Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر آموزش و پرورش مهمان ویژه روز معلم تلویزیون بود و در آن با اهدای لوح قدردانی، از عملکرد رسانه ملی در دوران کرونا که امکان برقراری عدالت آموزشی را فراهم آورد و اجازه نداد آموزش تعطیل شود، قدردانی کرد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در بسته خبری امروز رادیو و تلویزیون خبرهایی همچون تقدیر وزیر آموزش و پرورش از مدرسه تلویزیونی، پخش مستندی درباره "شهدای خان طومان" و پخش برنامه رادیویی "شب وصل" از کربلای معلی به همراه جزئیات آمده است:

تلویزیون نگذاشت آموزش تعطیل شود

شبکه آموزش امروز با ویژه‌برنامه زنده «سپاس معلم»، «روز معلم» را گرامی داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وزیر آموزش و پرورش مهمان ویژه این برنامه بود و در آن با اهدای لوح قدردانی، از عملکرد رسانه ملی در دوران کرونا که امکان برقراری عدالت آموزشی را فراهم آورد و اجازه نداد آموزش تعطیل شود، قدردانی کرد.

او تأکید کرد: صداوسیما در شرایطی که نیاز بود به سرعت به شعار آموزش تعطیل نیست، جامه عمل بپوشانیم، محک خوبی خورد؛ از همان هفته اول به میدان آمد و با تولید و پخش برنامه‌ها فرصت مهمی در اختیار دانش‌آموزان و معلمان قرار داد تا آموزش تعطیل نشود.

حاجی میرزایی با اشاره به اینکه ایجاد مدرسه تلویزیونی امکان توسعه فرصت‌های آموزشی را فراهم آورد، گفت: در نقاطی که امکان استفاده از اینترنت نبود یا دانش‌آموزان ابزارهای استفاده از اینترنت را در اختیار نداشتند، تلویزیون امکانی بود که همه می‌توانستند از آن استفاده کنند. با چنین امکانی بود که دانش آموزان فرصت یافتند آموزش خود را پیگیری کنند.

مسعود احمدی افزادی، مدیر شبکه آموزش سیما هم در این مراسم با قدردانی از آموزگارانی که با رسانه ملی در این مدت همکاری داشتند و همچنین تبریک روز معلم به آموزگاران سراسر کشور گفت: 427 روز از فعالیت مدرسه تلویزیونی می‌گذرد و در این مدت رسانه ملی این افتخار را داشته که به عنوان یاور، همراه و شریک راهبردی وزارت آموزش و و پرورش، در خدمت معلمان، دانش آموزان و خانواده‌ها باشد.

پخش مستند «خان طومان هفت خوان عشق» 

مستند «خان طومان هفت خان عشق» به کارگردانی سعید چاری و تهیه‌کنندگی سیاوش چاوشی به موضوع حوادث و اتفاقاتی که در منطقه خان طومان افتاده است، می‌پردازد. در این مستند به مراحل مختلف دست به دست شدن این منطقه بین نیرو‌های جبهه مقاومت و تکفیری‌ها به طور کامل پرداخته می‌شود.

در این مستند به گوشه‌ای از مجاهدت شهید مدافع حرم محمود رادمهر از دیده‌بان‌های لشکر 25 کربلا هم پرداخته و نحوه شهادت ایشان روایت می‌شود. در این مستند سعی شده به ابهامات مختلفی در شکسته شدن آتش‌بس توسط تفکیری‌ها و شهادت 16 نفر از مدافعان حرم مازندران پاسخ داده شود.

بخشی از این مستند نیز به نقش حاج قاسم سلیمانی در میدان خان طومان از زبان همرزمانش می‌پردازد. قرار است این مستند در سالگرد شهدای خان طومان 16 اردیبهشت  از شبکه  یک سیما پخش شود.

پخش «شب وصل» رادیو نمایش از کربلای معلی

برنامه «شب وصل» شامل دعای جوشن کبیر با نوای قاری و مداح اهل‌بیت حاج مهدی منصوری است که شب‌های قدر به صورت زنده از کربلای معلی روی آنتن رادیو نمایش می‌رود، همچنین مراسم قرآن بر سر گرفتن نیز از حرم حضرت امام حسین (ع) پخش می‌شود.

«شب وصل» به تهیه‌کنندگی محسن جواهری، گویندگی رضا خضرایی در استودیو رادیو نمایش، مداحی حاج مهدی منصوری از کربلا، کارشناسی احمد شفازاده و هماهنگی علیرضا بهروش از ساعت 23 تا 30 دقیقه بامداد به صورت مستقیم و زنده از کربلای معلی و حرم امام حسین (ع) روی آنتن رادیو نمایش می‌رود.

جدول پخش تلویزیون در شب‌های قدرگونه‌های مغفول مانده سریال‌های تلویزیون/ ضرورت‌هایی که فراموش شده‌اند!

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شبکه یک مستند رادیو نمایش رسانه ملی شبکه آموزش تلویزیون شبکه یک مستند رادیو نمایش رسانه ملی شبکه آموزش تلویزیون وزیر آموزش و پرورش مدرسه تلویزیونی کربلای معلی دانش آموزان رادیو نمایش آموزش تعطیل رسانه ملی خان طومان شب وصل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۰۶۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عزل معاون متخلف به‌ دلیل تنبیه دانش‌ آموز | عکس

به گزارش همشهری آنلاین،‌ روز گذشته انتشار تصاویری از برخورد با یک دانش آموز در فضای مجازی منتشر شده و در این اخبار بیان شده بود که دانش آموز توسط معاون مدرسه مورد تنبیه قرار گرفته است.

تسنیم ماجرا را از آموزش و پرورش استان مازندران جویا شد که ضمن تایید تنبیه این دانش‌آموز از عزل معاون مدرسه و ادامه پیگیری در ارتباط با ادامه اشتغال این فرد خبر داده شد.

حسین کمالی مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با اظهار ناراحتی از شنیدن این خبر، اظهار داشت: پدیده تنبیه بدنی حتی یک مورد هم در آموزش و پرورش استان نباید وجود داشته باشد.

وی با اعلام اینکه آموزش و پرورش استان بدون هیچ اغماضی با مواردی از قبیل تنبیه بدنی برخورد خواهد کرد، افزود: به شدت و با حساسیت روی این قضیه ورود پیدا کردیم و واحدهای ارزیابی موضوع را پیگیری می‌کنند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران از عزل این فرد از معاونت مدرسه خبر داد و گفت: پرونده این فرد هم به واحدهای نظارتی ارسال خواهد شد تا در ارتباط با ادامه اشتغال این فرد هم بررسی‌های لازم صورت گیرد.

کمالی با بیان اینکه این فرد جایگاه و شان معلمی را رعایت نکرده است، گفت: وقتی فردی با عنوان معاون مدرسه‌ای فعال است باید صبوری و سعه صدر داشته باشد و مشکل دانش آموز را حل کند حتی اگر خطایی از دانش‌آموز سر بزند حق تنبیه ندارد و این موضوع با جایگاه معلمی سازگاری ندارد.

وی با تاکید بر اینکه نباید در آموزش و پرورش به جایگاه و کرامت دانش‌آموزی لطمه وارد شود، خاطرنشان کرد: پرونده این فرد جهت پیگیری‌های لازم به هیات‌های نظارتی ارسال شد که به‌ صورت محکم با این موضوع برخورد می‌شود.

وی بیان کرد: اینکه به‌جای خبرهای خوب در آموزش‌ و پرورش اینگونه خبرهای تلخ آن هم از نهاد آموزش و پرورش شنیده می‌شود نگرانی‌های بسیاری برای خانواده‌ها به همراه دارد، آن هم در عصری که تنبیه مذموم شمرده می‌شود.

کد خبر 845414 منبع: تسنیم برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش معلمان خبر مهم

دیگر خبرها

  • عزل معاون متخلف به‌ دلیل تنبیه دانش‌ آموز | عکس
  • مدرسه ۶ کلاسه زنده یاد خدیجه نجم الدین مهدیشهر افتتاح شد
  • خبر‌های رسانه - ۳۰ فروردین
  • اجرای آموزش «حداقل یک رشته ورزشی برای هر دانش آموز» در مدارس
  • اکران برنامه تلویزیونی سر سفره خدا با ضبط جدید
  • راه‌اندازی مدرسه مجازی در راستای کاهش تنوع مدارس بزرگسالان
  • لازم است تلویزیون در طول سال کنار کتاب باشد نه چند روز خاص!
  • آیا وزیر آموزش و پرورش استیضاح می شود؟
  • تدوین طرح مدرسه مجازی در راستای کاهش تنوع مدارس
  • از ممنوع التصویریم در تلویزیون ناراحت نیستم