Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-19@17:17:50 GMT

معلمان نمونه استان فارس تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۴۳۷۰

معلمان نمونه استان فارس تجلیل شدند

بنا بر گزارش روز یکشنبه پایگاه اطلاع رسانی استانداری فارس، این آیین همزمان با آیین سراسری تجلیل از معلمان نمونه کشور با حضور ویدیوکنفرانسی رئیس‌جمهوری، برگزار شد.
استاندار فارس در سخنانی در این آیین با بیان اینکه معلمان برگزیده مسلح به علم روز هستند، گفت: امروزه اگر کسی سواد کامپیوتر، سواد دیجیتال و توان رسانه‌ای نداشته باشد، کاری از پیش نخواهد برد و در کشوری که معلمان با اخلاق وجود دارند، این سواد، متخلق به اخلاق اسلامی و مکارم والای دینی نیز خواهد بود که به فرزندان آینده جامعه منتقل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


عنایت الله رحیمی در این آیین ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره شهید مطهری و روز معلم، عنوان کرد: قطعاً همه ما باعنوان کسانی که روزگاری در محضر معلمان گرانقدر شاگردی کرده‌ایم، این موضوع را به‌خوبی می‌دانیم که ماندگارترین افراد در ذهن انسان‌ها آموزگاران هستند؛ چراکه آموزش‌های آنان در ذهن و دل دانش‌آموزان ماندگار است، به‌گونه‌ای که همیشه به آن خاطرات رجوع می‌کنند.
وی اظهار داشت: معلمان همواره چراغی از علم و دانش در مسیر زندگی افراد روشن می‌کنند که هیچ‌گاه به فراموشی سپرده نخواهد شد.
رحیمی با بیان اینکه همه اندیشمندان بر این نکته تاکید می‌کنند که سعادت جامعه در گرو آموزش درست است، اظهار داشت: چنین آموزشی به دست معلمانی صورت می‌گیرد که تربیت‌کنندگان و پرورش‌دهندگان نسل‌های آینده و حال‌ هستند.


استاندار فارس سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش و پرورش را عامل اصلی حرکت جوامع به سمت توسعه و پیشرفت دانست و افزود: این سرمایه‌گذاری بلندمدت است و نعمات آن چند نسل را در بر می‌گیرد؛ از این رو نباید به اشتباه تصور کرد که این سرمایه‌گذاری به‌معنای ایجاد هزینه است.
او با بیان اینکه نتایج رسیدگی و تخصیص اعتبار به فرهنگیان و مدارس و توجه به محتوای آموزشی در آینده مشخص خواهد شد، ابراز داشت: تجربه دیگر کشورها نیز نشان می‌دهد، آنان که در آموزش بیشتر سرمایه‌گذاری کرده‌اند، از درآمد سرانه، تکنولوژی، آسایش و رفاه بیشتری برخوردارند.
رحیمی اظهار داشت: بدین‌معنا، سرمایه‌گذاری کشورهای پیشرفته و مدعی نه در ایجاد کارخانه‌ها و نه در تشکیل نیروی نظامی آنان، بلکه ثمره توجه به آموزش بوده است.
استاندار فارس ادامه داد: این کشورها توانسته‌اند با جذب نخبگان از سراسر جهان، با هزینه کم،  بهره بسیار ببرند و همین موضوع باعث انباشت ثروت برای آنها شده است.
رحیمی تاکید کرد: باید تلاش کنیم با توجه به علاقه فرهنگی فرزندان این جامعه، برنامه‌ریزی کرده و آنان را به ماندن در کشور و خدمت کردن به هموطنان خود ترغیب کنیم.
وی با بیان اینکه دولتمردان و تصمیم‌گیرندگان می‌توانند با بسترسازی، زمینه زندگی بهتر و آسایش و پیشرفت را فراهم کنند، گفت: سرمایه‌های انسانی که تحت عنوان نخبگان شناخته می‌شوند، محصول همان آموزشی هستند که برای آن سرمایه‌گذاری شده است و این نهال زمانی به بار می‌نشیند که به روش‌های آموزشی جدید دست یابیم.
رحیمی افزود: حرکت به این سمت و سو می‌تواند نوید بخش توسعه یافتگی و پیشرفتی روز افزون برای مردم کشورمان باشد.

برچسب‌ها استانداری فارس عنایت الله رحیمی معلم فارس روز معلم

منبع: ایرنا

کلیدواژه: استانداری فارس عنایت الله رحیمی معلم استانداری فارس عنایت الله رحیمی معلم فارس روز معلم اخبار کنکور سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۴۳۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکات مهم درباره گزینش استخدام معلمان

به گزارش همشهری آنلاین، سید حسین داود الموسوی مدیرکل هیأت مرکزی گزینش وزارت آموزش‌ و پرورش گفت: متقاضیان پس از دریافت نتیجه آزمون استخدام آموزگار، در صورتی که براساس نتیجه مندرج در کارنامه جزو معرفی‌شدگان چندبرابر ظرفیت قرار گرفته باشند، نسبت به تکمیل برگه‌های مورد درخواست اقدام کنند.

وی افزود: هریک از داوطلبان معرفی شده چندبرابر ظرفیت موظف هستند طبق مفاد اطلاعیه سازمان سنجش و براساس تقویم زمان بندی در فرایند بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش و سایر مراحل حضور یابند.

داود الموسوی در ادامه بررسی صلاحیت‌های عمومی افراد واجد شرایط را منوط به تأیید مدارک و مستندات داوطلبان دانست و گفت: با توجه به اینکه مقرر است تکمیل برگه‌های اطلاعات فردی داوطلبان جهت بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش از طریق سامانه my.medu.ir انجام شود، ضروری است پس از انتشار اسامی در سایت سازمان سنجش در مهلت تعیین شده با مراجعه به این سامانه با استفاده از گزینه ورود از طریق درگاه دولت و استفاده از شماره همراه با مالکیت شخص داوطلب نسبت به تکمیل دقیق فرم اطلاعات فردی و بارگذاری مدارک مورد نیاز مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش، اقدام کنند.

مدیرکل هیأت مرکزی گزینش وزارت آموزش‌ و پرورش متذکر شد: عواقب ناشی از عدم تکمیل یا ارسال ناقص فرم مذکور و همچنین عدم ارسال مدارک مورد نیاز در زمان مقرر متوجه داوطلب است.

داود الموسوی خطاب به پذیرفته شدگان مرحله اول آزمون استخدامی گفت: داوطلبان می‌توانند برای پیگیری اخبار و دریافت اطلاعات مورد نیاز مربوط به گزینش به درگاه اینترنتی https://gozinesh.medu.gov.ir مراجعه یا با نصب پیام رسان شاد، در کانال گزینش آموزش و پرورش به نشانی( gozinesh_medu ) عضو شوند.

شایان ذکر است مدارک مورد نیاز جهت بارگذاری در بخش اطلاعات فردی گزینش در سامانه و انجام بررسی صلاحیت‌های عمومی گزینش به شرح زیر اعلام شده است:

یک قطعه عکس پرسنلی( فایل عکس در کاربرگ اطلاعات فردی بارگذاری شده و اصل عکس به پرینت کاربرگ اطلاعات فردی الصاق می شود)

تصویر تمامی صفحات شناسنامه

تصویر کارت ملی

تصویر آخرین مدرک تحصیلی

تصویر مدارک مربوط به کسب مقام یا رتبه‌های علمی، فرهنگی و هنری، ورزشی، قرآنی و...

تصویر گواهی معتبر اشتغال در آموزش و پرورش

تصویر سوابق ایثارگری داوطلب و خانواده درجه یک

کد خبر 845088 منبع: تسنیم برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش معلمان خبر مهم استخدام

دیگر خبرها

  • ‌زمان دقیق واریز حقوق فروردین ۱۴۰۳ فرهنگیان
  • این افراد معلم می‌شوند
  • معرفی ۵ معلم کردستانی به مرحله نهایی انتخاب معلمان نمونه
  • تکریم معلمان در خور شان آنان باشد
  • تکریم معلمان در خور شان آنان باشند
  • ۵۰ هزار میلیارد تومان برای رتبه بندی معلمان هزینه شد
  • جزییات مهم درباره گزینش استخدام معلمان
  • میزان افزایش حقوق فرهنگیان و استخدام معلم جدید در ۱۴۰۳
  • بازگشت ۳۰ واحد صنعتی هرمزگان به چرخه تولید
  • نکات مهم درباره گزینش استخدام معلمان