Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-18@07:16:19 GMT

شماره جدید «کارنامه تاریخ» منتشر شد

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۸۶۶۸

شماره جدید «کارنامه تاریخ» منتشر شد

چهاردهمین شماره دوفصلنامه علمی – تخصصی «کارنامه تاریخ» منتشر شد.

به گزارش ایسنا، در این شماره مقالاتی با عنوان‌های «بررسی کنش‌های سیاسی طاهر بن حسین در روند قدرت‌گیری و تاسیس سلسله طاهریان»، «جایگاه هویت ایرانی در عصر غزنوی»، «کارکرد اشراف پارسی در دربار هخامنشی»، «گونه‌شناسی کتیبه‌های مسجد جامع ساوه با تاکید بر ویژگی‌های ساختاری از منظر جامعه‌شناسی تاریخی»، «تاریخ زنان»، «تداوم و تغییر در اواخر ایران باستان: نگاهی اقتصادی به دوران ساسانیان» و «نگرشی نو بر معماری اصفهان در زمانه شاه عباس» منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شماره چهاردهم دوفصلنامه کارنامه تاریخ به مدیرمسوولی زهرا هاشمی پورحیدری و سردبیری امین داوودی منتشر شده است. همچنین اللهیار خلعتبری – استاد دانشگاه شهید بهشتی - ، غلامحسین زرگری‌نژاد – استاد دانشگاه تهران - ، تورج دریایی – استاد دانشگاه کالیفرنیا، ارواین - ، کریم سلیمانی دهکردی – دانشیار دانشگاه شهید بهشتی - ، قباد منصور بخت – دانشیار دانشگاه شهید بهشتی - ، زهیر صیامیان گرجی، آرزو رسولی و محمد حاجی‌تقی – استادیاران دانشگاه شهید بهشتی - اعضای هیات تحریریه این شماره از این دوفصلنامه معرفی شده‌اند که با صاحب‌امتیازی انجمن علمی دانشجویان تاریخ دانشگاه شهید بهشتی منتشر می‌شود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: کارنامه تاریخ دانشگاه شهيد بهشتي دو فصلنامه دانشگاه شهید بهشتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۸۶۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان اعلام نتایج آزمون دکتری مشخص شد

به گزارش تابناک، کارنامه نتایج اولیه آزمون ورودی دوره دکتری «Ph.D.» (نیمه‌متمرکز) سال ۱۴۰۳ امروز سه‌شنبه به‌تاریخ ۲۸ فروردین ماه سال جاری از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش قابل مشاهده است.

اسامی معرفی‌شدگان دارا حدنصاب به منظور شرکت در مرحله دوم (مصاحبه، بررسی سوابق علمی و پژوهشس و ...) در دهه اول خردادماه ۱۴۰۳از طریق درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان منتشر خواهد شد.

داوطلبانی که مجاز به انتخاب رشته بوده و علاقه‌مند به انتخاب رشته‌های دانشگاه آزاد اسلامی هستند، لازم است به درگاه دانشگاه مذکور به آدرسwww.azmoon.org مراجعه و بر اساس اطلاعیه‌های مربوط که در درگاه آن دانشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد، اقدام نمایند.

شایان ذکر است کد دسترسی برای انتخاب رشته‌محل‌های دانشگاه آزاد اسلامی در انتهای کارنامه درج شده است.

 داوطلبانی که فقط مجاز به انتخاب رشته در دوره‌ها غیرروزانه شده‌اند و علاقه‌مند به انتخاب هر یک از کدرشته‌محل‌های مربوط به دانشگاه‌های امام صادق(ع)، جامع امام حسین(ع) و علوم انتظامی امین هستند، در صورت تمایل و داشتن شرایط لازم مطابق توضیحات انتهای دفترچه، می‌توانند کدرشته‌محل‌های مربوط به دوره‌های روزانۀ فقط دانشگاه‌های مذکور را با توجه به مجموعه امتحانی خود نیز انتخاب نمایند.

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • شماره جدید خط‌ حزب‌الله منتشر شد
  • روایت خط حزب‌الله از «شب قدر غرب آسیا» +دانلود
  • مدرسه عالی حکمرانی شهید بهشتی دانشجو می پذیرد ؛ جزئیات و مهلت ثبت نام
  • احداث سالن ورزشی در محله جروکان
  • ارتش با ۴۸ هزار شهید کارنامه درخشانی در حراست از ایران دارد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • زمان اعلام نتایج آزمون دکتری مشخص شد
  • کارنامه نتایج اولیه آزمون دکتری سال ۱۴۰۳ منتشر شد
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول