Web Analytics Made Easy - Statcounter

«محمد مومنی» روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایرنا با اشاره به صعود استقلال به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: استقلال در گروهی توانست عنوان صدرنشینی را به دست آورد که رقیبان سرسختی داشت و هر کدام از آنها اگر در گروه دیگری قرار داشتند اول می‌شدند.

وی افزود: استقلال در این مدت بازی‌های زیادی را برگزار کرده و بازیکنان خسته هستند، مربیان باید راهکاری را در نظر بگیرند تا در ادامه راه، فشار زیادی که به بازیکنان وارد شده است باعث آسیب‌دیدگی‌شان نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: خط دفاعی آبی‌پوشان نسبت به دیدارهای گذشته عملکرد بسیار خوبی داشت و بازیکنان این منطقه کوچک‌ترین اشتباهی انجام ندادند. آنها به بازیکنان الشرطه اجازه ندادند تا فرصتی برای عرض اندام در محوطه جریمه حریف پیدا کنند.

مومنی تصریح کرد: «شیخ دیاباته» یکی از بهترین بازیکنان استقلال در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بود و نقش مهمی در صعود این تیم داشت، او پنالتی اولش را در بازی با الشرطه گل کرد و در گل کردن پنالتی دوم ناموفق بود که این موضوع چیزی از ارزش‌های او کم نمی‌کند.

وی تاکید کرد: الهلال عربستان رقیب سرسختی برای استقلال است، آنها به طور حتم سعی خواهند کرد برای رویارویی با آبی‌پوشان در مرحله حذفی تقویت شوند و برای تحقق این امر هزینه‌های زیادی انجام خواهند داد.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت:  استقلال توانایی شکست دادن الهلال عربستان را در  مرحله حذفی دارد و در ادامه راه بازیکنان و مربیان انگیزه‌ زیادی دارند که برای موفقیت حاضر هستند هر کاری انجام دهند.

تیم فوتبال استقلال در گروه سوم لیگ قهرمانان آسیا با کسب ۱۱ امتیاز به عنوان تیم اول راهی مرحله حذفی این رقابت‌ها شد. این تیم باید به مصاف الهلال عربستان برود.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا شیخ دیاباته لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا 2021 محمد مومنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۵۲۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| واکنش جنجالی سیاوش یزدانی به باخت الهلال که باعث خشم هواداران شد

پس از باخت تیم الهلال مقابل تیم العین، سیاوش یزدانی مدافع سپاهان، کامنتی با اموجی خنده در صفحه اینستاگرامی الهلال گذاشت که موجب خشم هواداران این تیم شد. سیاوش یزدانی پس از اخراج در بازی مقابل با الهلال، هنگام خروج از زمین علامت ۱-۰ را نشان داده بود که موجب حواشی شده بود. 

کامنت سیاوش یزدانی

دیگر خبرها

  • برتری اینتر مقابل میلان و کسب ستاره دوم در سری آ به روایت انیمیشن عمر مومنی / فیلم
  • برتری موسوی و تقوی برابر حریفان
  • عکس| واکنش جنجالی سیاوش یزدانی به باخت الهلال که باعث خشم هواداران شد
  • سرمربی الهلال ناکامی برابر العین را توجیه کرد
  • آذرباد: برتری پرگل برابر تراکتور به خاطره‌ها پیوست/ کسب سهمیه آسیا سخت شده است
  • صعود قاطعانه ملی پوشان فوتسال به دور حذفی جام ملت های آسیا
  • تیم فوتسال افغانستان به مرحله حذفی صعود کرد
  • بازی سپاهان ۳ - هیچ می‌شود؟
  • هوادار برای صعود به یک چهارم حذفی تمرین کرد
  • عباسی: هوادار چشم به صعود و موفقیت در جام حذفی دارد