Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-23@21:54:36 GMT

برگزاری رزمایش بزرگ ،همدلی واحسان در اپال پارسیان

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۸۰۰۹۵

خبرگزاری آریا - صبح امروز رزمایش بزرگ ،همدلی واحسان در مجتمع اپال پارسیان با دستور امام جمعه شهرستان خواف با رمز یاعلی آغاز شد.
به گزارش شمانیوز، در این رزمایش که صبح امروز در سالن قصر خواف برگزار گردید، برزگرنژاد امام جمعه شهرستان خواف ،مطهری رئیس حوزه علمیه احناف،مهندس سنجرانی فرماندار شهرستان خواف حضور داشتند و از مجتمع اپال پارسیان،در برگزاری سومین و بزرگترین رزمایش تقدیر و تشکر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


بنابراین گزارش، درابتدای این رزمایش مهندس سلطانی ضمن خیرمقدم به میهمانان محترم ،اعلام نمودند در راستای مسئولیت های اجتماعی ،این مجتمع در شهرستان خواف و رشتخوار درسال های گذشته کمک های خوبی در حوزه های مختلف ،انجام دادند و دراین رزمایش هم بالغ بر 5هزار سبد غذایی به ارزش 30میلیارد ریال جهت توزیع دربین مردم در اختیار ستاد مواسات دو شهرستان قرار میگیرد.
بیشتربخوانید:تجلیل از کارگران مجتمع اپال پارسیان
دراین مراسم هم جهانشیری امام جمعه شهرستان رشتخوار ،مهندس عرب فرماندار رشتخواراز حسن توجه همیشگی ،مجتمع اپال پارسیان به این شهرستان تقدیر و تشکر کردند.
گفتنی است، قسمت دوم این رزمایش ، عصر امروز در شهرستان رشتخوار برگزار می گردد.
منبع:روابط عمومی مجتمع اپال پارسیان

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مجتمع اپال پارسیان شهرستان خواف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۰۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأکید بر ارتباط ستاد نماز جمعه و جامعه علمی و نخبگانی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، آیین تکریم و معارفه امام جمعه شهرستان جویم با حضور رئیس شورای سیاستگذاری نماز جمعه استان فارس، فرماندار جویم، رئیس دادگستری شهرستان، فرماندهان سپاه و نیروی انتظامی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان و سایر مسئولان در سالن اجتماعات شهرداری جویم برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان در این نشست ضمن قدردانی از خدمات امام جمعه شهرستان در پرورش رشد فکری، اعتلا و پیوند همبستگی جوانان و نظام اسلامی اظهار کرد: شخصیت حقوقی امام جمعه در هر شهرستانی باید شاقول تشخیص انحراف و حرکت در مسیر حنیف هدایت و رستگاری باشد.

وی با بیان اینکه نماز جمعه، نعمتی بی‌بدیل از جانب خداوند متعال برای مؤمنان و محل اجتماع خوبان است، ادامه داد: این مستحکم‌ترین سنگر دفاع از اسلام به فرموده امام خمینی(ره) و در رأس همه امور و به فرمایش مقام معظم رهبری خدمت به آن، خدمت به دین و تقواست.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد لارستان با تأکید بر اینکه نماز جمعه یکی از سنگر‌های محکمی است که توانست فتنه‌های ترکیبی علیه ایران را ابتر گذاشته و موجب تثبیت مواضع برحق نظام جمهوری اسلامی شود، افزود: هرچه ارتباط بین ستاد نماز جمعه و مراکز علمی و جامعه نخبگانی بیشتر شود؛ آثار مبارک آن در ابعاد مختلف جامعه مشهود و نمایان‌تر خواهد شد.

زارع با اشاره به همکاری دفتر تقریب مذاهب اسلامی این دانشگاه با ستاد نماز جمعه شهرستان‌های لارستان و جویم، خواستار تداوم این همکاری‌های مؤثر و بابرکت شد.

حجت‌الاسلام اسماعیل احمدی امام جمعه سابق شهرستان جویم هم ضمن قدردانی از شخصیت علمی و انقلابی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی لارستان، وی را از حامیان برجسته نماز جمعه این شهرستان برشمرد.

حجت الاسلام عادل حاجی‌پور رئیس شورای ساستگذاری نماز جمعه استان فارس هم با اشاره به اهمیت نماز جمعه گفت: ارتباط مستحکم نماز جمعه با دانش‌آموزان، دانشجویان و دیگر اقشار جامعه می‌تواند این نهاد را در جایگاه خود مستحکم‌تر کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • برگزاری جشن بزرگ کارگران در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»
  • جنجال یک عروسی در هتل اسپیناس پارسیان!
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد
  • رسانه‌ها آماده یک تحول عظیم و حوادث بزرگ در منطقه باشند
  • برخورداری ۹۹/۹ درصدی شهرستان آوج از نعمت گاز طبیعی
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است
  • تأکید بر ارتباط ستاد نماز جمعه و جامعه علمی و نخبگانی
  • کشف ۵ محدوده جدید در پهنه سنگان خواف