Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-25@15:26:05 GMT

طرح ساماندهی گلزار شهدای استان با جدیت دنبال شود

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۷۱۸۵

طرح ساماندهی گلزار شهدای استان با جدیت دنبال شود

ثمینی با تاکید بر ضرورت ساماندهی گلزار شهدای استان، افزود: موضوع ساماندهی گلزار شهدای استان باید با جدیت دنبال شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، « محمود ثمینی» امروز در سخنانی با اشاره به اهمیت ساماندهی گلزار شهدای استان، بیان کرد:  موضوع ساماندهی گلزار شهدا که به عهده شهرداری‌ها در شهرها و دهیاری‌ها در روستاست که باید با جدیت دنبال شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان افزود: انتظار داریم کلیه شهرداری‌های استان به ویژه شهرداری مرکز استان جهت تنظیف و ساماندهی گلزار شهدا اقدام نماید.

 

وی با اشاره به اینکه امنیت و آرامش امروز کشور مدیون خون پاک شهیدان و ایثارگری ایثارگران است، افزود: ترویج و نهادینه سازی فرهنگ ایثار مهم ترین راه مقابله با توطئه های دشمنان است.

 

ثمینی تصریح کرد: آرامش، عزت، افتخار و هر آنچه در داخل و  خارج از مرزها داریم به واسطه خون مطهر شهدا و ایثارگری جانبازان است.

 

وی با بیان اینکه ما هیچ کاری مهمتر از ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و رسیدگی به امور ایثارگران نداریم، تصریح کرد: شهرداران سراسر استان به ویژه شهردار مرکز استان طی حداقل   15 روز موظف هستند قطعه مربوط به ایثارگران متوفی را مشخص و به بنیاد شهید تحویل دهند.

 

معاون سیاسی،امنیتی و اجتماعی استانداری لرستان تصریح کرد:  مسئله  نامگذاری معابر و کوچه‌های شهری توسط شهرداری و شورای شهر باید با جدیت دنبال شود و از اسامی مبارک شهدا بر روی معابر استفاده شود و همچنین دستگاه‌های اجرایی در خصوص 20 درصد اعتبارات فرهنگی با بنیاد شهید همکاری لازم را داشته باشند.

 

ثمینی در ادامه با اشاره به اهمیت توجه جدی به اشتغال فرزندان شهدا، افزود: متاسفانه با گذشت بیش از 30 سال از جنگ تحمیلی هنوز شاهد بلاتکلیفی فرزندان شاهد و ایثارگر  هستیم و گاهی در دیدار با خانواده‌های شهدا شرمنده شده‌ایم که فرزندان شهدا و ایثارگر با داشتن  مدارک بالای دانشگاهی بیکار هستند.

 

معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با بیان اینکه اشتغال ایثارگران را دستگاه‌هایی که در این زمینه متعهد شده‌اند باید تا رسیدن به مقصد دنبال کنند، اظهار کرد: جهت رفع مشکل اشتغال فرزندان شاهد و  ایثارگران باید جلسات متعددی با دستگاه‌های مربوطه و همچنین جلسات مشاوره‌ای برای فرزندان ایثارگر برگزار شود.

 

 

پایان پیام/599

منبع: شبستان

کلیدواژه: فرهنگ ایثار و شهادت ساماندهی گلزار شهدا ساماندهی گلزار شهدای استان ساماندهی گلزار شهدا جدیت دنبال شود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۷۱۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار استاندار کرمان سه‌شنبه شب ۴ اردیبهشت برای عرض تسلیت با خانواده شهیدان رضا و محمدمهدی ایرانمنش دیدار کرد. 

گفتنی است، محمدمهدی ایرانمنش دانش‌آموز ۱۳ ساله در حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان مجروح و قطع نخاع شد. 


این شهید دانش‌آموز پس از سه ماه بستری در بیمارستان در روز دوم اردیبهشت به شهادت رسید و به پدر شهید خود که از شهدای حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان است، پیوست. 

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • ادای احترام دادستان انتظامی قضات کشور به حاج قاسم
  • گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد
  • خواسته‌های خانواده‌های شهدای تنگستان با جدیت دنبال می‌شود
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر
  • مقاوم سازی بافت‌های فرسوده در بوئین زهرا با جدیت دنبال می‌شود
  • دیدار استاندار با خانواده آخرین شهید حادثه تروریستی کرمان
  • ساماندهی وضعیت خانواده های شهدای اتباع خراسان رضوی
  • مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد
  • ابراز خرسندی شهروندان گچساران از مرمت و بهسازی گلزار شهدا + فیلم
  • اجرای طرح اعتلا با جدیت دنبال شود