Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – پیش از بازی های هفته آخر مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا در منطقه غرب آسیا گمانه زنی ها حکایت از احتمال رویارویی پرسپولیس و استقلال دو نماینده قدرتمند ایران در مرحله یک هشتم نهایی داشت.

بسیاری از علاقمندان به فوتبال در کشورمان خود را برای یک دربی آسیایی آماده کرده بودند اما اتفاقات دیگری در هفته پایانی رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال و پرسپولیس به عنوان صدرنشین گروه های خود به مرحله یک هشتم نهایی صعود کردند. با فرمول و معادلاتی که AFC از قبل تعیین کرده بود، تیم‌ها بدون انجام قرعه کشی حریفان خود را در مرحله بعد شناختند. جدال استقلال ایران و الهلال عربستان یکی از دیدارهای جذاب این مرحله خواهد بود. ضمن اینکه پرسپولیس ایران نیز باید به مصاف استقلال تاجیکستان پدیده مسابقات برود.

استقلال تاجیکستان یکی از تیم‌های نوپا در فوتبال آسیا محسوب می‌شود که چهاردهمین سال فعالیتش را آغاز کرده است. این تیم ۹ قهرمانی لیگ تاجیکستان، ۸ قهرمانی جام حذفی و ۱۰ قهرمانی سوپرجام را در این سال‌ها کسب کرده و قدرت بلامنازع این کشور آسیای مرکزی محسوب می‌شود. استقلال تاجیکستان که برخلاف استقلال ایران با لباس قرمز بازی می کند؛ با تلفیقی از ستاره‌های باتجربه فوتبال تاجیکستان و بازیکنان جوان و پدیده های این کشور، در حالی پای به لیگ قهرمانان گذاشت که ویتالی لوچنکو را از سال گذشته روی نیمکت خود دارد. کاپیتان این تیم علشهر جلیلوف محسوب می‌شود که در بازی با شباب الاهلی موفق به گلزنی شد و دروازه‌بان این تیم یعنی رستم یتیموف با نمایش‌های درخشان، پدیده ۲۲ ساله استقلال است.

تیم استقلال تاجیکستان پدیده این دوره از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا لقب گرفت. آن‌ها در مرحله گروهی برابر الهلال بهترین نمایش خود را ارائه کردند. در شبی که منوچهر صفروف و منوچهر جلیلوف چهار گل به الهلال زدند تا بزرگترین پیروزی این تیم رقم بخورد.

حالا به پشتوانه همین پیروزی، پرسپولیسی ها مدعی شده اند تیم استقلال تاجیکستان که به سبک فوتبال شوروی سابق و روسیه بازی می کند قوی تر از رقیب سنتی این تیم یعنی استقلال فرهاد مجیدی است.

بیشتر بخوانید: اسکوچیچ شماره ۲ بازیکن پرسپولیس را یادداشت کرد!

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس استقلال استقلال پرسپولیس کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC لیگ قهرمانان آسیا استقلال تاجیکستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۷۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرهاد مجیدی در دبی رویت شد + عکس

فرهاد مجیدی در روزهای دوری از فوتبال در دبی تعطیلاتش را می گذراند

طرفداری | فرهاد مجیدی، سرمربی سابق اتحاد کلباء، عکسی از خود به همراه مادرش در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرد.

فرهاد مجیدی که در اواخر سال 1402 از تیم اماراتی جدا شد، این روزها در دبی به سر می‌برد و به استراحت و گذراندن وقت با خانواده خود می‌پردازد.

هنوز مشخص نیست که مقصد بعدی مجیدی در فوتبال کجا خواهد بود. او در هفته‌های گذشته پیشنهاداتی از چند تیم ایرانی و خارجی دریافت کرده است، اما هنوز تصمیمی برای آینده خود نگرفته است.

مجیدی در این عکس که در یکی از مراکز تفریحی دبی گرفته شده، لبخندی بر لب دارد و به نظر می‌رسد از گذراندن وقت با مادرش لذت می‌برد. انتشار این عکس واکنش‌های زیادی را در بین هواداران و رسانه‌ها به دنبال داشته است. برخی از هواداران برای مجیدی آرزوی موفقیت در آینده کرده‌اند و برخی دیگر از او خواسته‌اند تا به فوتبال بازگردد.

هنوز مشخص نیست که مجیدی چه زمانی تصمیم نهایی خود را برای آینده‌اش در فوتبال خواهد گرفت.

 

از دست ندهید ????????????????????????

گل تماشایی ستاره آلمان در ثانیه 7 / فیلم این بازیکن شماره 7 جدید تیم ملی پرتغال شد / عکس تشویق زیدان و کاسیاس در بازی اسطوره‌های رئال مادرید / فیلم رویانیان: پیروزی را من پرسپولیس کردم! زور صداوسیما به داور ژاپنی نرسید / فیلم

دیگر خبرها

  • فیفادی شیرین خارجی‌های لیگ برتر؛ درخشش سرخابی‌های ازبک‌ و تاریخ‌سازی یک پرسپولیسی
  • عکس| گشت‌وگذار فرهاد مجیدی و مادرش در دبی
  • فرهاد مجیدی در دبی رویت شد + عکس
  • مربی محبوب فرهاد مجیدی در کنار کادر فنی استقلال + عکس
  • تیم ملی دیگر حریف آسان نخواهد داشت/ جوانگرایی باید با برنامه باشد
  • صعود چهار تیم قطعی شد / شگفتی تیم ملی تاجیکستان برابر عربستان
  • حضور دستیار اول مجیدی در کادرفنی نکونام
  • دستیار مجیدی، استراماچونی و منصوریان میهمان تمرین امروز استقلال
  • صعود چهار تیم قطعی شد/ شگفتی تیم ملی تاجیکستان برابر عربستان
  • روز‌های سخت بازیکن مورعلاقه فرهاد مجیدی