Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «قدس آنلاین»
2024-04-25@18:54:47 GMT

خطر محرومیت استقلال از ۲ پنجره نقل و انتقالاتی

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۷۸۹۰۳

خطر محرومیت استقلال از ۲ پنجره نقل و انتقالاتی

شکایت نبوشا میلیشیچ لکیچ دستیار سابق فرهاد مجیدی به فیفا وصول شده و تا زمانی که این پول پرداخت نشود، استقلال حق فعالیت در ۲ پنجره نقل و انتقالاتی را نخواهد داشت.

قدس آنلاین: به گزارش ایسنا، نبوشا میلیشیچ لکیچ دستیار صربستانی فرهاد مجیدی در فصل قبل استقلال بود که پس از زمان کوتاهی حضور در جمع آبی‌پوشان، از این تیم جدا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از جدایی این مربی و عدم دریافت مطالباتش، لکیچ شکایت خود را به فیفا برد و پس از وصول این شکایت، دردسری تازه برای استقلال به وجود آورده است و اگر باشگاه استقلال پول این مربی را پرداخت نکند، نمی‌تواند در پنجره تابستانی نقل و انتقالات فعالیتی داشته باشد.

باشگاه استقلال در این مدت چندین بار با پرونده‌های مطالبات خارجی خود مواجه شده است و چندی پیش به خاطر پرونده بودوروف، پنجره نقل و انتقالات استقلال به خطر افتاده بود. همانطور که مشخص است تا زمان شروع فصل نقل و انتقالات، پنجره‌ای برای هیچ باشگاهی وجود ندارد و اگر وصول شکایت در بازه زمانی نقل و انتقالات باشد، آن موقع است که می‌توان گفت پنجره نقل و انتقالات بسته شده است.

انتهای پیام

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: استقلال محرومیت استقلال پنجره نقل و انتقالات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۸۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکایت فرمانده فراجا از دروازبان باشگاه استقلال صحت ندارد

مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد که گزارش‌های خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت ندارد.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، مرکز اطلاع‌رسانی فراجا اعلام کرد که گزارش‌های خبری در خصوص شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان باشگاه استقلال صحت نداشته و این موضوع مرتبط با شکایت یگان مربوطه و شخصی مأمور پلیس از وی در توهین و بکاربردن الفاظ نامناسب در حین اجرای ماموریت تامین امنیت بازیکنان و هواداران در ورزشگاه امام خمینی اراک به تاریخ ۲۴ فروردین ۱۴۰۳ است. 

تلاش پلیس در محیط‌های ورزشی صرفا تامین امنیت تمامی عوامل حاضر در ورزشگاه‌ها و تماشاگران است.

همچنین توهین و مقاومت در برابر مامورین پلیس در حین انجام ماموریت به‌هیچ وجه پذیرفته نبوده و حتما با متخلفین برخورد و پیگیری قانونی می‌شود.

دیگر خبرها

  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • خسرو حیدری بمب نقل و انتقالات را خنثی کرد
  • بیانیه پرسپولیس علیه شایعات نقل و انتقالاتی
  • تردید در مادرید: عربستان مشتری ستاره رئال
  • در صورت رضایت باشگاه: ستاره بارسا آماده جدایی
  • شکایت فرمانده فراجا از دروازبان باشگاه استقلال صحت ندارد
  • تکذیب شکایت فرمانده فراجا از دروازه‌بان استقلال
  • فراجا تکذیب کرد/ شکایت از دروازبان استقلال چه شد؟
  • چرا بغل کردن مادر رئیس جمهور ونزوئلا محرومیت نداشت، سید حسین داشت؟
  • دردسر بزرگ استقلال و پرسپولیس در حساس‌ترین بازی