Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-25@00:11:27 GMT

یک جوان دورگه ایرانی در تیم دسته سومی بوندس لیگا

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۷۳۰۲

یک جوان دورگه ایرانی در تیم دسته سومی بوندس لیگا

شایان نجات تیموری، بازیکن جوان و دو رگه ایرانی آلمانی، با قراردادی یکساله، به باشگاه VFB LÜBECK لوبک آلمان پیوست.

به گزارش تابناک ورزشی، امیر هاشمی مدیربرنامه‌ نجات تیموری گفت: شایان تیموری با تجربه بازی ۸ ساله در لیگ‌ها و رده‌های سنی مختلف فوتبال آلمان، در فصل جدید با وجود پیشنهادهای مختلف، با باشگاه لوبک VFB LÜBECK که در بوندسلیگا 3 آلمان حضور دارد قرارداد یکساله امضا نمود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی افزود: با این تفاصیل در حال حاضر شایان تنها ایرانی آلمانی است که در لیگ حرفه‌ای آلمان حضور دارد. تیم مذکور همان تیمی است که فریدون زندی ستاره اسبق تیم ملی ایران از سال 2002 الی 2004 در همین باشگاه فوتبال بازی کرده است و حالا تیموری دومین بازیکن ایرانی این باشگاه آلمانی است.

هاشمی خاطرنشان کرد: این تیم دارای قدمت 102 ساله است و از تیم‌های قدیمی و اصیل فوتبال آلمان محسوب می‌شود و دارای هوادارانی دوآتشه است.
مدیربرنامه‌ تیموری گفت: با توجه به سابقه و موفقیت هایی که کسب شده در سالیان اخیر، شایان تیموری توانست برای اولین سال حضور در رده بزرگسالان، قرارداد حرفه‌ای با باشگاه مذکور امضا کند.

وی در پایان تصریح کرد: امیدواریم حضور تیموری در فوتبال حرفه‌ای آلمان تداوم داشته باشد و این بازیکن جوان و با استعداد بتواند در لیگ‌های سطح بالاتر این کشور بازی کند و بدرخشد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان کارخانه ارج شب قدر جوشن کبیر دعای روز نوزدهم رمضان لوبک آلمان لژیونر ماه رمضان کارخانه ارج شب قدر جوشن کبیر دعای روز نوزدهم رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۷۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،در ادامه رقابت‌های مرحله دوم لیگ دسته سوم آزادگان، تیم‌های مشهدی به مصاف رقبای خود رفتند و نتوانستند طعم پیروزی را بچشند. در هفته نهم این مسابقات، شادکام با علیرضا نیکبخت در مصافی خارج از خانه مقابل فرد البرز با یک گل شکست خورد.

شریعت نوین، دیگر تیم بحران‌زده مشهدی در خانه پذیرای چالای سنگسر بود و موفق شد با ثبت تساوی ۱ بر ۱ به نخستین امتیاز خود در این دوره از رقابت‌ها دست یابد.

آرامش سومین تیم مشهدی هم در چالوس به مصاف خورشید طلایی این شهر رفت و با تساوی ۱ بر ۱ متوقف شد.

به این ترتیب، شادکام ۱۵ امتیازی ماند و به رده چهارم تکیه زد. آرامش با ۱۳ امتیاز به رده هفتم جدول سقوط کرد و شریعت نوین نیز با یک امتیاز در قعر جدول قرار گرفت.

سپاهان ب با ۲۰ امتیاز صدرنشین است و عقاب تهران با ۱۸ امتیاز در رده دوم جدول قرار دارد.

دیگر خبرها

  • بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • فاجعه در بازی پیشکسوتان استقلال - تهرانجوان ؛بازیکن پیشکسوت ایران جوان وسط بازی با استقلال فوت کرد
  • تقلای باشگاه پرهوادار آلمانی برای زنده ماندن
  • لژیونر ایرانی، بهترین بازیکن هفته بوندس لیگا
  • مقام سومی زهرا جلیلی در بخش تالو
  • شکست نماینده اردبیل در لیگ دسته ۲ فوتبال
  • ستاره جوان ایرانی جای سردار آزمون را می گیرد
  • هفته بد مشهدی‌ها در لیگ دسته سوم فوتبال
  • اعزام دختران بیلیارد کشورمان به مسابقات قهرمانی آسیا ۲۰۲۴
  • محمدامین حزباوی در آستانه فتح فوتبال قطر/ فصل درخشان مدافع ایرانی