Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-23@09:47:11 GMT

مسابقه کتابخوانی فاتح قدس برگزار می‎شود

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۷۷۱۸

مسابقه کتابخوانی فاتح قدس برگزار می‎شود

گروه استان‌ها- مسابقه کتابخوانی "فاتح قدس" با همکاری ستاد کنگره بزرگداشت شهدای دانشجوی استان همدان برگزار می‌شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، مسابقه کتابخوانی "فاتح قدس" روایتی از زندگانی پارسای دانشمند سردار شهید حاج حسن تهرانی‌مقدم  به همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی و با همکاری ستاد کنگره بزرگداشت شهدای دانشجوی استان همدان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 علاقمندان به شرکت در این رویداد فرهنگی می‌توانند تا 15 اردیبهشت ماه نسبت به ثبت نام اقدام  کرده و این کتاب را با 20 درصد تخفیف  از کتابفروشی آوای کتاب تهیه کنند.

آزمون این مسابقه به صورت آنلاین در 26 اردیبهشت ماه برگزار شده و علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام نیز می‌توانند با شماره 09012681995 در پیام رسان واتس آپ تماس گیرند.

به گزارش تسنیم، کتاب "فاتح قدس" نوشته محمدحسین علیجان زاده است که در آن به شرح زندگانی سردار شهید حسن تهرانی مقدم می پردازد. مباحث این اثر در هفت بخش سامان یافته است.

ابتدا زندگی‌ نامه و گاه‌ شمار زندگی سردار شهید آورده شده است. سپس صحبت‌‌های مادر، همسر، خواهر، برادر و فرزندان شهید، درباره سردار نقل شده است.

ماجرای در ست کردن نارنجک دستی توسط شهیدطهرانی مقدم اعتراف موساد به ترور شهید طهرانی مقدم و دانشمندان هسته‌ای ایران طهرانی مقدم در زمان شهادت مشغول کدام پروژه مهم بود؟/ جزئیات جدید از برنامه فضایی سپاه

در ادامه سردار شهید از منظر همرزمان و همراهانش توصیف شده است. در بخش چهارم نیز، خاطرات و کلمات سردار شهید آورده شده است. در بخش پنجم گزارشی از رسانه‌‌های خارجی پس از شهادت سردار تهرانی مقدم ارائه شده است. سپس اسامی شهدای انفجار مرکز تحقیقات واحد خودکفایی سپاه در پادگان ملارد ذکر شده و یادی از شهدای غدیر شده است. در نهایت  نیز گزیده‌ای از پیام‌های تسلیت به مناسبت شهادت سردار شهید آورده شده است.

انتهای پیام/742/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سردار شهید فاتح قدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۷۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره سردار شهید حجازی و شهدای طریق القدس در سراوان

در این مراسم که با هماهنگی سپاه شهرستانی در مسجد علی بن ابیطالب ع سراوان  برگزار شد به نقش شهید حجازی و دیگر سرداران رشید اسلام در مبارزه با استکبار و دشمنان اسلام و مسلمین پرداخته شد.

 سردار شهید حجازی همچون سردار رشید اسلام سردار سلیمانی دارای شخصیتی انقلابی و پیرو ولایت فقیه و در میدان نبرد با دشمن خستگی ناپذیر بودند که در راه جهاد برای اسلام و مسلمین به شهادت رسیدند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • نشست کمیته فضای مجازی و فرهنگی کنگره شهدای استان فارس برگزار شد
  • شهدای عرصه هویت ملی استان سیستان و بلوچستان
  • تشییع آخرین مجروح انفجار تروریستی گلزار شهدای کرمان + فیلم
  • گرامیداشت یادوخاطره شهدای عرصه هویت ملی سیستان وبلوچستان
  • یادواره سردار شهید حجازی و شهدای طریق القدس در سراوان،
  • یادواره سردار شهید حجازی و شهدای طریق القدس در سراوان
  • شهادت مجروح نوجوان حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان
  • تعداد شهدای حادثه تروریستی کرمان به ۹۷ شهید رسید
  • گرامیداشت سالگرد شهادت سردار حجازی در زارچ
  • مراسم گرامی داشت سردار حجازی و شهدای کنسولگری دمشق در بهمئی