Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی پیش مهران مدیری اعلام کرد که قصد دارد سری پنجم «دورهمی» را تولید کند و وعده داد که از نظر دکور، محتوا و ساختار با برنامه‌های «دورهمی» که تا به حال دیده‌ایم، تفاوت‌های زیادی دارد. ۲۱ اسفند، ویدئویی در فضای مجازی منتشر شد که نشان می‌داد سری جدید «دورهمی» در قالب مسابقه ساخته می‌شود و گفت‌وگومحور نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

روز گذشته اولین تیزر «دورهمی ۵» منتشر و فراخوان شرکت در این مسابقه اعلام شد. در این مسابقه چه خبر است و مهران مدیری با چه چالش‌هایی روبه‌روخواهد بود؟

بیشتربخوانید

رونمایی اولین تیزر فصل پنجم «دورهمی»

«دورهمی ۵» در قالب مسابقه اطلاعات عمومی
مهران مدیری در تیزر سری پنجم «دورهمی»، با تاکید خاصی، آن را «جذاب»، «عجیب» و «مهیج» معرفی می‌کند. از قرار معلوم این مسابقه در حوزه اطلاعات عمومی تولید شده و سوالات آن مانند نمونه‌های مشابه در زمینه سینما، تئاتر، ادبیات، تاریخ، موسیقی و هنر‌های تجسمی است. هدف این مسابقه بالا بردن سطح آگاهی عمومی است. جایگاه مخصوص شرکت‌کنندگان که در تیزر دیده می‌شود، یک صندلی معمولی نیست و در مسابقه از یک بازوی روباتیک استفاده می‌شود. مهران مدیری علاوه بر سینما وتئاتر، در زمینه ادبیات و موسیقی هم اطلاعات خوبی دارد، بنابراین به نظر می‌رسد می‌تواند جریان مسابقه را به خوبی هدایت کند و چالش جذابی با شرکت‌کننده‌ها داشته باشد. علاوه بر این، مهران مدیری جزو مجریان برند تلویزیون است و حضورش در مسابقه برای مخاطب جذاب خواهد بود. فعلا زمان پخش این مسابقه اعلام نشده، اما احتمال دارد که «دورهمی ۵» تابستان امسال روی آنتن برود.

فرصت خوب برای جبران شکست
مهران مدیری در سال‌های اخیر با برنامه «دورهمی» و به عنوان مجری با برنامه گفتگو محور در تلویزیون دیده شده و تا به حال مسابقه اجرا نکرده، اما «دورهمی ۵» مسابقه است و به دلیل فضای رقابتی موجود در آن، جنس متفاوتی از اجرا را می‌طلبد؛ بنابراین تجربه اجرای یک مسابقه، چالش جدیدی برای مهران مدیری خواهد بود. سری چهارم «دورهمی» به تکرار افتاده بود و چهره‌هایی که در آن حضور پیدا می‌کردند، حرف تازه‌ای برای گفتن نداشتند، به همین دلیل این برنامه با انتقاد مخاطبان مواجه شد و مدیری نتوانست محبوبیت خود را حفظ کند. سریال «دراکولا» هم به اندازه‌ای که توقع می‌رفت، در جلب رضایت مخاطبان موفق نبوده است. اکنون در این شرایط، مسابقه «دورهمی ۵» می‌تواند شکست سری چهارم «دورهمی» را جبران کند و بار دیگر مهران مدیری را به روز‌های اوج در تلویزیون برگرداند.

منبع: روزنامه خراسان
انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: دورهمی دورهمی مهران مدیری برنامه تلویزیونی مهران مدیری دورهمی ۵

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۱۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورهمی بزرگان فوتبال ایران در کمپ تیم ملی

به گزارش "ورزش‌سه"، قرار است این مسابقه در کمپ تیم‌های ملی از ساعت 11 صبح آغاز شود و دو تیم رسانه ورزش و یاران آب پرور در دیداری نمادین برای بزرگداشت هفتمین سالگرد آسمانی شدن آب‌پرور که از اهالی قدیمی و صاحب نام رسانه است، به مصاف هم بروند.

گفته می‌شود پرویز برومند، محمود خوراکچی، امیر حسین صادقی، محمد رضا مهدوی، مهدی پاشازاده، محمد خاکپور ، سهراب بختیاری زاده، بهروز رهبری فر، مجتبی شیری، جواد منافی، رضارضایی منش، اردلان آشتیانی، رضا شاهرودی، محمد منصوری، اسماعیل حلالی، کریم باقری، هاشم بیک زاده، حمید استیلی، سیروس دین‌محمدی، احمد تقوی، سهراب انتظاری، رسول خطیبی، علی لطیفی، علی موسوی، محسن گروسی، اصغر مدیرروستا، ادموند بزیک  و علی دایی نام‌هایی هستند که روز آینده قرار است در کمپ تیم ملی دور هم جمع شوند و دیداری دوستانه با یاران فردوسی پور برگزار کنند؛ گردهمایی‌ای که حتی با حضور نیمی از این ستاره‌های سابق فوتبال ایران هم می‌تواند روزی به یادماندنی را در مرکز ملی فوتبال رقم بزند.

دیگر خبرها

  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری به مسئولان
  • درس مهم برنامه اسکار مهران مدیری : فیلترینگ شبکه‌های اجتماعی هیچ کاربردی ندارد...
  • چالش‌های پیش روی سوناک برای اجرای طرح ضد مهاجرتی رواندا
  • خاطره تلخ ژیلا صادقی از «دورهمی» مهران مدیری (فیلم)
  • چگونه بینی گوشتی را در خانه کوچک کنیم!؟ |‌ شوخی‌های مهران مدیری با بهنام تشکر و نعیمه نظام‌دوست
  • دورهمی بزرگان فوتبال ایران در کمپ تیم ملی
  • همایش اقتصاد اسلامی در مواجه با چالش‌های اساسی اقتصاد ایران
  • نامه مجمع کارآفرینان به رئیس‌جمهوری؛ چالش‌های گمرکی را برطرف کنید
  • شوخی بانمک نعیمه نظام‌دوست با سن نیما شعبان‌نژاد
  • یک حکم انضباطی و مالی دیگر علیه سپاهان