Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل باشگاه سایپا می‌گوید رقم قرارداد کمالوند معقول بوده و پرداخت مبالغ میلیاردی از عهده باشگاه سایپا خارج است. به گزارش ایسنا، مهرداد سراجی مدیر عامل باشگاه سایپا پس از انتخاب فراز کمالوند به عنوان سرمربی این تیم اظهار کرد: از زمانی که تصمیم گرفتیم سایپا مربی جدیدش را انتخاب کند، با ۱۵ مربی وارد مذاکره شدیم و برنامه‌های آن‌ها را مورد ارزیابی قرار دادیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با چند مربی به صورت تلفنی و با پنج مربی به صورت حضوری گفت‌وگو کردیم و نهایتا با آقای کمالوند به نتیجه رسیدیم. قرارداد امروز امضا شد و از این لحظه فراز کمالوند سرمربی سایپا است.

او درباره برنامه های این باشگاه برای فصل آینده لیگ برتر گفت: قرارداد فراز کمالوند یک سال و نیم است و برای سال بعد واقع بینانه به شرایط نگاه می‌کنیم. به هر حال تیم‌های قدرتمندی در لیگ هستند که هزینه‌های زیادی در فوتبال می‌کنند. باشگاه سایپا به اندازه بضاعت خودش حرکت می‌کند. ما می‌خواهیم روند استعداد یابی و پرداختن به جوان ها ادامه داشته باشد و طی یک فرایند چهار یا پنج ساله به چشم اندازی که در سایپا ترسیم شده برسیم. قطعا برای سال بعد هم تلاش می‌کنیم در میانه جدول حضور داشته باشیم و در سال‌های آینده خیز برداریم برای افتخارات بیشتر.

سراجی درباره رقم قرارداد کمالوند گفت: اعداد بالای میلیاردی رقم‌هایی نیستند که باشگاه سایپا پرداخت کند. مسائل مالی در حضور او نقش نداشته است و رقم قرارداد او رقمی معقول و مطابق با بودجه باشگاه سایپا است. هیچ تعهدی فراتر از بودجه باشگاه ایجاد نکرده‌ایم. حرف‌هایی که درباره اعداد قرارداد گفته می‌شود، کذب است.

مدیرعامل سایپا درباره نحوه جدایی کمالوند از استقلال گفت: از آقای فرهاد مجیدی تشکر می‌کنم که با بلند نظری به نظر فراز کمالوند احترام گذاشت هر چند آقای مددی مخالف جدایی کمالوند بودند اما ایشان هم رفتاری حرفه‌ای را به نمایش گذاشتند و به نظر کمالوند احترام گذاشتند. از جزئیات جدایی کمالوند خبر ندارم و باید از باشگاه استقلال سوال شود. ما مبلغی برای رضایت نامه پرداخت نکرده‌ایم.

همینطور آقای بیاتی نیا به عنوان دستیار اول انتخاب شده‌اند و چند نفر دیگر هم به عنوان مربی بدنساز، آنالیزور و دستیار به تیم اضافه خواهند شد. اسامی این افراد در حال بررسی است.

انتهای پیام

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهرداد سراجی فراز کمالوند باشگاه سايپا فراز کمالوند مهرداد سراجی باشگاه سایپا فراز کمالوند رقم قرارداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۵۲۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مذاکره پرسپولیس به گزینه خاص برای فصل آینده

در شرایطی که هفته‌های پایانی لیگ را پشت سر می‌گذاریم، رضا درویش سعی دارد وضعیت پرسپولیس را برای فصل آینده مشخص کند. او در نخستین قدم پیشنهاد تمدید قرارداد به اوسمار ویرا داده تا به این ترتیب، علاوه بر اینجاد انگیزه برای این مربی در اواخر فصل، شرایط را برای فصل آینده هم تثبیت کند.

بر اساس اطلاعاتی که از سوی یک منبع در باشگاه پرسپولیس عنوان شده است، در جلسه درویش و اوسمار، این مربی برزیلی ابراز تمایل کرده که فصل آینده هم به عنوان سرمربی پرسپولیس به کار ادامه دهد.

در همین زمینه اوسمار به باشگاه پرسپولیس گفته که به زودی مبلغ پیشنهادی خود را به زودی به باشگاه اعلام خواهد کرد تا توافقات نهایی و امضای قرارداد انجام شود.

دیگر خبرها

  • قیمت تولیدات سایپا در بازار +جدول
  • پارسا: کمالوند فقط صلاح من را میخواهد
  • لیگ‌یک/ بازگشت شیرین شاگردان روانخواه در خانه
  • پاسخ گلر نفت به انتقادات تند فراز کمالوند!
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • سپاهانی‌ها به دنبال انتقام از قو‌های سپید انزلی هستند/ نبرد تیم‌های میانه جدول در اصفهان
  • قیمت محصولات سایپا +جدول
  • قیمت خودرو‌های سایپا امروز شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • مذاکره پرسپولیس با گزینه خاص برای فصل آینده
  • مذاکره پرسپولیس به گزینه خاص برای فصل آینده