Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان از احیای پروژه کنارگذر کاشان - آران و بیدگل و اتصال به چرمشهر ورامین و گرمسار با اعتبارات استانی و ملی خبر داد.

مجتبی آراسته در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شمال استان اصفهان گفت: پروژه کنارگذر کاشان و آران و بیدگل و اتصال آن به چرمشهر ورامین و گرمسار یکی از پروژه های زیربنایی مهم شمال استان اصفهان است که پس از سال‌ ها توقف با تغییرهای اعتباری تملک و دارایی‌های سرمایه‌ ای استانی و ملی محقق می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان کاشان افزود: این طرح با افزایش اعتبار تا سقف ۲۵۰ میلیارد ریال با تغییرهای اعتباری تملک و دارایی‌های سرمایه‌ای استانی و ملی در سال جاری اجرایی می‌شود.

 

آراسته خاطرنشان کرد: خروج دو شهرستان آران و بیدگل و ورامین از بن بست جغرافیایی و اتصال استان های اصفهان، تهران و سمنان با یکدیگر، کاهش طول ۷۰ کیلومتری مسیر کاشان – قم – ورامین، تامین امنیت نواحی مرکزی ایران و انتقال بخشی از ترافیک محورهای جنوبی به محورهای پایتخت و شمال کشور از مزیت های احداث این جاده مواصلاتی است.

معاون مدیر کل راه و شهرسازی استان اصفهان افزود: تکمیل این پروژه ملی، راه دیگری را به عنوان خروجی و ورودی تهران از سمت غرب این کلانشهر یعنی با اتصال به جاده امام علی(ع) و نهایتا دماوند ایجاد خواهد کرد که از لحاظ پدافند غیرعامل بسیار با اهمیت و استراتژیک خواهد بود.

 

مجتبی آراسته با اشاره به عبور این جاده از چهار استان اصفهان، قم، تهران و سمنان خاطر نشان کرد: این پروژه از شهر بادرود نطنز آغاز شده و با عبور از میدان امام علی(ع) در کاشان و شهر و روستاهای شهرستان آران و بیدگل به چرمشهر ورامین، تهران و گرمسار در استان سمنان متصل می شود./

پایان پیام/513

منبع: شبستان

کلیدواژه: جاده چرمشهر ورامین چرمشهر کنارگذر آران و بیدگل شهرستان آران و بیدگل قم گرمسار آران و بیدگل کاشان تهران اصفهان راه و شهرسازی آران و بیدگل استان اصفهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۵۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد

 رییس اداره آموزش و پرورش آران و بیدگل از تعطیلی مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در روز چهارشنبه پنج اردیبهشت ماه خبر داد.

رحمت اله مشرقی در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: مدارس منطقه یحیی آباد آران و بیدگل به دلیل وقوع سیل، فردا چهارشنبه ۵ اردیبهشت تعطیل و آموزش غیرحضوری خواهد بود.

وی افزود: علت تعطیلی مدارس پیشگیری از آسیب دانش آموزان و ارائه خدمات بهتر به شهروندان عنوان شده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • پر شدن سیل بند‌ها بر اثر بارش باران شهروندان آران و بیدگل را شگفت زده کرد + فیلم
  • اجرای عملیات احداث وتکمیل کمربندی آران و بیدگل به طول ۴۶ کیلومتر
  • امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • مدارس یحیی آباد آران و بیدگل در اصفهان فردا تعطیل شد
  • امدادرسانی هلال‌احمر به مناطق متاثر از سیل و آب‌گرفتگی در اصفهان + عکس و فیلم
  • آب بردگی ۲ دستگاه کامیون در نائین
  • وقوع سیل در کاشان؛ امدادرسانی ادامه دارد
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی در نائین و آران و بیدگل ادامه دارد
  • حضور امدادگران در سیل کاشان
  • وقوع سیل در کاشان/ امدادرسانی ادامه دارد