn-Wonce می نامیدند که "گوشت چروکیده" ترجمه می شود.

اما آیا جان اسمیت آن گونه که ادعا می کرد در سال 1785 متولد شده بود؟

پس از مرگ این بومی آمریکایی، بسیار تلاش کردند تا سن وی را تایید کنند. اسمیت گفته بود زمانی که ستارگان سقوط کردند بین 8 تا 10 سال داشت که می توانست اشاره به بارش شهابی لئونید در سال 1833 داشته باشد. اما در این صورت، سن اسمیت در زمان مرگ به 100 سالگی نزدیک شده بود و 137 سال سن نداشت.

این سرخپوست همچنین ادعا کرد که نبردهایی که پیش از آغاز قرن نوزدهم رخ داده بود را به یاد می آورد و در جنگ 1812 بین آمریکا و امپراتوری بریتانیا شرکت داشته است. اگر این ادعا درست باشد، اسمیت در آن زمان حدودا 18 سال بوده که تاریخ تولد وی را به سال 1794 نزدیک می کند. از این رو، سن وی در زمان مرگ حدود 128 سال بوده که همچنان چشمگیر است.

صرف نظر از سن واقعی اسمیت، به نظر می رسد که او یک زندگی فعال و طولانی را دنبال کرد. بنابر گزارش ها، وی هشت بار ازدواج کرده بود، از تصادف قطار جان سالم به در برده بود و تا آخرین روزهای زندگیش نیز همچنان بازدیدکنندگان را با داستان های خود سرگرم می کرد.

اگر ادعای اسمیت درباره سنش را درست در نظر بگیریم، وی شاهد آغاز و پایان قرن نوزدهم بود. در واقع وی در قرن هجدهم به دنیا آمد، قرن نوزدهم را پشت سر گذاشت و در قرن بیستم از دنیا رفت.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: عکس‌های کمیاب از دختران بومی آمریکا

دیگر خبرها

  • گوشت چروکیده ؛ مردی که 3 قرن را به چشم دید! (+عکس)
  • فعالیت هزارو ۵۷۲ گروه جهادی در نوروز و رمضان ۱۴۰۳
  • احیای واحدهای تولیدی راکد ۱۹۵ هزار فرصت شغلی ایجاد کرد
  • جشن احیای ۲۰۱ واحد راکد تولیدی و صنعتی در استان سمنان/ ایجاد ۴ هزار و ۵۰۰ فرصت شغلی برای مردم استان سمنان
  • احیای ۱۰ هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان سرمایه مردم استان سمنان
  • جشن احیای واحدهای راکد استان سمنان برگزار شد
  • تقدیر مدیرکل تبلیغات البرز از مشارکت مردم در برنامه های ماه رمضان
  • برنامه «محفل» و «سال‌نو» شبکه سه در صدر توجه مردم/ افزایش ۲۵-۲۰ درصدی کاربران تلوبیون در ایام نوروز و ماه رمضان + فیلم
  • اجتماع بزرگ مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی
  • مراسم رژه نیروهای مسلح در اصفهان آغاز شد