Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-25@17:48:34 GMT

پرداخت هزینه درمان کرونا برای دانش‌آموزان

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۶۸۲۸

پرداخت هزینه درمان کرونا برای دانش‌آموزان

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش بر پرداخت تمام هزینه‌های درمان کرونا برای دانش‌آموزان دارای بیمه حوادث دانش‌آموزی و فرهنگیان دارای بیمه تکمیلی تاکید کرد.

به گزارش ایمنا، گودرز کریمی‌فر در خصوص کارکرد بیمه دانش آموزی و اینکه آیا درمان کرونا را هم پوشش می‌دهد، گفت: بیمه حوادث دانش آموزی یعنی امنیت خاطر برای دانش آموزان.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما گفته‌ایم در طول شبانه‌روز این بیمه در قبال همه حوادث دانش‌آموزان را پوشش می‌دهد و ملاک حضور فیزیکی دانش‌آموز در مدرسه نیست بلکه نفس وجود دانش‌آموز بودن ملاک است.

وی ادامه داد: اگر دانش آموزی در خانه بود و یک مشکل کلیوی برایش پیش آمد یا به هر دلیل به سمعک نیاز پیدا کرد و موارد بسیار اینچنینی با ۵,۴۵۰ تومان پرداخت بیمه حوادث همه اینها پوشش داده می‌شود.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش در خصوص اینکه آیا هزینه درمان بیمار کرونا هم شامل آن می‌شود، گفت: بله، اگر خدای نکرده دانش آموزی دچار کرونا شود همه موارد از جمله داروها را این بیمه پوشش می‌دهد.

کریمی‌فر درباره گلایه برخی معلمان در خصوص بیمه تکمیلی فرهنگیان و اینکه پوشش بیمه‌ای برای درمان کرونا در مراکز خصوصی با دردسر همراه خواهد بود نیز بیان کرد: بیمه تکمیلی فرهنگیان حقیقتاً بیمه بی‌نظیری است که فرهنگیان با ۴۹,۵۰۰ تومان تا سقف نامحدود تحت بیمه درمانی هستند.

مدیرکل تعاون و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش گفت: در مراکز طرف قرار داد این بیمه همه هزینه‌ها رایگان است که با ۵۵۰۰ مرکز درمانی طرف قراردادیم. برای باقی بیمارستان‌ها که طرف قرارداد نیستند که یا دولتی هستند یا خصوصی و یا عمومی غیردولتی بر اساس تعرفه تمام هزینه‌های درمان کرونای فرهنگیان و افراد تحت تکفلش داده می‌شود حتی داروهای خارجی هم با این بیمه هزینه‌اش پرداخت می‌شود.

وی در خصوص در اولویت قرار گرفتن فرهنگیان برای دریافت واکسن کرونا بر اساس صحبت‌های وزیر آموزش و پرورش، تصریح کرد: واکسن کار وزارت بهداشت است اما ما مطالبه آن را داریم و در حال پیگیری هم هستیم.

منبع: مهر

کد خبر 490721

منبع: ایمنا

کلیدواژه: واکسن کرونا ویروس کرونا بیمه حوادث بیمه تکمیلی فرهنگیان هزینه درمان کرونا بیمه حوادث دانش آموزی بیمه تکمیلی فرهنگیان پوشش بیمه ای بیمه درمانی درمان کرونا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق آموزش و پرورش درمان کرونا دانش آموزان دانش آموزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۶۸۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشان‌دار شدن بیش از ۲ هزار زوج نابارور در استان کرمانشاه

رضا تحویلیان، مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه  در خصوص خدمات پوشش بیمه سلامت برای درمان ناباروری، گفت : در راستای جوانی جمعیت و تشویق زوجین به فرزندآوری بیمه سلامت بسیاری از هزینه‌های ناباروری را متقبل شده است.

وی با اشاره به فعالیت ۲ مرکز ناباروری طرف قرارداد در کرمانشاه، تصریح کرد: در مراکز درمان نازایی بیمارستان معتضدی و جهاد دانشگاهی بیش از ۹۰ درصد هزینه‌ها را بیمه سلامت پرداخت می‌کند.

مدیرکل بیمه سلامت استان کرمانشاه، از نشان‌دار شدن بیش از ۲ هزار زوج نابارور در استان خبر داد و گفت: این زوجین طی سال گذشته ۱۱ هزار و ۵۵۹ بار به مراکز درمانی ناباروری مراجعه کرده‌اند.

وی با اشاره به هزینه ۱۲ میلیارد و ۴۸۵ میلیون تومانی بیمه سلامت برای زوج‌های نابارور استان طی سال گذشته، خاطرنشان کرد: زوجینی که یک‌سال از ازدواج یا از تمایل بارداری گذشته و باردار نشده می‌توانند به مراکز زیرپوشش بیمه سلامت کرمانشاه مراجعه کنند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • آغاز ثبت‌نام دوره‌های مهارت آموزی نومعلمان در دانشگاه فرهنگیان
  • بهره مندی ۱۰ هزار و ۵۰۰ سخت درمان از خدمات بیمه سلامت
  • داروخانه‌های تیران بیمه تکمیلی معلمان را پوشش نمی‌دهد
  • هزینه ۱۳ میلیارد ریالی درمان بیمه شدگان کرمانشاهی طی سال گذشته
  • جزئیات خدمات درمانی «رایگان» تامین‌اجتماعی به بیمه‌شدگان
  • پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای‌عالی بیمه
  • نشان‌دار شدن بیش از ۲ هزار زوج نابارور در استان کرمانشاه
  • آدرس غلط سازمان غذا و دارو با طرح شائبه لوکس بودن داروی هموفیلی‌ها
  • آدرس غلط سازمان غذا و دارو با طرح شائبه لوکس بودن داروی هموفیلی ها
  • پرونده داروی هموفیلی روی میز شورای عالی بیمه