Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرگی نیکولنکو سرمربی تیمهای پایه هندبال فرازبام خائیز دهدشت بعنوان سرمربی تیم ملی هندبال جوانان جمهوری اسلامی ایران انتخاب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان کهگیلویه و بویراحمد؛ از سوی رئیس فدراسیون هندبال سرمربی تیم ملی هندبال جوانان پسر معرفی شد.

در راستای سیاست ها و استراتژی فدراسیون هندبال در خصوص اهمیت به تیم های پایه به منظور پشتوانه سازی تیم های ملی در سال های آینده، سرگی نیکولنکو  که سال گذشته مسئولیت هدایت تیم ملی هندبال نوجوانان را بر عهده داشت و رقابت های قهرمانی آسیا در این رده سنی به دلیل شرایط کرونا و لغو مسابقات جهانی برگزار نشد، از سوی علیرضا پاکدل رئیس فدراسیون هندبال به عنوان سرمربی تیم ملی جوانان انتخاب شد تا تیم ملی جوانان کشورمان زیر نظر این مربی 49 ساله روس خود را برای شرکت در رقابت های قهرمانی آسیا در سال 2022 آماده کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرگئی نیکولنکو با تیمهای نونهالان و نوجوانان و جوانان فراز بام خائیز دهدشت در سال ۱۳۹۹ قهرمان ایران شد و هم اکنون در شهرستان کهگیلویه زندگی میکند ....

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: هندبال تیم ملی هندبال سرمربی تیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۱۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بازیکن جوان ایرانی در کنار ستارگان جهان در المپیک

فدراسیون بین‌المللی هندبال (IHF) در حالی که چشمان جهان به پایتخت فرانسه، میزبان بازی‌های المپیک و پارالمپیک ۲۰۲۴ در تابستان امسال، نگاه می‌کند، "نمایش هندبال ساحلی IHF" را در پاریس برای برجسته کردن این ورزش تماشایی و فرهنگ آن برگزار می‌کند.

سه تیم مرد و سه تیم ستاره زن، به علاوه تیم‌های ملی مردان و زنان فرانسه، بازی‌های هندبال ساحلی را در سه روز شنبه ۲۷، یکشنبه ۲۸ و دوشنبه ۲۹ ژوئیه ۲۰۲۴ - در کرتیل، با فاصله تنها ۲۰ کیلومتر از استادیوم المپیک برگزار خواهند کرد.

هدایت تیم‌های ستاره‌ها را شش مربی مدال‌آور و سرشناس جهانی از جمله برنده مدال طلای بازی‌های المپیک جوانان ۲۰۱۸ لتیسیا بروناتی (آرژانتین) به همراه ملادن پارادزیک (کرواسی)، خالد حسن (قطر)، ماریا کارانتونی (یونان)، تاماس نئوکوم (مجارستان) و الکساندر نواکوویچ (آلمان) به عهده خواهند داشت.

در این مسابقات در مجموع، ۶۴ بازیکن هندبال ساحلی (۳۲ مرد، ۳۲ زن) از بهترین بازیکنان هندبال ساحلی جهان از ۱۸ کشور جهان، از جمله بازیکنانی از جمهوری اسلامی ایران، آرژانتین، برزیل، کرواسی، دانمارک، فرانسه، آلمان، یونان، مجارستان، هلند، نروژ، چین، لهستان، پرتغال، قطر، اسپانیا، ایالات متحده آمریکا و اروگوئه حصور دارند.

سه تیم در هر یک از مسابقات مردان و زنان متشکل از ملیت‌های مختلط و تیم چهارم هر یک از این رقابت‌ها فرانسه میزبان خواهد بود.

نمایشگاه هندبال ساحلی IHF یک تلاش مشترک بین کمیته سازماندهی فدراسیون جهانی هندبال، فدراسیون هندبال فرانسه (FFHB) و کمیته بین المللی المپیک (IOC) است.

«نمایش هندبال ساحلی IHF» بخشی از یک سری جشن‌های گسترده‌تر در کرتیل، مستقر در منطقه Val-de-Marne فرانسه است که شعله المپیک را در تور جهانی خود دریافت خواهد کرد. در طول مدت بازی‌های المپیک - از ۲۶ جولای تا ۱۱ آگوست - رویداد‌های رایگان مختلفی از جمله یک منطقه هواداران برای حداکثر ۲۰۰۰ نفر Giampiero MASI پیش بینی شده است.

رئیس کارگروه هندبال ساحلی IHF گفت: نمایش هندبال ساحلی IHF در تاریخ هندبال ساحلی ثبت خواهد شد. پس از اولین حضورش در بازی‌های المپیک جوانان ۲۰۱۸، این گامی دیگر برای حضور در بازی‌های المپیک به عنوان یک ورزش رسمی در آینده است.

همچنین کیت مک اونیل، مدیر ورزشی کمیته بین‌المللی گفت: هندبال ساحلی در حال حاضر نقش بسیار قوی در جنبش المپیک دارد؛ و در تلاشیم در بازی‌های المپیک جوانان توسعه و ترویج گسترده‌تری انجام دهیم. این یک رشته ورزشی با فرم عالی از ورزش است، سازماندهی آن آسان است و محبوبیت بسیار قوی و رو به رشدی در بین جوانان دارد. آینده بسیار روشنی دارد.

گفتنی است کسب مقام سوم جهان و اولین مدال تاربخی هندبال جهان در مسابقات هندبال ساحلی نوجوانان جهان دریونان و همچنین کسب گلزن برتر این مسابقات گوشه‌ای از افتخارات علی حیدریان است.

دیگر خبرها

  • دختر ایرانی که تایلند نمی‌رود/ تیم‌ملی فوتبال شانسی برد؟
  • بهترین سرمربی تاریخ فوتبال از نگاه جیمی کرگر
  • حضور بازیکن جوان ایرانی در کنار ستارگان جهان در المپیک
  • یونانی‌ها سرمربی تیم ملی را بیرون کردند!
  • حضور هندبالیست جوان ایران در مسابقات نمایشی ستارگان جهان
  • برگزاری نخستین جلسه کمیته فنی فدراسیون فوتبال در سال ۱۴۰۳
  • چاره نداشتم باید سرمربی تیم ملی می‌شدم!
  • محنایی: فدراسیون بسکتبال ناکامی‌های فدراسیون قبلی را یدک می‌کشد/ با این روند از حریفان عربی عقب می‌افتیم
  • دارودسته مربی سابق علیه سرمربی تیم ملی | مربیان ایرانی به خط شدند
  • محفل داغ مربیان ایرانی‌ علیه سرمربی تیم ملی!