Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – درحالی که پیش از آغاز دیدار دو تیم پرسپولیس و الریان قطر تیم ایرانی ۳ هافبک دفاعی مطرح خود را از دست داده بود اما یک پدیده بوشهری جای خالی احمد نورالهی، کمال کامیابی نیا و میلاد سرلک را به راحتی پُر کرد.

هرچند پرسپولیس در این دیدار دو گل مشابه دریافت کرد اما از نظر کادرفنی این تیم، محمد شریفی تقصیری نداشت و حامد لک و مدافعان پرسپولیس باید عملکرد بهتری روی ضربات حریف نشان می دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد شریفی جوان که حالا توانسته است توجه یحیی گل محمدی را به خود جلب کند با ادامه این روند حتی می تواند به عنوان یک بازیکن فیکس برای این تیم به میدان برود.

فراموش نباید کرد که جدایی قریب الوقوع احمد نورالهی و کوچ احتمالی این بازیکن به قطر می تواند فضا را برای بازی کردن شریفی در ترکیب پرسپولیس بازتر کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس محمد شریفی پرسپولیس محمد شریفی یحیی گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۳۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!

شنیده‌ها خبر از توافق یحیی گل محمدی با باشگاه تراکتور دارد.

طرفداری| احتمال بازگشت سرمربی پیشین پرسپولیس به لیگ برتر وجود دارد.

یحیی گل محمدی با برنامه دوساله مالک متمول تیم تبریزی و با هدف رساندن تراکتور به فینال لیگ قهرمانان یا همان نخبگان آسیا، با این باشگاه به توافق رسید. سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس برای نشستن روی نیمکت تراکتور با این باشگاه تبریزی به توافق رسیده و گفته می‌شود مجوز فعالیت مجدد او، آخرین مرحله قبل از امضای قرارداد است.

بعد از جدایی پاکو خمز از تراکتور، مسئولان این باشگاه مذاکراتی با یحیی گل‌محمدی انجام دادند تا او را راضی به نشستن روی نیمکت تیم‌شان کنند. گفته می‌شود یحیی با شروطی نظیر بستن تیم با اختیار تام و اختیارات دیگر، با تراکتور به توافق نهایی رسیده و موانع موجود برطرف شود، این مربی به‌زودی قرارداد خود را به امضا می‌رساند.

به نقل از تابناک، رقم مالی این توافق، هنوز افشا نشده اما گفته می‌شود کمتر از یک میلیون دلار نخواهد بود! منبع مطلعی هم به ایسنا گفت:

قرار است جلسه‌ای برای حل موانع حضور گل محمدی به‌عنوان سرمربی در لیگ برتر برگزار شود تا درباره آینده فعالیت‌های این سرمربی تصمیم‌گیری شود.

از دست ندهید ????????????????????????

باخت دیوید تیلور، دردسر تازه برای حسن یزدانی تصاویر سه‌بعدی علیه ژاوی: توپ یامال گل نشده بود! باورنکردنی؛ لالیگا تکنولوژی خط دروازه ندارد کامنت تمسخرآمیز وینیسیوس؛ فکر کردی بلینگامی؟

دیگر خبرها

  • دستیار یحیی، سرمربی موقت تراکتور شد
  • آرزوی ۳ بازیکن تراکتور؛ کاش یحیی به تبریز نیاید
  • جزئیات مذاکره یحیی گل‌محمدی و تراکتور | شروط یحیی برای تبریزی‌ها چیست؟
  • توافق میلیون دلاری گل محمدی با تراکتور؟!
  • یحیی گل محمدی از پرسپولیس شکایت می‌کند؟
  • توافق خبرساز؛ گل‌محمدی- تراکتور نهایی شد
  • یحیی گل‌محمدی با تراکتور توافق کرد
  • تیم اوسمار بهتر از یحیی گل محمدی بازی می‌کند!
  • پیغام ۴بازیکن مطرح: می خواهیم پرسپولیسی شویم | ۲ بازیکن مغضوب یحیی در مسیر بازگشت
  • اوسمار یا یحیی گل‌محمدی