Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-20@01:36:08 GMT

فراخوان چهارمین دوره جایزه ملک‌الشعرا بهار منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۷۹۱۲

فراخوان چهارمین دوره جایزه ملک‌الشعرا بهار منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، دبیرخانه چهارمین جشنواره انجمن‌های ادبی برای دریافت «طرح‌های قابل اجرا در سال ۱۴۰۰» فراخوان داد. این طرح‌ها الزاما باید قابلیت اجرا در فضای مجازی را داشته باشند. 

در متن این فراخوان آمده است: 

جشنواره‌ٔ انجمن‌های ادبی با نام جایزه ملک‌الشعرا بهار، از اردیبهشت۱۳۹۶ با هدف حمایت از طرح‌ها و فعالیت‌های مؤثر و خلاقانه‌ٔ انجمن‌های ادبی آغاز به‌کار کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این جشنواره هرساله هم‌زمان با برگزاری مجمع عمومی انجمن‌های ادبی برگزار می‌شد اما امسال به‌دلیل محدودیت‌های کرونایی برگزاری مجمع عمومی به زمان دیگری موکول شده است. آیین پایانی چهارمین دوره جایزه ملک‌الشعرا بهار نیمه اول خرداد ۱۴۰۰ و پس از بررسی طرح‌ها از سوی کارگروه اجرایی امور انجمن‌های ادبی به‌صورت مجازی برگزار و در این مراسم از انجمن‌های برگزیده تقدیر خواهد شد. 

انجمن‌هایی که تا تاریخ انتشار فراخوان موفق به دریافت شناسه از سامانه امور انجمن‌های ادبی به نشانی hlclubs.ir شده‌اند واجد شرایط شرکت در این جشنواره هستند.

در این دوره از جشنواره انجمن‌ها در بخش «طرح پیشنهادی برای سال ۱۴۰۰» با یکدیگر رقابت خواهند کرد.

«طرح‌های پیشنهادی» باید در یکی از زمینه‌های محتواییِ ادبیات خلاق، شعر، داستان و مستندنگاری یا نقد ادبی باشد.هر انجمن می‌تواند فقط یک طرح ارسال کند.

طرح‌ها باید در قالب یک متن کوتاه (حداکثر ۵۰۰  کلمه) و شامل اطلاعات مختصری از برنامه همچون: عنوان برنامه، هدف، زمان (پیشنهادی) برگزاری، (پیش‌بینی) هزینه‌های برگزاری، جزییات (سین اجرایی) برنامه و... باشد.

باتوجه‌به شیوع ویروس کرونا و ادامه منع حضور به‌صورت فیزیکی در عرصه عمومی، طرح‌های پیشنهادی امسال حتماً باید قابلیت اجرا در «فضای مجازی» را داشته باشند. ازاین‌رو دبیرخانه از پذیرش طرح‌هایی که امکان اجرا در فضای مجازی را ندارد، معذور است.
 
نحوه‌ٔ ارسال طرح:

انجمن‌ها می‌توانند «طرح‌های پیشنهادی سال ۱۴۰۰» خود را از طریق صفحه‌ٔ انجمن در سامانه‌ٔ امور انجمن‌های ادبی به نشانی HLClubs.ir به دبیرخانه‌ٔ جشنواره ارسال کنند.

بدیهی‌است ارسال اثر با هر شیوه‌ای به‌جز شیوه‌ٔ یادشده، پذیرفته نخواهد بود.

مهلت ارسال طرح:

آخرین مهلت ارسال طرح ساعت ۲۴ روز جمعه بیست‌وچهارم اردیبهشت۱۴۰۰ خواهد بود.

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره تلفن ۶۶۹۶۶۱۵۲ داخلی ۴۲۸ مسئول امور انجمن‌های ادبی تماس بگیرند.

کد خبر 5202757

منبع: مهر

کلیدواژه: ملک الشعرای بهار فراخوان ادبیات معرفی کتاب تازه های نشر ماه رمضان ۱۴۰۰ کودکان کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان انتشارات سروش ترجمه تجدید چاپ فلسفه حوزه هنری دعا و نیایش کتاب و کتابخوانی انتشارات معین روشنفکری امور انجمن های ادبی طرح ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۷۹۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعطای مجوز برگزاری دوره دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی به مدت سه سال

علی موذن زاده رئیس انجمن فیزیوتراپی کشور گفت: دوره دکترای حرفه ای رشته فیزیوتراپی یک مقطع استاندارد و رایج این رشته است و از سال ۸۷ موافقت برگزاری این دوره اخذ و سال ۹۱ اولین آزمون دوره دکترای حرفه ای فیزیوتراپی در کشور برگزار شده است.   وی افزود: در شورای عالی آموزشی وزارت بهداشت برگزاری دوره فیزیوتراپی از لیساس به دکترای حرفه ای مصوب شده و مجوز برگزاری این دوره تا سه سال داده شده است.   رئیس انجمن فیزیوتراپی کشور بیان کرد: امیدواریم که پذیرش دانشجو در مقطع دکترای حرفه ای از طریق دفترچه های کنکور سراسری انجام شود.   موذن زاده ادامه داد: در حال حاضر در سطح کشور۴۰۰ فارغ التحصیل دکترای تخصصی  رشته فیزیوتراپی داریم. در مقطع دکترای حرفه ای نیز حدود ۸۰ فارغ التحصیل در کشور داریم.    وی تاکید کرد: شورای گسترش در حال اعطای مجوز برای برگزاری دوره دکترای حرفه ای در ۱۷ دپارتمان علمی کشور است و امیدواریم این کار زودتر به سرانجام برسد.    رئیس انجمن فیزیوتراپی کشور اضافه کرد: تجهیزات توانبخشی هایتک در داخل کشور تولید می شود و این تجهیزات به کشورهای همجوار مانند ترکیه، عراق، امارات، تاجیکستان، کشورهای اروپایی و کانادا نیز صادر می شود.

وی افزود: ارائه خدمات فیزیوتراپی در بسته بیمه پایه سلامت در نظر گرفته شده است، پس تعدادی از خدمات این حوزه مانند خدمات عمومی توسط سازمان‌های بیمه گر پایه مورد پوشش قرار می‌گیرد؛ البته قسمتی از خدمات تخصصی توسط بیمه‌های تکمیلی تحت پوشش است.

رئیس انجمن علمی فیزیوتراپی ایران افزود: در حال حاضر در ۱۰۰ درصد مراکز فیزیوتراپی در بخش خصوصی، خیریه، دولتی، درمانگاهی و بیمارستانی خدمات به صورت الکترونیک پذیرفته و ارائه می‌شود.

    باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • اعطای مجوز برگزاری دوره دکترای حرفه‌ای فیزیوتراپی به مدت سه سال
  • برگزاری اختتامیه چهارمین جایزه ملی داستان حماسی در خرداد
  • فراخوان ارسال اثر به هشتمین جشنواره «طنز پهلو» در فومن
  • فراخوان جایزه مهرگان علم (علم برای همه) دوره‌های هجدهم و نوزدهم منتشر شد
  • انتشار فراخوان دوره‌های ۲۳ و ۲۴ جایزه مهرگان ادب
  • رتبه برتر خبرنگار ایمنا در جشنواره مطبوعاتی «قاصد آب»
  • برگزاری جشنواره نیایش درختان در خراسان جنوبی
  • پرونده چهارمین همایش تئاتر تک در چهارمحال و بختیاری بسته شد
  • جایزه «مهرگان» فراخوان داد
  • فراخوان نخستین دوره المپیاد ملی آموزش هنر در سیستان و بلوچستان منتشر شد