Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-24@03:10:17 GMT

مستند «خان طومان هفت خوان عشق» رونمایی می شود

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۶۹۵۹

مستند «خان طومان هفت خوان عشق» رونمایی می شود

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، مستند «خان طومان هفت خان عشق» به کارگردانی سعید چاری و تهیه کنندگی سیاوش چاوشی به موضوع حوادث و اتفاقاتی که در منطقه خان طومان افتاده است، می‌پردازد.

از آنجا که در منطقه خان طومان سوریه نزدیک به ۴۰ شهید ایرانی در فواصل مختلف زمانی طی چند مرحله عملیات به شهادت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مستند مراحل مختلف دست به دست شدن این منطقه بین نیرو‌های جبهه مقاومت و تکفیری‌ها به طور کامل پرداخته می‌شود.

در این مستند به گوشه‌ای از مجاهدت شهید مدافع حرم محمود رادمهر از دیده بان‌های لشگر ۲۵ کربلا هم پرداخته می‌شود و نحوه شهادت ایشان روایت می‌شود.

در این مستند سعی شده به ابهامات مختلفی در شکسته شدن آتش بست توسط، تفکیری‌ها و شهادت ۱۶ نفر از، مدافعان حرم مازندران پاسخ داده شود.

بخشی از این مستند نیز به نقش حاج قاسم سلیمانی در میدان خان طومان از زبان همرزمانش می‌پردازد. قرار است این مستند در سالگرد شهدای، خان طومان ۱۶ اردیبهشت  از شبکه  یک سیما رونمایی شود.

کارگردان و تدوین: سعید چاری، تهیه کننده: سیاوش چاوشی، نویسنده و راوی متن: ثنا صادقی تصویربردار: علی توفیقی، جانشین تهیه کننده: محمدرضا رحمانیان، عکاس: محمد اسدی، مشاور پروژه: دکتر سرهنگ مجید جوشقانی و... .

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: برنامه تلویزیونی رسانه ملی خان طومان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۶۹۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شبکه سه پس از «هفت سر اژدها» به مخاطبانش «بدل» می‌زند

به گزارش جام جم آنلاین، علی مشهدی کارگردان و نویسنده سریال «بدل» در گفتگو با خبرنگار فارس درباره زمان پخش این سریال گفت: «بدل» در مراحل پایانی تدوین و صداگذاری است و ۱۰۰ درصد بعد از «هفت سر اژدها» به روی آنتن شبکه سه سیما خواهد رفت.
لازم به ذکر است در «بدل» بازیگرانی همچون بازیگرانی همچون شهرام قائدی، هادی عامل هاشمی، داریوش سلیمی، اصغر حیدری، ساعد هدایتی، اشکان اشتیاق، فرزانه سهیلی، ابوالفضل رجبی و پریسا مقتدی به ایفای نقش پرداخته‌اند.
این سریال به کارگردانی و نویسندگی علی مشهدی (علی مسعودی) و به تهیه کنندگی رضا نصیرپور که محصول سیما فیلم است، در فضایی طنز به تحول انسان پرداخته است.
علی مشهدی کارگردانی سریال‌های «آخرخط» و «نوروز رنگی» را در کارنامه دارد و همچنین نویسندگی سریال‌های کوچه اقاقیا، سه دونگ سه دونگ، ساعت خوش و سه در چهار را بر عهده داشته است.

دیگر خبرها

  • این فیلم مستند پرونده خون‌های آلوده را دوباره باز کرد
  • بررسی بحران بورس در «ناامیدی سم است»/ ساخت مجموعه مستندی درباره صنعت خودرو در ایران
  • نگاهی به مطبوعات امروز/ تعطیلی شنبه آری یا خیر؟
  • روایت رشادت های شهیدچمران در مستند رادیویی قهرمان ایرانی
  • شبکه سه پس از «هفت سر اژدها» به مخاطبانش «بدل» می‌زند
  • صدای اردیبهشت رادیو در ۸۴ سالگی
  • دشواری ساخت مستند‌های رادیویی | ضرورت آموزش و مهارت در تولید مستند‌های رادیویی
  • مستند راز میرزا رونمایی می‌شود
  • مستند «راز میرزا» رونمایی می‌شود
  • پژواک سوم به گوش می‌رسد