Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با اشاره به اهمیت اجرای پروژه شهربازی معارفی، بر اثیر آن در سرانه فرهنگی و تفریحی قم تأکید کرد و گفت: این شهربازی در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، عباس حلوایی زاده در آیین کلنگ زنی شهربازی معارفی، با اشاره به اهمیت اجرای این پروژه، بر اثیر آن در سرانه فرهنگی و تفریحی قم تأکید و اظهار داشت: شهربازی معارفی در زمینی به مساحت پنج هزار مترمربع اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم با بیان اینکه کل پروژه با طراحی‌های داخلی به زیربنای هفت هزار و ۵۰۰ مترمربع می‌رسد، ابراز کرد: این پروژه قرار است در مدت ۸ ماه احداث و در اختیار مردم قرار گیرد.

حلوایی زاده با اشاره به اینکه از شاخص‌های این پروژه، ارتفاع سازه اصلی است، خاطرنشان کرد: این طرح در بخش عمرانی با اعتباری بالغ‌بر ۳۰ میلیارد تومان اجرا می‌شود.

وی از تأمین ۹۵ واحد پارکینگ در این شهربازی خبر داد و تصریح کرد: سهم سرمایه‌گذار به‌منظور فضاسازی داخلی و استقرار وسایل بازی ۲۵ میلیارد تومان پیش‌بینی کرده، که درمجموع ۵۵ میلیارد تومان عملیات عمرانی و سرمایه‌گذاری انجام می‌شود.

معاون فنی و عمرانی شهرداری قم میزان میلگرد موردنیاز این پروژه را ۴۱۵ تن دانست و ادامه داد: بیش از ۶۲۰۰ مترمکعب بتن‌ریزی در این پروژه انجام خواهد گرفت.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: شهربازی معارفی شهربازی معارفی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۷۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز عملیات عمرانی یادمان شهید گمنام در بوستان فدک

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علی طهماسبیان از آغاز عملیات عمرانی و احداث یادمان شهید گمنام در بوستان فدک بلوار آیت‌الله نجفی در شهرداری منطقه چهار همدان خبر داد و اظهار کرد: این یادمان در زمینی به مساحت ۱۵۰۰ متر مربع احداث خواهد شد که ابعاد المان نیز ۸×۶ و به ارتفاع بیش از ۸ متر است.

مدیر منطقه چهار شهرداری همدان با اشاره به اینکه سعی کردیم از سبک معماری اسلامی در این طرح بهره‌مند شویم، افزود: به دنبال این هستیم فضای معنوی را این مجموعه فرهنگی فدک ایجاد کنیم؛ المان در بهترین نقطه پارک و در مسیر زائران اربعین حسینی احداث می‌شود تا فضای مطلوبی فراهم شود.

وی با اشاره به اینکه امیدواریم هر سال در ایام اربعین حسینی شاهد حضور زائران زیادی در کنار یادمان این شهید گمنام باشیم تا از فضای دلنشین استفاده کنند، بیان کرد: این یادمان به ارزش حدود ۴۰ میلیارد ریال انجام خواهد شد تا فضاسازی خوبی در پارک فدک ایجاد شود.

طهماسبیان با اشاره به اینکه طرح یادمان شهید گمنام در کمیته فنی استانداری زیر نظر مشاوران مربوطه مورد تایید قرار گرفت، ادامه داد: ۲۶ آذرماه سال گذشته توفیقی پیدا کردیم و این شهید در منطقه چهار شهرداری همدان و در پارک فدک خاکسپاری شد و بعد از آن اقدماتی در راستای ایجاد یک فضای فرهنگی و معنوی انجام دادیم.

مدیر منطقه چهار شهرداری همدان در پایان خاطرنشان کرد: وقتی نقشه معماری و سازه این المان تهیه و پیمانکار انتخاب شد، در نخستین فرصت یعنی ۲۹ فروردین ماه موفق شدیم کلنگ‌زنی و عملیات احداث این یادمان را آغاز کنیم.

دیگر خبرها

  • افزایش سرانه فضای ورزشی مدارس اردبیل
  • جشنواره فرهنگی، ورزشی و تفریحی سلماس برگزار می‌شود
  • آغاز عملیات عمرانی یادمان شهید گمنام در بوستان فدک
  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود
  • اردوی تفریحی جامعه هدف بهزیستی ( زنان سرپرست خانوار) بهزیستی شاهین دژ
  • بازآفرینی ۵۰۰۰ مترمربع از میدان ساعت تبریز
  • معماری شهر آفتاب بوشهر متناسب با نمای بومی اجرا می‌شود
  • سرانه فضای ورزش دانش آموزی کشور در برنامه هفتم یک متر مربع تعیین شده است
  • باند دوم اصفهان به اردستان و کمربندی کمشچه در دست احداث است
  • پروژه های عمرانی استان سمنان