Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-04-16@08:20:16 GMT

درگیری های شدید در ورودی مارب

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۸۲۱۴۱

هواپیما‌های جنگی ائتلاف سعودی همزمان با درگیری نیرو‌های یمنی با مزدوران وابسته به ائتلاف متجاوزان در ورودی غربی شهر مأرب، ۲۴ بار شهرستان صرواح استان مأرب را بمباران کردند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر،  بیش از ۴۰ مزدور وابسته به رژیم سعودی نیز در استان الضالع در جریان ناکام ماندن یورش آن‌ها به هلاکت رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



نیرو‌های مسلح یمن در پاسخ به ادامه حملات ائتلاف سعودی علیه مردم یمن با پهپاد پایگاه هوایی «ملک خالد» در جنوب عربستان را هدف قرار دادند. سخنگوی نیرو‌های مسلح یمن گفت: پایگاه هوایی «ملک خالد» با پهپاد «قاصف» هدف قرار گرفت. ائتلاف سعودی به عملیات پهپادی نیرو‌های یمنی علیه اهدافی در خمیس مشیط اذعان کرد.

منابع خبری انفجار‌های دیروز در جده عربستان را مهیب توصیف و رسیدن موشک بالستیک را به این شهر تأیید کردند. درپی این انفجارها، فرودگاه جده بسته شد. فعالان عربستانی در فضای مجازی شنیده شدن صدای انفجار‌های مهیب ناشی از حملات موشکی و پهپادی یمنی‌ها را تأیید کردند. خبری از میزان خسارت‌های این انفجار‌ها مخابره نشده است.

عربستان سعودی از ششم فروردین ۹۴ در قالب ائتلافی از چند کشور عربی به بهانه بازگرداندن «منصور هادی» رئیس جمهوری مستعفی و فراری یمن حملات گسترده علیه این کشور را آغاز کرد. نهاد‌های وابسته به سازمان ملل متحد از جمله بهداشت جهانی و یونیسف بار‌ها هشدار داده‌اند که بر اثر ادامه حملات متجاوزان به یمن، مردم این کشور با قحطی و بروز یک فاجعه انسانی که در قرن گذشته بی‌سابقه است، روبه رو هستند. برچسب ها: درگیری ، مارب ، عربستان ، یمن

منبع: شبکه خبر

کلیدواژه: درگیری مارب عربستان یمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۲۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شوک به سعودی‌ها؛ ستاره النصر به دنبال ترک عربستان

ستاره تیم فوتبال انصر عربستان به دنبال جدایی از این تیم است.
 
 بعد از انتقال کریستیانو رونالدو به النصر عربستان بعد از جام جهانی ۲۰۲۲، در تابستان گذشته ستاره‌های مطرح دنیا با عقد قرارداد‌های سنگین راهی فوتبال عربستان شدند.
 
یکی از این بازیکن آیمریک لاپورت مدافع سابق منچسترسیتی و تیم ملی اسپانیا بود که بعد از فتح سه‌گانه با سیتیزن‌ها راهی عربستان شد و به تیم النصر پیوست. این در حالیست که حالا خبر رسیده این بازیکن به فکر ترک این کشور است.
 
با تایید بسیاری از رسانه‌های مطرح اسپانیایی مدافع تیم ملی اسپانیا در تلاش است تا در تابستان از النصر جدا شود و راهی کشور خود شود. گفتنی است مدیران النصر به دنبال حفظ او هستند، اما در صورت جدایی وی آنها به سراغ خیمنز مدافع تیم اتلتیکو مادرید خواهند رفت.

منبع: ایرنا

tags # کریستیانو رونالدو سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • فرش قرمز پاکستان برای وعده سرمایه‌گذاری عربستان
  • بمباران النصیرات از سوی صهیونیست‌ها/ درگیری شدید در داخل اردوگاه
  • به جز عربستان، امارات هم علیه ایران با اسرائیل همکاری کرد
  • نگاه دولت‌های عربی به درگیری ایران و اسراییل
  • شوک به سعودی‌ها؛ ستاره النصر به دنبال ترک عربستان
  • پروژه پر سروصدای «نئوم» عربستان سعودی آب رفت!
  • شوک به سعودی‌ها؛‌ ستاره النصر به دنبال ترک عربستان
  • پروژه «خط» عربستان سعودی در حال سقوط
  • واکنش عربستان سعودی به حملات ایران به سرزمین های اشغالی
  • شوک رونالدو به فوتبال عربستان