Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-24@17:45:52 GMT

تجلیل از معلمان نمونه ایلام

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۸۰۸۵

تجلیل از معلمان نمونه ایلام

در آستانه فرا رسیدن ۱۲ اردیبهشت ماه بزرگداشت روز معلم و در آیینی با حضور استاندار ایلام از ۱۱ معلم نمونه ایلامی تجلیل شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ در این آیین که با حضور محمد نوذری برگزار شد از این افراد به عنوان معلمان سرآمد استانی طرح شناسایی و معرفی جلوه‌های ویژه معلمی در زیست بوم جدید استان در سال تحصیلی ۱۴۰۰ - ۱۳۹۹ تجلیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهرداد ملکی، فرزانه احمدی و آمنه فرضی نیا از شهرستان دهلران، معصومه باقری نژاد، طاهره پدرام فر و سارا رستمی از چرداول، فرزانه آذر پیرا از زرین آباد، جمال دارابی، فاطمه مطاعی و شکوه جباری از بدره از جمله این معلمان سر امد بودند.

همچنین سمیره حسینی و سارا احمدی تبار از دره شهر و الهام خلعتی از ایلام نیز دیگر معلمان سرآمد استانی برنامه شناسایی و معرفی جلوه‌های ویژه معلمی در زیست بوم جدید استان ایلام بودند که در این مراسم تندیس و لوح تقدیر دریافت کردند.

همچنین پیش از این برنامه نشست استانداران با رییس جمهوری و وزیر آموزش و پرورش در آستانه ۱۲ اردیبهشت ماه برگزار شد.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایلام روز معلم تجلیل معلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۸۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام

به گزارش خبرنگار مهر، شامگاه سه شنبه مراسم سه شنبه‌های شهدایی همراه با دعای توسل با حضور آحاد مردم و خانواده‌های معظم و معزز شهدا و ایثارگران، در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر حجت الاسلام والمسلمین کریمی تبار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه، محمد رحیمی سرپرست اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان و دیگر کارکنان بنیاد شهید نیز حضور داشتند.

در این مراسم «سحری» از یادگاران هشت سال دفاع مقدس بخشی از خاطرات دفاع مقدس را روایت کرد.

همچنین در این مراسم از فعالان قرآنی نیز تجلیل به عمل آمد.

این مراسم سه شنبه هر هفته ساعت ۱۹:۱۵ در حسینیه حضرت زینب (س) دفتر امام جمعه ایلام با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و مردم خداجوی استان برگزار می‌شود.

کد خبر 6087039

دیگر خبرها

  • اجرای ۷۰۰ برنامه توسط سپاه روح الله
  • معلمان نمونه استان چهارمحال و بختیاری معرفی شدند
  • البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • تجلیل از فعالان و عوامل برگزار کننده محفل قرآنی در ایلام
  • اعزام ۲۶ کارگر خراسان جنوبی برای دیدار با رهبری
  • تجلیل از نانوایان و کشاورزان نمونه در مرند
  • معلمان نظام فکری شهید مطهری را سرلوحه خود قرار دهند
  • اجرای هفته معلم با محوریت معرفی اندیشه‌های شهید مطهری