Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان گفت: اهداکنندگان خون در ماه رمضان نگران جریمه تردد شبانه نباشند. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از رشت، سرهنگ امیر طالبی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محدودیت‌های تراقیکی در قالب کرونایی از اولایل آذرماه سال گذشته در حال اجرا است و همه‌ همکاران پلیس راهور علاوه بر استان گیلان در سراسر کشور این محدودیت‌ها را اجرا می‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان گیلان با بیان اینکه اگر خودرویی با پلاک غیربومی از شهر قرمز خارج و به شهر نارنجی یا بالعکس سفر کند توسط دوربین‌های جاده‌ای اعمال قانون می‌شود افزود: پلاک هر خودرو در وضعیت قرمز و نارنجی کرونایی فقط موظف به تردد در همان شهر است.

طالبی با بیان اینکه در صورت خروج خودروها از شهر‌های قرمز و تردد در جاده‌های بین‌شهری، مبلغ یک میلیون تومان و در صورت خروج از شهر‌های نارنجی 500 هزار تومان جریمه می‌شوند گفت: این اعمال قانون توسط دوربین‌های جاده‌ای و همکاران ما در پلیس راهور رصد خواهد شد.

افزایش تعداد تصادفات در زمان نزدیک به‌ افطار در گیلان؛ رانندگان از عجله بپرهیزند280 واحد صنفی به‌دلیل عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی در استان گیلان پلمب شد30 هزار نفر در استان گیلان در برابر ویروس کرونا واکسینه شدند

وی با اشاره به طرح محدودیت‌های تردد شبانه خاطرنشان کرد: در ماه مبارک رمضان از ساعت 10 شب تا 3 بامداد منع تردد شبانه به‌قوت خود باقیست اما با توجه به فرا رسیدن شب‌های قدر به‌منظور تسهیل حضور شهروندان در مراسم مذهبی، ممنوعیت تردد طی این سه شب لغو می‌شود.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی گیلان با اشاره به تدابیر اتخاذ شده برای تسهیل تردد شبانه اهداکنندگان خون در شب‌های ماه مبارک رمضان گفت: براساس هماهنگی‌های انجام شده با سازمان انتقال خون، لیست مشخصات خودروی اهداکنندگان خون به‌صورت هفتگی به پلیس راهور ارسال می‌شود تا این عزیزان از پرداخت جریمه معاف شوند.

طالبی با بیان اینکه صرفا رویکرد پلیس اعمال قانون نیست خاطرنشان کرد: ما موظف هستیم محدودیت‌های شبانه را بنا بر مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا به‌درستی اجرا کنیم تا با همکاری هم شاهد ریشه‌کن شدن این ویروس در سراسر کشور باشیم؛ بنابراین می‌طلبد که مردم در اجرای طرح محدودیت‌های شبانه همکاری لازم را با ما داشته باشند.

وی با اشاره به کسانی که در محدودیت‌های شبانه مجبور به تردد ضروری شدند تصریح کرد: شهروندانی که مجوز تردد داشته یا بدون مجوز به مراکز درمانی و داروخانه‌ها مراجعه کردند نگران اعمال قانون نباشند اما اگر مشمول جریمه شدند می‌توانند به مراکز پلیس محل خود مراجعه کرده و با ارائه حتی یک رسید خرید از داروخانه از پرداخت جریمه منع شوند.

انتهای پیام/618/ ع

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سیاسی سیاست ایران نظامی دفاعی امنیتی گزارش و تحلیل سیاسی مجلس و دولت امام و رهبری ورزشی فوتبال ایران فوتبال جهان والیبال بسکتبال هندبال کشتی و وزنه برداری ورزش های رزمی ورزش زنان ورزش جهان رشته های ورزشی بین الملل دیپلماسی ایران آسیای غربی افغانستان آمریکا اروپا آسیا اقیانوسیه پاکستان و هند ترکیه و اوراسیا آفریقا بیداری اسلامی اقتصادی اقتصاد ایران پول ارز بانک خودرو صنعت و تجارت نفت و انرژی فناوری اطلاعات اینترنت موبایل کار آفرینی و اشتغال راه و مسکن هواشناسی بازار سهام بورس کشاورزی اقتصاد جهان اجتماعی پزشکی رسانه طب سنتی خانواده و جوانان تهران فرهنگیان و مدارس پلیس حقوقی و قضایی علم و تکنولوژی محیط زیست سفر حوادث آسیب های اجتماعی فرهنگی ادبیات و نشر رادیو و تلویزیون دین قرآن و اندیشه سینما و تئاتر فرهنگ حماسه و مقاومت موسیقی و تجسمی استانها آذربایجان شرقی آذربایجان غربی اردبیل اصفهان البرز ایلام بوشهر استان تهران چهارمحال و بختیاری خراسان جنوبی خراسان رضوی خراسان شمالی خوزستان زنجان سمنان سیستان و بلوچستان فارس قزوین قم کاشان کردستان کرمان کرمانشاه کهگیلویه و بویراحمد گلستان گیلان لرس اهداکنندگان خون اعمال قانون استان گیلان تردد شبانه پلیس راهور رئیس پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۷۹۱۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکزاصفهان؛ رییس پلیس راهور استان اصفهان گفت: عوامل پلیس راهور برای توقیف خودرو‌های دارای وضعیت ظاهری غیراستاندارد، نامتعارف و اعمال قانون صاحبان این خودرو‌ها اقدام می‌کنند.
علی اصغر زارع افزود: هرگونه تغییر در وضعیت خودرو از جمله افزایش یا کاهش ارتفاع موجب برهم خوردن حالت آیرودینامیک وسیله نقلیه می‌شود و آن را از حالت استاندارد خارج می‌کند.
وی افزود: با این تغییر ظاهری در مواقع توقف و تغییر مسیر، علاوه بر سیستم تعلیق، سیستم ترمز خودرو به‌خوبی عمل نمی‌کند و باعث بروز تصادف می‌شود و علاوه براعمال قانون خودرو به پارکینگ منتقل می‌شود و بعد از بازگشت به وضعیت قبل اجازه تردد دارد.
رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: افرادی که از چراغ‌های رنگی یا نور زنون نیز استفاده می‌کنند جریمه می‌شوند، زیرا استفاده از این نوع چراغ‌ها و نور‌ها باعث آزار و اذیت دیگر کاربران ترافیکی به ویژه آنهایی که از عینک استفاده می‌کنند و آن دسته افراد که مشکل بینایی در شب دارند می‌شود، همچنین باعث خیره شدن چشم و اختلال در بینایی عابر پیاده می‌شود.
سرهنگ زارع همچنین با اشاره به تخلف شیشه دودی گفت: داخل خودرو لازم است واضح پیدا باشد، نصب هر‌گونه برچسب بر شیشه و بدنه وسیله نقلیه خلاف قانون است، البته خودرو‌هایی که از کارخانه شیشه‌رنگی دارند از این قاعده مستثنی هستند.
وی افزود: کارشناسی‌های ترافیکی بعد از تصادفات به این نکته اشاره کرده است که افرادی که شیشه‌های خودرو را دودی می‌کنند در مواقع تاریکی یا برودت هوا برای دید مناسب به مشکل می‌خورند، زیرا راننده با نداشتن دید کافی و مناسب به محیط اطراف خود اشراف ندارد و باعث بروز تصادفات احتمالی می‌شود.

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • ممنوعیت های تردد در محورهای شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • ممنوعیت‌های تردد در محور‌های شمالی در پایان هفته اعلام شد
  • اعمال محدودیت های ترافیکی در راه های مازندران
  • اعمال محدودیت تردد ناشی از سیل در کاشان
  • برخورد پلیس راهور اصفهان با تغییر وضعیت ظاهری خودرو‌ها
  • خبر جدید پلیس درباره نرخ جریمه رانندگی 1403
  • پلیس راهور: قانون افزایش جرایم راهنمایی و رانندگی ابلاغ نشده است
  • اجرای تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز
  • تمهیدات ترافیکی ویژه برگزاری کنکور در البرز