Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-23@06:35:05 GMT

یک هزار و ۷۵۲ متقاضی مسکن ملی ایلام آورده را تکمیل کردند

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۸۶۹۴

یک هزار و ۷۵۲ متقاضی مسکن ملی ایلام آورده را تکمیل کردند

به گزارش ایرنا عبدالله بهادری روز یکشنبه در گفت وگویی اظهار داشت: در استان ایلام برنامه ریزی برای احداث ۱۰ هزار و ۵۳۰ واحد مسکونی در طرح اقدام ملی به انجام رسیده که تاکنون و ۱۶ هزار و ۵۱۵ تقاضای ثبت نام در سامانه طرح اقدام ملی مسکن استان به ثبت رسیده که این موارد ثبت نام شده در حال پالایش شرایط هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: پس از بررسی شرایط و پالایش متقاضیان، اشخاص واجد شرایط جهت تشکیل پرونده و واریز مبلغ سهم آوره معرفی می شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام یادآور شد: تا کنون سه هزار و ۸ مورد از ثبت نام شدگان طرح اقدام ملی مواجد شرایط نهایی شناخته شده است که از این تعداد هزار و ۷۵۲ مورد مبلغ آورده اولیه ۴۰ میلیون تومانی را واریز نموده اند.

بهادری به تعداد موارد حائز شرایط اولیه مسکن ملی اشاره کرد و گفت: تا کنون  سه هزار و ۵۶۷ مورد از ثبت نام شدگان این طرح نیز شرایط اولیه را دارا می باشند که در حال بررسی شرایط نهایی این اشخاص هستیم.

وی میزان زمین اختصاص یافته برای اجرای طرح اقدام ملی مسکن را در حال حاضر ۱۵ هکتار عنوان کرد و افزود: برنامه ریزی برای احداث ۵۶ پروژه در این طرح در استان از طریق کارگزاری های مختلف تا کنون به انجام رسیده و در آینده نزدیک مراحل احداث این طرح ها اجرایی می شود.

مدیرکل راه وشهرسازی ایلام خاطر نشان کرد: به احتمال زیاد ظرفیت در نظر گرفته شده استان بیش از تعداد اشخاص واجد شرایط خواهد بود، اما در صورتی که تعداد اشخاص واجد شرایط بیش از ظرفیت در نظر گرفته شده باشد این اداره کل قطعاً پی گیری افزایش تعداد واحدهای احداثی خواهد بود.

بهادری درخصوص بحث خرید و فروش امتیاز طرح اقدام ملی با تاکید بر اینکه خرید، فروش، واگذاری و انتقال به غیر مسکن ملی غیرقانونی است، گفت: عواقب هرگونه اقدام در این زمینه برعهده شخص خاطی بوده و هیچ گونه وکالتی از مراجع ذیربط به نام خریدار صادر نخواهد.

بیش از ۹۰۰ هکتار از محدوده قانونی استان ایلام را بافت های فرسوده و ۲۳۰ هکتار را نیز سکونتگاه های غیر رسمی تشکیل می دهد که این میزان در مجموع ۳۰ درصد محدوده شهری این استان را شامل می شود.

طرح اقدام ملی تولید و عرضه مسکن به منظور احداث ۴۰۰ هزار واحد مسکونی در سراسر کشور آغاز شده است.

برچسب‌ها ایلام طرح اقدام ملی مسکن وزارت راه و شهرسازی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ایلام طرح اقدام ملی مسکن وزارت راه و شهرسازی ایلام طرح اقدام ملی مسکن وزارت راه و شهرسازی اخبار کنکور طرح اقدام ملی ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۸۶۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

احداث سه هزار و ۱۸۰ واحد مسکونی در شهرک شهید خراسانی اردبیل

محبوب حیدری گفت: در شهرک شهید سیدجعفر خراسانی اردبیل سه هزار و ۱۸۰ واحد مسکونی در برنامه احداث مسکن متقاضیان این طرح قرار دارد که از این تعداد ۶۹۷ واحد مسکونی در حال اجرا بوده و ساخت بقیه واحدها نیز به محض انجام فرآیند عقد قرارداد و تخصیص زمین آغاز خواهد شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل افزود: در شهرک شهید خراسانی اردبیل تخصیص زمین به چهار شرکت ساختمانی انجام یافته و نسبت به تجهیز کارگاه و شروع عملیات اجرایی اقدام شده است.

به گفته او، با توجه به گزارش اجرایی مراحل ساخت قرار است پیمانکاران در احداث واحدهای مسکونی با رعایت مشخصات فنی و کیفیت کار تسریع در اجرای آن را نیز در برنامه کاری خود قرار دهند.

حیدری با بیان اینکه کیفیت طرح‌های نهضت ملی مسکن در اولویت قرارگرفته است، افزود: موظف هستیم واحدهای مسکونی با کیفیت بالا و استاندارد به مردم و متقاضیان که عمدتا از اقشار ضعیف جامعه هستند تحویل دهیم و در این موضوع هیچ بهانه، کم‌کاری و قصور را قبول و تحمل نخواهیم کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل در باره ساخت واحدهای نهضت ملی مسکن در شهرستان‌ها گفت: قرارداد ساخت ۲۴ هزار و ۸۴۴ واحد مسکونی در ۱۳ شهر این استان با پیمانکاران منعقد شده و در ۹ شهر هم تسهیلات ۱۴ هزار و ۸۱۷ واحد در بانک‌های عامل در حال پرداخت است.

حیدری با اشاره به میزان واریزی آورده اولیه متقاضیان مسکن در استان افزود: در ۱۴ شهر تعداد ۲۸ هزار و ۸۷۹ متقاضی آورده بالای ۴۰ میلیون تومان و ۲۰ هزار و ۱۷۳ متقاضی هم وجه بالای ۸۰ میلیون تومان را واریز کردند.

او اظهار کرد: همچنین در ۱۴ شهر استان اردبیل به تعداد ۲۱ هزار و ۶۴۷ متقاضی طرح نهضت ملی مسکن تخصیص پروژه و در ۱۵ شهر برای ساخت ۳۳ هزار و ۱۴۱ واحد مسکونی زمین تامین شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • تسهیلات ساخت انگیزه‌ای برای ورود مردم جهت تکمیل آورده‌های نهضت ملی مسکن است
  • هزار و ۴۱۵ متقاضی در نهضت ملی مسکن گرمه تایید شدند
  • اختصاص زمین به ۱۰۱ متقاضی حائز شرایط طرح نهضت ملی مسکن
  • تسهیلات ودیعه مسکن به بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی پرداخت شد
  • پرداخت تسهیلات ودیعه مسکن بیش از ۴۳۸ هزار متقاضی
  • پرداخت تسهیلات ساخت مسکن به ۴۵۰ هزار متقاضی
  • کم‌کاری بانک‌های خراسان شمالی در پرداخت تسهیلات مسکن
  • تکمیل زیرساخت خطوط آبرسانی سایت اقدام ملی مسکن شهید محمدخانی یزد
  • حمله بولتن به جو بایدن: او بر اسرائیل «فشار فراوان» آورده | ایران خیلی خیلی خوش‌شانس بود
  • احداث سه هزار و ۱۸۰ واحد مسکونی در شهرک شهید خراسانی اردبیل