Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا از روز یکشنبه پایگاه خبری پلیس، سردار محمد حسین حمیدی ابراز کرد: لغو ممنوعیت تردد شبانه در این راستا انجام شد تا همشهریان و عزاداران به راحتی بتوانند از فیض شب های قدر و مراسم های احیا بهره ببرند و با آسایش به منازل برسند.

وی افزود: اما به منظور برقراری امنیت محل تردد، معابر و محل‌های برگزاری مراسم احیا، ورود و تردد کامیون‌ها به معابر پایتخت تا ساعت ۴ بامداد در شب‌های سه‌شنبه و پنج‌شنبه هفته جاری ممنوع است؛ لذا با هرگونه تردد خودروهای سنگین در سطح شهر در شب‌های قدر برخورد خواهیم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



رئیس پلیس راهور تهران بزرگ خاطرنشان کرد: با توجه به پوشش تیره عزاداران در شب شهادت مولی الموحدین علی (ع) از رانندگان محترم تقاضا داریم با تمرکز، دقت و دید کامل تردد داشته باشند تا در شب‌های قدر و شب شهادت، همگان بتوانند از فیوضات این شب های پر منزلت در آرامش و آسایش و بدون حادثه بهره ببرند.

به گزارش ایرنا، با توجه به شیوع بیماری کرونا و وضعیت هشدار (قرمز) پایتخت، ستاد ملی مبارزه با کرونا اجرای طرح ترافیک در شهر تهران را از ۵ اردیبهشت تا پایان هفته جاری لغو کرد. اما قانون منع تردد شبانه از ساعت ۲۲ الی ۳ بامداد به موجب مصوبه قبلی ممنوعیت، همچنان برقرار است و تنها در سه شب قدر این ممنوعیت اعمال نمی‌شود.

به طور معمول ۲ طرح «ترافیک» و «کنترل آلودگی هوا» یعنی زوج و فرد سابق و حلقه دوم طرح ترافیک در محدوده مرکزی شهر تهران اجرا می‌شود و شرط ورود به این محدوده‌ها و جلوگیری از جریمه مالکان خودروها، ثبت‌نام مالک و مشخصات خودرو در سامانه «تهران من» و شارژ حساب شهروندی است.

محدوده طرح ترافیک از شمال به خیابان مطهری، از جنوب به خیابان شوش، از غرب به خیابان کارگر و از سمت شرق به خیابان‌های شریعتی و ۱۷ شهریور است و از سوی دیگر طرح کنترل آلودگی هوا نیز از شمال به بزرگراه همت، از شرق به بزرگراه امام علی (ع)، از جنوب به بزرگراه بعثت و از غرب به بزرگراه نواب و چمران محدود می‌شود.

برچسب‌ها طرح ترافیک تهران شهر تهران پلیس راهور تهران بزرگ

منبع: ایرنا

کلیدواژه: طرح ترافیک تهران شهر تهران پلیس راهور تهران بزرگ طرح ترافیک تهران شهر تهران پلیس راهور تهران بزرگ اخبار کنکور طرح ترافیک شب های قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۰۴۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ممنوعیت تردد در جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال

مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد: تردد در مشیر رفت و برگشت جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال تا اطلاع بعدی ممنوع شد.

ترافیک در هراز اکنون سنگین و در محور سوادکوه روان می‌باشد.

بر اساس گزارش این مرکز محور‌های شمالی فاقد مدتخلات جوی می‌باشند.

سایت WWW.۱۴۱.IR و نرم افزار تلفن همراه ۱۴۱ نیز همه اطلاعات لازم را در اختیار کاربران جاده‌ای قرار می‌دهد.

مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۱۸۲۴۴۳۴ و ۲۱۸۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به طور شبانه روز آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • ممنوعیت ترافیکی شب‌های قدر سال ۱۴۰۳ در مشهد اعلام شد
  • تداوم محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های مازندران
  • ادامه محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های شمال
  • محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های شمال
  • وضعیت راه‌های کشور؛ آزادراه تهران – شمال، محور چالوس و هراز بسته شد
  • تردد در جاده چالوس و آزادراه تهران – شمال ممنوع شد
  • ممنوعیت تردد در جاده چالوس و آزاد راه تهران - شمال
  • اعمال محدودیت ترافیکی در آزادراه تهران-شمال
  • اجرای محدودیت مقطعی در آزادراه تهران - شمال
  • تداوم محدودیت‌ها و ممنوعیت‌های ترافیکی نوروزی در جاده‌های شمال