Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا-#مطالبات فرهنگیان ایران صرفا  #معیشتی است؟

درود بر صدای #معلم و توجه جدی آن نسبت به ارتقای آموزش در ایران

با توجه به نقد به جای صدای معلم ،مبنی بر #صرف  معیشتی بودن  مطالبات  فرهنگیان ایران و...

# پیشنهاد می شود

1. هرچند معلم قربانی ناعدالتی درس عدالت و شجاعت نتواند بر متعلم  گفتن  و...

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

....
ضمن اینکه  تبعیض از سفره دولت و حاکمیت نسبت به فرهنگیان باید به قطعیت برچیده شود و ....

2. همکاران  به حقوق دانش آموزان نسبت به معلم و نظام آموزشی نیز توجه  و در جهت ارتقای آن  نیز توام با مطالبات معیشتی ،مطالبه گری نمایند

3.همکاران در کنار مطالبات پرسنلی عدالت محور خود ،نسبت به ارتقای  نظام آموزشی و توقف آموزش طبقاتی و تغییر فرآیند آموزش به سمت عدالت آموزشی نیز، اندیشه ورزی کنند

4. به سبب توسعه افسانه ای علوم و فنون همکاران فرهنگی ،حتما با ضرورت نان شب ،جهت ارتقای توان علمی و فنی معلمی خود نیز تلاش و از تکنیک و ابزارهای نو برای فرآیند آموزش  استفاده کنند

5.تشکیل فوری سازمان نظام معلمی ایران باید مطالبه جدی فرهنگیان باشد
این سازمان بسیاری از مشکلات آپ را
پاسخگوست


تبریز/12 اردیبهشت
جلیل شمس

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: معلمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۴۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است

به گزارش خبرگزاری مهر، مجید چگینی در دومین نشست کمیته ویژه وصول مطالبه‌ها در سال (۱۴۰۳) که با هدف ارایه گزارش وضع مطالبات شرکت‌های گاز استانی در سال ۱۴۰۲ و بررسی چالش‌ها و تمهیدات پیش‌بینی‌شده برای امسال برگزار شد، با اشاره به نقش مهم وصول مطالبه‌ها بر تأمین مالی طرح‌های توسعه‌ای کشور و تأمین رفاه عمومی با اتخاذ رویکرد جهادی برای وصول بدهی مشترکان با اولویت ابر بدهکاران تأکید کرد.

مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران در ادامه تاکید کرد: ارایه مستمر خدمات دولت، رونق اقتصادی کشور در طرح‌ها و پروژه‌های زیرساختی، منوط به تأمین منابع مالی است و یکی از اجزای مطلوب مصادیق آن توجه به وصول مطالبات است.

وی عنوان کرد: مدیران‌عامل شرکت‌های گاز استانی به عنوان رییس کمیته وصول مطالبه‌ها در استان و مدیران مالی این شرکت‌ها به‌عنوان دبیر کمیته، اهتمام ویژه‌ای به تحقق وصول مطالبه‌ها داشته باشند.

الزام پرداخت مطالبات برای توسعه طرح‌های شرکت ملی گاز ایران

مسلم رحمانی مدیر هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران، گفت: وصول مطالبه‌ها و بهینه‌سازی مصرف از اولویت‌های شرکت ملی گاز ایران است و بی‌تردید حصول به نتیجه در این فرآیند با سختی و مشکلاتی همراه است. کمک به بخش مولد اقتصاد کشور با هدف جهش تولید، دغدغه جدی شرکت ملی گاز ایران است، اما در صورت نبود همراهی صنایع در پرداخت مطالبات، شرکت در خدمات‌رسانی با مشکل روبه‌رو خواهد شد.

کد خبر 6088516

دیگر خبرها

  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • گرامیداشت روز معلم
  • تامین مالی طرح‌های صنعت گاز منوط به وصول بدهی‌ ابربدهکار است
  • آنچه داوطلبان آزمون فرهنگیان باید بدانند
  • با «مثبت آموزش» به روز باشید
  • تشکیل قرارگاه هفته معلم در لرستان
  • امضای تفاهنامه همکاری سازمان نظام پزشکی و آموزش و پرورش
  • آخرین تغییرات کنکور؛ «نه» مردان به شغل معلمی
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان