Web Analytics Made Easy - Statcounter

برنامه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و قرآنی از جمله توزیع روزانه هزار پرس افطاری، از جمله برنامه‌های حرم مطهر امامزاده موسی مبرقع(ع) طی ماه رمضان امسال است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از قم، برنامه‌های ویژه ماه رمضان با محوریت حرم مطهر امامزاده موسی مبرقع(ع) در چند محور قرآنی، اجتماعی و فرهنگی – مذهبی در حال برگزاری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر  اساس این گزارش  توزیع افطاری ساده و غذای گرم هر شب به تعداد هزار پرس در دستور کار قرار دارد که این اقدام با استفاده از ظرفیت خیرین صورت می‌گیرد و عوامل اجرایی بقعه متبرکه، کار توزیع را انجام می‌دهند.

 

همچنین ترتیل‌خوانی و جلسه تفسیر قرآن کریم از دیگر برنامه‌های حرم مطهر امامزاده موسی مبرقع(ع) طی ماه رمضان امسال است به این ترتیب که هر روز از ساعت ۱۸ تا ۱۸:۱۵ جلسه تفسیر برگزار می‌شود و ترتیل‌خوانی قرآن کریم هم بعد از آن تا اذان مغرب ادامه می‌یابد؛ این دو برنامه به صورت زنده از شبکه‌های اجتماعی پخش می شود.

 

پخش مناجات‌خوانی ماه رمضان هر شب ساعت ۲۴ در این بقعه صورت می‌گیرد و به صورت زنده از شبکه‌های اجتماعی هم پخش می‌شود.

 

همچنین سخنرانی مذهبی به زبان عربی با حضور اساتید حوزوی از کشور عراق از دیگر برنامه‌های ماه رمضان آستان مقدس امامزاده موسی مبرقع(ع) است که این برنامه هم از شبکه‌های اجتماعی و به صورت زنده پخش می شود.

 

پایان پیام/78

منبع: شبستان

کلیدواژه: افطاری ماه مبارک رمضان ماه رمضان امامزاده موسی مبرقع ع ماه رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۴۵۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید آیت‌الله نوری همدانی بر توجه به تفسیر قرآن

مرجع تقلید شیعیان گفت: توجه به موضوع تفسیر قرآن بویژه منابع عامه و پاسخگویی به شبهات، در کنار دروس فقه و اصول لازم و ضروری است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، آیت الله اعرافی مدیر حوزه‌های علمیه با آیت الله نوری همدانی مرجع شیعیان جهان دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

آیت‌الله نوری همدانی با تاکید بر توجه به وضعیت درسی طلاب گفت:  توجه به موضوع تفسیر قرآن بویژه منابع عامه و پاسخگویی به شبهات، در کنار دروس فقه و اصول لازم و ضروری است. 

در ابتدای این دیدار آیت الله اعرافی گزارشی از وضعیت حوزه علمیه ارائه کرد.

انتهای پیام/

 

دیگر خبرها

  • تجلیل رهبر معظم انقلاب از پخش برنامه رمضانی تلاوت قاریان نوجوان از شبکه قرآن
  • قرآن کریم؛ در فهرست پرفروش‌ترین کتاب‌های جهان
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • اینفوگرافیک/ تو را است معجزه در کف / مواردی که در قرآن معجزه عصای حضرت موسی
  • تأکید آیت‌الله نوری همدانی بر توجه به تفسیر قرآن
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد
  • اجرای طرح ارزیابی حافظان قرآن کریم در خراسان رضوی همزمان با سراسر کشور
  • لایحه تشکیل سازمان گردشگری به شورای شهر تهران رسید
  • تصویر ایران در جهان اسلام درباره اهتمام به قرآن اصلاح شد
  • عوامل ویژه برنامه‌های قرآنی در ماه رمضان تجلیل شدند