Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-25@22:51:20 GMT

تجلیل از معلمان نمونه استان زنجان

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۶۰۷۹

تجلیل از معلمان نمونه استان زنجان

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، حقیقی استاندار زنجان با بیان اینکه معلمان با شیوع کرونا نیز در عرصه خدمت حضور یافته و فعالیت آموزشی خود را ادامه دادند، افزود: این اقدام معلمان چیزی جز ایثار و از خودگذشتگی نیست.

او ادامه داد: در این روز‌های کرونایی ارتباط معلمان با دانش‌آموزان قطع نشده و این قشر فرهیخته امر تعلیم و تربیت را تعطیل نکرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



استاندار زنجان با اشاره به لزوم حمایت از فرهنگیان، گفت: در نظر داریم بهترین مکان، جهت احداث مسکن ملی را به فرهنگیان استان زنجان اختصاص دهیم.

مظفری مدیرکل آموزش و پرورش استان زنجان نیز با ارائه گزارشی از روند فعالیت‌های ستاد بزرگداشت مقام معلم استان زنجان، گفت: تجلیل از این معلمان کمترین کاری است که در برابر زحمات وصف‌ناپذیر این قشر باید انجام دهیم.

او  با اشاره به اینکه پس از شیوع ویروس کرونا معلمان در فضای مجازی آموزش دانش‌آموزان را ادامه دادند، افزود: فرهنگیان زنجان در زمینه تولید محتوا و فعالیت در شبکه شاد پیشتاز هستند.

در این مراسم به نمایندگی از معلمان نمونه، از ٩ معلم شایسته و برتر استان  زنجان با اهداء لوح سپاس و تندیس، تجلیل شد.

 

انتهای پیام/م

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آموزش و پرورش معلمان نمونه استاندار زنجان استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۶۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان گفت:۲۶ کاگر نمونه استان با همکاری بسیج کارگری فردا به دیدار رهبر معظم انقلاب می روند.

اشرفی با اشاره به اینکه همچنین به مناسبت هفته کار و کارگر ۲۶ برنامه محوری در استان اجرا می‌شود افزود: ۱۲۰ برنامه نیز در شهرستان‌ها انجام می‌شود.

وی گفت: برگزاری مسابقات فرهنگی، ورزشی، تجلیل از آرمانها و میثاق شهیدان، عیادت از بیماران کارگر حادثه دیده حین کار، برپایی میز خدمت در مراسم نماز جمعه سراسر استان، تجلیل از کارگران ساختمانی، برگزاری نشست‌های تخصصی، برگزاری مانور روز جهانی ایمنی در واحد‌های تولیدی استان، تجلیل از مدال آوران در رشته‌های مختلف ورزشی حوزه‌های کارگری، محفل انس با قران کریم، تجلیل از کارگران نمونه، برگزاری جشنواره امتنان، اعطای نشان اقتصادی مقاومت از جمله مهمترین برنامه‌های هفته کار و کارگری در استان است.

سرگرد توکلیان، مسئول بسیج کارگری خراسان جنوبی نیز در این جلسه از برگزاری رزمایش شیفت ایثار با شرکت ۵۰۰ نفر ، اهدای کمک مومنانه، حضور در اماکن کارگری ساختمانی وصنعتی را از جمله برنامه‌های هفته کار و کاگر عنوان کرد.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز معلم
  • بزرگداشت مقام معلم با اجرای صدها برنامه
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی
  • اختصاص ۱۰ امتیاز رتبه‌بندی به ۵۷۰۹ دانشجو معلم دانشگاه فرهنگیان
  • ضرورت بسیج همه دستگاه‌ها و اقشار برای تجلیل و تکریم معلمان
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • معلمان نمونه استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند
  • البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه
  • اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری