Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-03-28@13:35:56 GMT

دمای هوا در نقاط مختلف زنجان ۷ درجه کاهش داشته است

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۸۵۲۵۱

دمای هوا در نقاط مختلف زنجان ۷ درجه کاهش داشته است

محمدرضا رحمان نیا در گفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه دمای هوا در نقاط مختلف استان یک تا ۷ درجه کاهش داشته است، گفت: دمای فعلی شهر زنجان ۷ درجه بالای صفر است است که نسبت به روز گذشته ۳ درجه کاهش یافته است.

سرپرست اداره کل هواشناسی استان زنجان افزود: بررسی نقشه‌های هواشناسی نشان می دهد، امروز شاهد آسمانی صاف خواهیم بود که در بعدازظهر با افزایش ابر و بارش‌های رگباری باران و رعدوبرق همراه خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رحمان نیا ادامه داد: سامانه بارشی دیگری روز چهارشنبه وارد استان شده و با بارش‌های رگباری و رعد و برق در ساعات بعد از ظهر تا پایان هفته همراه خواهد شد.
 

کد خبر 5203297

منبع: مهر

کلیدواژه: هواشناسی زنجان کاهش دما ویروس کرونا شب قدر آمار کرونا کرمانشاه شیوع کرونا گرگان بوشهر اردبیل واکسن کرونا انتخابات 1400 عکس استانها ماه مبارك رمضان شب های قدر همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۵۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طبسین با 10 میلیمتر رکورددار بارش خراسان جنوبی/صدور هشدار زرد هواشناسی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی،  کارشناس هواشناسی  گفت: در شبانه روز گذشته طبسین شهرستان نهبندان 10 میلیمتر، چاهدراز و کهنو 3 میلیمتر بارش را ثبت کرد.

لطفی افزود: براساس الگوی نقشه ها و تصاویر ماهواره های هواشناسی، امروز شرایط جوی در منطقه پایدار خواهد بود و به تدریج از فرداشب افزایش ابر و از اوایل وقت جمعه تا صبح شنبه با تقویت ناپایداریهای جوی گاهی وزش باد شدید و گرد و خاک ( در برخی نقاط بویژه مرزشرقی کاهش کیفیت هوا و دید افقی ) رگبار و رعد و برق در مناطق کوهستانی و مستعد بارش تگرگ و برخورد صاعقه و از ظهر جمعه در نقاط سردسیر و ارتفاعات بارش برق قابل پیش بینی است.

وی  از صدور هشدار زرد هواشناسی خبرداد و افزود: به لحاظ دمایی روند تغییرات امشب و فرداشب افزایشی است اما طی روز جمعه تا صبح شنبه کاهش دما  محسوس پیش بینی می شود. 

در شبانه روز گذشته  سربیشه با حداقل دمای 5 درجه سلسیوس بالای صفر  خنک ترین و دهسلم نهبندان با حداکثر دمای 31 درجه سلسیوس بالای صفر گرمترین نقاط استان گزارش شدند. 

تغییرات دمای مرکز استان نیز دراین مدت بین حداقل 6 و حداکثر 17 درجه سلسیوس بالای صفر ثبت شد. 

دیگر خبرها

  • شرایط جوی زنجان ناپایدار می‌شود
  • پنج‌شنبه و جمعه این استان‌ها بارانی هستند
  • طبسین با ۱۰ میلیمتر رکورددار بارش خراسان جنوبی
  • طبسین با 10 میلیمتر رکورددار بارش خراسان جنوبی/صدور هشدار زرد هواشناسی
  • پایداری هوای زنجان تا هفته آینده
  • هوای زنجان بارانی می‌شود
  • دمای هوای استان زنجان کاهش می یابد
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در برخی استان‌های کشور
  • افزایش دمای هوای صبحگاهی در همدان 
  • پایداری هشدار زرد هواشناسی در زنجان