Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-04-24@17:53:05 GMT

تنها یک گل تا باشگاه صدتایی‌ها برای رونالدو

تاریخ انتشار: ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۸۳۲۲۹

کریس رونالدو ، ستاره پرتغالی دنیای فوتبال با ۲ گلی که در مسابقه امشب تیم فوتبال یوونتوس برابر اودینزه در چارچوب مسابقات سری آ به ثمر رساند، توانست تعداد گل‌های خود برای یوونتوس در تاریخ این باشگاه را به عدد ۹۹ برساند و فاصله خود را با رسیدن به باشگاه صدتایی‌های این تیم به یک گل برساند.

کریستیانو رونالدو که سومین فصل حضور خود را در تیم فوتبال یوونتوس می‌گذراند با ۲ گل امشب، نام خود را در کنار پائولو دیبالا با ۹۹ گل به عنوان بهترین گلزنان فعال این باشگاه ایتالیایی به ثبت رساند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثبت این رکورد برای رونالدو و قرار گرفتن او کنار ستاره آرژانتینی یوونتوس در حالی است که دیبالا در ۷ فصل حضور خود در یوونتوس به آمار ۹۹ گل رسیده و اکنون رونالدو تنها پس از کمتر از ۳ فصل حضور در یوونتوس به این رکورد دست یافته است و به احتمال فراوان به زودی نیز به رکورد ۱۰۰ گل زده در تاریخ این باشگاه ایتالیایی خواهد رسید.

رونالدو با ۲ گلی که مقابل اودینزه به ثمر رساند، در حال حاضر با ۲۷ گل به عنوان بهترین گلزن سری آ نیز شناخته می‌شود.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: کریس رونالدو یوونتوس کریستیانو رونالدو کریستیانو رونالدو رونالدو یوونتوس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۳۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جملات عجیب رونالدو قبل از زدن کاشته (فیلم)



منبع:پیج ir_sporrt

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سوپرگل تاریخی رونالدو به پورتو که جایزه پوشکاش را برد (فیلم) گل‌های ماندگار و فراموش نشدنی مسی و رونالدو در لیگ قهرمانان اروپا (فیلم) جشن تولد دختر رونالدو (فیلم)

دیگر خبرها

  • جملات عجیب رونالدو قبل از زدن کاشته (فیلم)
  • صعود یوونتوس به سوپرکاپ ایتالیا در فصل ۲۰۲۴/۲۵ قطعی شد
  • یوونتوس، رکورددار صعود به فینال کوپا ایتالیا در تاریخ این رقابت‌ها
  • ورود سروش به باشگاه صدتایی‌های پرسپولیس
  • چه کنم نیمار و مسی نیستم ولی عاشق رونالدو هستم!‏
  • راز فرار رونالدو از سفر به آمریکا چیست؟
  • ترنت الکساندر آرنولد یک قرار شام رویایی را با حضور جرارد، زیدان و کریستیانو رونالدو تصور می کند! / فیلم
  • تکرار یک رکورد تاریخی در سری A با قهرمانی اینتر
  • ولاهوویچ: کریستیانو رونالدو الگویم است؛ رویای توپ طلا و جام بردن با یوونتوس را دارم
  • الگری: افزایش انتقادات؟ هرکاری که دوست داشته باشم را انجام می‌دهم