Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@23:06:55 GMT

معلمان بازنشسته مهریز تجلیل شدند

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۸۸۴۴

معلمان بازنشسته مهریز تجلیل شدند

به گزارش ایرنا ، در این آیین که با رعایت نکات بهداشتی به مناسبت ۱۲ اردیبهشت روز معلم برگزار شد، با لوح و هدایایی از تلاش معلمان بازنسشته قدردانی به عمل آمد.    

فرماندار شهرستان مهریز گفت: فرهنگیان دلسوز با پیروی از شهید مطهری (ره) نقش اصلی در تعلیم و تربیت دانش‌آموزان به خصوص در شرایط سخت کرونایی دارند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا زارع زاده مهریزی در این آیین افزود: تجلیل از بازنشستگان و فرهنگیان فرهیخته نباید تنها به روز خاص منحصر شود بلکه باید در طول سال از سوی مردم و مسوولان به نحو لازم صورت گیرد.

وی اظهار کرد: توسعه و موفقیت یک شهرستان در بخش‌های مختلف مدیون فداکاری نیروی انسانی متدین و متخصص است که خروجی آموزش و پرورش از مدارس است.

همچنین مدیر آموزش و پرورش مهریز گفت: فرهنگیان شهرستان همیشه در صف مقدم خدمت به کشور و مردم و نسل جوان هستند و تجلیل آنها یک وظیفه ملی است .

سید کاظم حسینی افزود: فرهنگیان منطقه در شرایط خاص  موجود بدون وقفه نقش اصلی خود را در تعلیم و تربیت نسل جوان انجام دادند و این وضعیت با قوت باقی است.

 در استان یزد افزون بر ۲۷۰ هزار دانش آموز در ۲ هزار و ۱۰۰ باب مدرسه تحصیل می کنند و تعداد فرهنگیان استان ۱۸ هزار نفر اعلام شد. 

مهریز با ۵۵ هزار نفر جمعیت ۱۰۷ مدرسه و ۱۲ هزار دانش‌آموز دارد.

به گزارش ایرنا، ویروس کرونا عامل بیماری کووید ۱۹ از اواخر سال ۲۰۱۹ در شهر ووهان چین مشاهده و در مدت کوتاهی در جهان منتشر شد؛ به طوری که سازمان جهانی بهداشت در اسفند ۹۸ (فوریه ۲۰۲۰) بروز پاندمی (همه‌ گیری جهانی) این بیماری را تأیید کرد ،این ویروس با دست آلوده یا عطسه، سرفه و حتی قطره های تنفسی از طریق دهان، بینی و چشم به افراد منتقل می‌شود. 

جهش ویروس کرونا در انگلستان و آفریقا که موجب افزایش سرایت، بیماری‌زایی و مرگ و میر آن شده، نگرانی‌های جدی را در جهان به وجود آورد.

کارشناسان همچنان توصیه می کنند مردم اصول سه گانه « شفا» یعنی  شست و شوی دست ها، فاصله گذاری اجتماعی و فیزیکی، اجتناب از ترددها و استفاده از ماسک را باید بیش از گذشته مورد توجه قرار دهند.

در تاریخ ۳۰ بهمن ۹۸ وزارت بهداشت اعلام کرد که نتایج آزمایش اولیه ۲ مورد مشکوک ابتلا به کرونا در قم مثبت گزارش شده  و این موضوع خود مقدمه‌ای شد برای تایید حضور ویروس کرونا در ایران و تدابیری که نیاز بود در سطح ملی و استانی اندیشیده شود.

حدود ۸۰ درصد افراد مبتلا بدون نیاز به درمان خاصی از این بیماری بهبود می‌یابند، برخی گزارش‌ها نشان می‌دهد که ویروس کرونا حتی از افرادی که هیچ علایمی ندارند قابل انتقال است و میزان انتقال از این طریق هنوز مشخص نیست که تحقیقات در این زمینه جریان دارد. 

برچسب‌ها ویروس کرونا یزد تکریم و تجلیل فرهنگیان دانش‌آموزان بهداشت و سلامت پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا یزد تکریم و تجلیل ویروس کرونا یزد تکریم و تجلیل فرهنگیان دانش آموزان بهداشت و سلامت اخبار کنکور ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۸۸۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۷۰۰ برنامه توسط سپاه روح الله

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه روح الله در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: دیدار جمعی از معالمان بسیجی با مقام معظم رهبری، دیدار جمعی از فرهنگیان و معلمان، مربیان و هادیان عقیدتی سیاسی با نماینده ولی فقیه در استان و ائمه جمعه، تجلیل و تکریم از معلمان نمونه و دیدار و تجلیل از خانواده شهدای معلم، جانبازان و ایثارگران شاخص‌ترین برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در استان است.
حجت الاسلام عبدی غبار روبی و عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری نشست‌های روشنگری، ترویجی و تبیین اندیشه‌های مطهر در قالب سخنرانی و برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و محافل انس با قرآن کریم را از دیگر برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در استان عنوان کرد.
۱۲ تا ۱۸ اردیبهشت ماه بعنوان هفته عقیدتی سیاسی نامگذاری شده است. 

دیگر خبرها

  • جهان در خطر: تنها راه جلوگیری از همه‌گیری‌های حیوانی چیست؟
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • هیچ منع قانونی برای ثبت‌ نام دانشجومعلمان در طرح مسکن فرهنگیان وجود ندارد
  • یک همه‌گیری دیگر در راه است!
  • اجرای ۷۰۰ برنامه توسط سپاه روح الله
  • شایع‌ترین اختلالات روانی کرونا و آمار آن
  • حجاج این ۲ توصیه پزشکی را جدی بگیرند
  • نارضایتی معلمان شاغل و بازنشسته از افزایش حقوق رتبه‌بندی
  • بلبشو در ارقام افزایش حقوق رتبه‌بندی معلمان شاغل و بازنشسته!
  • سندروم پس از کرونا چیست؟