Web Analytics Made Easy - Statcounter

رمضانی کمبود نیروی انسانی را یکی از عوامل سخت تر شدن کار معلمان آبادانی خواند و گفت: نیروهای حق التدریسی تا پایان سال جاری پیمانی خواهند شد.

«حبیب الله رمضانی» عصر امروز (یکشنبه 12 اردیبهشت) در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در منطقه آزاد اروند، با تبریک فرارسیدن روز بزرگداشت معلم و همچنین تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام شهادت حضرت امیرالمومنین (ع)، با بیان اینکه از ابتدای آغاز اپیدمی بیماری کرونا دچار مشکلاتی در تمام زمینه ها از جمله روند آموزشی شدیم اظهار کرد: با توجه به شرایط حاکم شیوه آموزش حضوری غیرممکن شده و تمامی مراحل آموزش دانش آموزان از طریق مجازی دنبال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر آموزش و پرورش آبادان افزود: خوشبختانه وزارت آموزش و پرورش در راستای تطبیق حوزه آموزشی با شرایط موجود و استعدادهای دانش آموزان، برنامه شاد را در اختیار معلمان و دانش آموزان قرار داد.

 

وی از کمک پنج میلیارد ریالی فرهنگیان این شهرستان برای خرید گوشی های هوشمند و اهدا به دانش آموزان کم ‌بضاعت خبر داد و اضافه کرد: خوشبختانه در این راستا تفاهم نامه ای میان منطقه آزاد اروند و وزارت آموزش و پرورش به امضا رسیده که به موجب آن اعتباری برای خرید 10 هزار تبلت دانش آموزی برای دانش آموزان نیازمند اختصاص خواهد یافت.

 

رمضانی تصریح کرد: متاسفانه 28 درصد دانش آموزان آبادانی برای ادامه تحصیل نیازمند گوشی هوشمند هستند و از داشتن این وسیله بی بهره اند.

 

وی خواستار کمک دستگاه های دولتی برای خرید گوشی هوشمند و اهدا به دانش آموزان نیازمند این شهرستان شد و تاکید کرد: از منطقه آزاد، اداره بنادر، گمرک، پتروشیمی، پالایشگاه و خیرین دعوت می کنیم که برای خرید گوشی های هوشمند و اهدا به دانش آموزان کم بضاعت کمک کنند تا این دانش آموزان از تحصیل باز نمانند و تا حدودی از سختی کار معلمان هم کاسته شود.

 

مدیر آموزش و پرورش آبادان همچنین کمبود نیروی انسانی را یکی از عوامل سخت تر شدن کار معلمان آبادانی خواند و خاطرنشان کرد: نیروهای حق تدریسی تا پایان سال جاری پیمانی خواهند شد.

 

وی یاد آور شد: اگر واکسیناسیون عمومی انجام گیرد، در مهر ماه سال جاری شاهد تحصیل حضوری دانش آموزان در مدارس خواهیم بود.

 

پایان پیام/660

منبع: شبستان

کلیدواژه: تبلت و گوشی هوشمند خبرگزاری شبستان خوزستان پیمانی پیمانی کمک به دانش آموزان نیازمند دانش آموزان کم بضاعت منطقه آزاد اروند آموزش و پرورش دانش آموزان برای خرید سال جاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۱۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی نمایشگاه مشاغل آموزش و پرورش

مدیرکل آموزش و پرورش استان مرکزی در آیین افتتاح نمایشگاه معرفی مشاغل آموزش و پرورش در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی اراک که به مناسبت هفته مشاغل برگزار شده است، گفت: مکلف هستیم تا پایان برنامه هفتم تعداد هنرآموزان رشته‌های فنی و حرفه‌ای و کار و دانش را به ۵۵ درصد دانش آموزان برسانیم. همچنین تلاش برای کاستن از رشته‌های نظری و سوق دادن دانش آموزان به سوی رشته‌های اشتغال آفرین، از اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

دبیر نمایشگاه هم گفت: نمایشگاه از یکم تا پنجم اردیبهشت از ساعت ۹ صبح تا ساعت ۱۷ برپا است. البته دانش‌آموزان تا ساعت ۱۴ از نمایشگاه بازدید می‌کنند و پس از آن بازدید برای عموم آزاد است.

فراهانی افزود: پیش بینی می کنیم حدود ۸ هزار دانش‌آموز از  ۳۵ هنرستان از نمایشگاه بازدید کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان مرکزی اراک

دیگر خبرها

  • جذب ۳ هزار نیروی دبیری در خراسان رضوی در سال جاری
  • اعلام نتایج آزمون استخدامی آموزش و پرورش به‌زودی
  • بیش از ۵۵۰ هنرستان فنی و حرفه‌ای در خوزستان فعالیت می‌کنند
  • ۷۵ میلیارد تومان اعتبار خرید تجهیزات مدارس لرستان در سال جاری
  • حقوق حق التدریسی‌ها ۲ برابر می‌شود
  • سلامت خانواده از آموزش پرورش تا آموزش عالی
  • ارزیابان آزمون استخدامی معلمان از سوگیری شخصی پرهیز کنند
  • تعیین تکلیف معلم بلاگرها برای حفظ حریم خصوصی دانش‌آموزان و معلمان
  • تعیین تکلیف دستمزد معلمان حق‌التدریس
  • برپایی نمایشگاه مشاغل آموزش و پرورش