Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-23@08:19:08 GMT

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۱۴۰۰/۲/۱۳)

تاریخ انتشار: ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۸۵۷۶۱

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۱۴۰۰/۲/۱۳)

برای عضویت در کانال تلگرام اقتصادآنلاین اینجا کلیک کنید
 

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۱۴۰۰/۲/۱۳)

به زودی...

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۱۴۰۰/۲/۱۲)

به گزارش اقتصادآنلاین، کانون صرافان نرخ انواع ارز در بازارهای امروز را اعلام کرد.بر این اساس قیمت دلار در بازار آزاد با ۳۰۰تومان کاهش در مقایسه با دیروز به ۲۲۷۵۰ و یورو به ۲۷۳۵۰تومان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صرافی‌ها قیمت فروش دلار به ۲۲۴۵۰ و خرید آن به ۲۲۰۵۰تومان کاهش یافت. قیمت خرید و فروش یورو هم در این بازار به ترتیب ۲۶۹۵۰ و ۲۷۴۵۰تومان است. سامانه نیما قیمت فروش دلار را ۲۲۷۹۴ و یورو را ۲۷۶۰۳تومان اعلام کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، امروز قیمت سکه امامی با کاهش ۲۰۰هزار تومانی در مقایسه با دیروز به ۹میلیون و ۶۰۰هزار و بهای سکه طرح قدیم هم با افت ۱۰۰هزار تومانی به ۹میلیون و ۴۰۰هزار تومان رسید.همچنین امروز قیمت نیم سکه به پنج میلیون و ۳۵۰هزار، ربع سکه سه میلیون و ۴۰۰هزار و سکه یک گرمی به یک میلیون و ۹۰۰هزار تومان کاهش یافت. بهای هر مثقال طلای ۱۷عیار هم به چهار میلیون و ۱۱۰هزار تومان رسیده و قیمت طلای ۱۸عیار هم با ۳۰هزار تومان کاهش، گرمی ۹۴۵هزار تومان است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۱۴۰۰/۲/۱۱)

به گزارش اقتصادآنلاین،امروز قیمت دلار در ادامه روند کاهشی وارد کانال ۲۲هزار تومان شد. بر اساس قیمت‌هایی که کانون صرافان اعلام کرده، قیمت دلار در بازار آزاد به ۲۳۰۵۰ و یورو به ۲۷۷۰۰تومان کاهش یافت. در صرافی‌ها قیمت فروش دلار به ۲۲۹۵۰ و خرید آن به ۲۲۶۰۰تومان رسید. قیمت خرید و فروش یورو هم به ترتیب ۲۷۳۰۰ و ۲۷۷۵۰تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین، امروز قیمت سکه طرح قدیم نسبت به آخرین معاملات هفته گذشته ۲۰۰هزار و سکه امامی ۱۶۰هزار تومان ارزان شد. بنابراین قیمت سکه طرح قدیم ۹میلیون و ۶۰۰هزار و سکه طرح جدید ۹میلیون و ۷۸۰هزار تومان است. نیم سکه با افت ۱۵۰هزار تومانی به پنج میلیون و ۳۰۰هزار، ربع سکه با کاهش ۱۰۰هزار تومانی به سه میلیون و ۴۰۰هزار و سکه یک گرمی هم ۵۰هزار تومان ارزان شد و امروز به یک میلیون و ۹۰۰هزار تومان رسید. قیمت هر مثقال طلای ۱۷عیار نسبت به پنجشنبه ۸۰هزار و طلای ۱۸عیار ۲۰هزار تومان ارزان شد؛ به این ترتیب بهای هر مثقال طلا به چهار میلیون و ۱۹۳هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار به ۹۶۷هزار تومان کاهش یافت

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۱۴۰۰/۲/۹)

به گزارش اقتصادآنلاین، نرخ دلار در صرافی‌های بانکی امروز (پنجشنبه) در مقایسه با روز کاری گذشته با رقم ۲۳ هزار و ۲۳۷ تومان ثابت ماند.  قیمت فروش یورو نیز امروز  ۲۷ هزار و ۹۷۷ تومان شد و نسبت به روز گذشته تغییر نداشت.  امروز قیمت خرید هر دلار ۲۲ هزار و ۷۷۷ تومان و نرخ خرید هر یورو نیز ۲۷ هزار و ۴۲۳ تومان بود. علاوه بر این، نرخ خرید دلار در بازار متشکل ارزی ۲۲ هزار و ۹۶۱ تومان و نرخ فروش آن ۲۳ هزار و ۱۱۳ تومان اعلام شد.   همچنین نرخ یورو در این بازار ۲۷ هزار و ۶۷۶ تومان و نرخ فروش آن نیز ۲۷ هزار و ۸۷۴ تومان اعلام شد.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به ۹ میلیون و ۹۹۷هزار تومان رسید.همچنین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۹میلیون ۹۰۱هزار تومان، نیم سکه ۵میلیون و ۵۵۰هزار تومان، ربع سکه ۳میلیون و ۶۰۰هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون تومان است.هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۷۷۸ دلار و و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۹۹۶هزار تومان است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۱۴۰۰/۲/۸)

به گزارش اقتصادآنلاین،امروز قیمت دلار و یورو در صرافی‌ها اندکی کاهش یافت اما در بازار آزاد تغییری نکرد.طبق قیمت‌هایی که کانون صرافان اعلام کرده، قیمت دلار در بازار آزاد امروز ۲۳۶۹۰ و یورو ۲۸۶۰۰تومان است.در صرافی‌های رسمی قیمت فروش دلار به ۲۳۲۵۰ و خرید آن به ۲۲۸۵۰تومان کاهش یافت.همچنین قیمت خرید و فروش یورو در این بازار به ۲۷۶۰۰ و ۲۸۰۵۰تومان رسید.سامانه نیما هم قیمت فروش دلار و یورو را به ترتیب ۲۳۰۵۵ و ۲۷۸۳۴تومان اعلام کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز ۸ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به ۱۰ میلیون و ۱۷هزار تومان رسید.همچنین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۹میلیون ۸۴۸تومان، نیم سکه ۵میلیون و ۷۵۰هزار تومان، ربع سکه ۳میلیون و ۵۹۰هزار تومان و سکه یک گرمی ۱میلیون و ۹۹۸ هزار تومان است. هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۷۶۹ دلار و و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۹۹۴هزار تومان است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۱۴۰۰/۲/۷)

به گزارش اقتصادآنلاین، کانون صرافان نرخ انواع ارز در بازارهای امروز ۷اردیبهشت ماه را اعلام کرد. طبق اعلام این منبع، امروز قیمت دلار در بازار آزاد با رشد ۱۵۰تومانی به ۲۳۷۰۰ و یورو به ۲۸۶۰۰تومان رسید. در صرافی‌ها قیمت فروش دلار ۲۳۴۰۰ و خرید آن ۲۳هزار تومان است. قیمت خرید و فروش یورو هم در این بازار به ترتیب ۲۷۶۵۰ و ۲۸۱۵۰تومان اعلام شد. در سامانه نیما هم قیمت فروش دلار به ۲۳۰۹۵ و یورو ۲۷۸۶۸تومان رسید.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به ۱۰ میلیون و ۳۶هزار تومان رسید. همچنین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۹میلیون ۹۰۱ تومان، نیم سکه ۵میلیون و ۵۹۵هزار تومان، ربع سکه ۳میلیون و ۵۷۵هزار تومان و سکه یک گرمی ۱میلیون و ۹۶۰ هزار تومان است. هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۷۸۰ دلار و و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱ میلیون و ۵هزار تومان است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۱۴۰۰/۲/۶)

به گزارش اقتصادآنلاین، بر اساس قیمت‌های اعلام شده از سوی کانون صرافان، امروز قیمت دلار در بازار آزاد با ۱۰۰تومان کاهش به ۲۳۸۰۰ و یورو به ۲۸۷۰۰تومان رسید.در صرافی‌های رسمی قیمت فروش دلار ۲۳۳۰۰ و خرید آن ۲۲۹۰۰تومان است.قیمت خرید و فروش یورو هم به ۲۷۶۰۰ و ۲۷۹۵۰تومان کاهش یافت. سامانه نیما قیمت فروش دلار را ۲۳۱۹۰ و یورو را ۲۷۸۵۶تومان اعلام کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، با ادامه روند کاهشی، قیمت طلای ۱۸عیار به گرمی ۹۹۷هزار تومان کاهش یافت. قیمت سکه طرح جدید به ۱۰میلیون و طرح قدیم به ۹میلیون و ۹۰۰هزار تومان رسید. قیمت نیم سکه هم پنج میلیون و ۶۰۰هزار، ربع سکه سه میلیون و ۶۰۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون تومان است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۱۴۰۰/۲/۵)

به گزارش اقتصادآنلاین، بر اساس قیمت‌هایی که کانون صرافان از بازار ارز اعلام کرده، امروز دلار آزاد به ۲۳۹۵۰ و یورو به ۲۸۹۰۰تومان رسید.در صرافی‌ها قیمت فروش دلار ۲۳۳۵۰ و خرید آن ۲۳هزار تومان است.قیمت خرید و فروش یورو هم در این بازار به ۲۷۴۵۰ و ۲۷۸۵۰تومان رسید. همچنین سامانه نیما قیمت فروش دلار را ۲۳۱۸۳ و یورو را ۲۷۸۹۰تومان اعلام کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز ۵ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به ۱۰ میلیون و ۲۹۵هزار تومان رسید.همچنین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۱۰میلیون ۸۱هزار تومان، نیم سکه ۵میلیون و ۷۵۰هزار تومان، ربع سکه ۳میلیون و ۶۹۰هزار تومان و سکه یک گرمی ۲میلیون و ۱۷هزار تومان است.هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۷۷۷ دلار و و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱ میلیون و ۱۸هزار تومان است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو( ۴ /۱۴۰۰/۲​​)

به گزارش اقتصادآنلاین، کانون صرافان قیمت دلار و یورو برای بازار امروز ۴اردیبهشت ماه را اعلام کرد. بر این اساس قیمت دلار در بازار آزاد به ۲۳۷۷۰ و یورو به ۲۸۷۰۰تومان کاهش یافت.در صرافی‌ها قیمت فروش دلار ۲۳۳۵۰ و خرید آن ۲۲۹۶۸تومان است. همچنین قیمت خرید و فروش یورو در این بازار به ترتیب ۲۷۵۷۰ و ۲۷۹۵۰تومان اعلام شد. در سامانه نیما هم قیمت فروش دلار ۲۳۰۴۴ و یورو ۲۷۸۵۰تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز ۴ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ به ۱۰ میلیون و ۳۷هزار تومان رسید. همچنین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۹میلیون ۹۹۷ هزار تومان، نیم سکه ۵میلیون و ۷۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳میلیون و ۷۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۷۰ هزار تومان است. هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۷۸۱ دلار و و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱ میلیون و ۸هزار تومان است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو(۱۴۰۰/۲​/۱​)

به گزارش اقتصادآنلاین، کانون صرافان قیمت دلار و یورو برای بازار امروز اول اردیبهشت ماه را اعلام کرد. بر این اساس قیمت دلار در بازار آزاد با رشد ۵۵۰تومانی به ۲۴۲۵۰تومان رسید و قیمت یورو هم تا ۲۹۱۰۰تومان افزایش یافت.در صرافی‌های رسمی دلار کانال ۲۳هزار تومان را حفظ کرده و قیمت آن برای فروش ۲۳۳۵۰ و خرید ۲۳۰۵۰تومان است. یورو با قیمت ۲۷۶۵۰ به فروش می‌رسد و قیمت خرید آن ۲۷۶۴۰تومان اعلام شد.در سامانه نیما قیمت فروش دلار ۲۳۲۲۸ و یورو ۲۸۰۷۹تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز ۱ اریبهشت ماه ۱۴۰۰ به ۱۰ میلیون و ۲۱۹هزار تومان رسید.همچنین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۱۰میلیون ۹۸ هزار تومان، نیم سکه ۵میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳میلیون و ۷۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۱۰۰ هزار تومان است.هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۷۸۵ دلار و و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱ میلیون و ۲۶هزار تومان است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو(۱۴۰۰/۱/۳۱​)

به گزارش اقتصادآنلاین،قیمت دلار با کاهش ۳۰۰تومانی در مقایسه با دیروز وارد کانال ۲۳هزار تومان شد. بر اساس نرخ‌های اعلام شده از سوی کانون صرافان برای معاملات ساعت ۱۳:۰۰، قیمت دلار در بازار آزاد به ۲۳۷۰۰ و یورو به ۲۹۳۵۰تومان کاهش یافت. در صرافی‌ها قیمت فروش دلار به ۲۳۵۰۰ و خرید آن به ۲۳۰۵۰تومان رسید. قیمت خرید و فروش یورو هم به ترتیب ۲۷۷۰۰ و ۲۸۲۰۰تومان است.سامانه نیما قیمت فروش دلار را ۲۳۲۹۰ و یورو را ۲۷۸۴۴تومان اعلام کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین،  قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز ۳۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ به ۱۰ میلیون و ۱۴۴هزار تومان رسید.همچنین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۱۰میلیون تومان، نیم سکه ۶میلیون و ۱۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳میلیون و ۸۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۷۷۶ دلار و و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱ میلیون و ۱۶هزار تومان است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو(۱۴۰۰/۱/۳۰​)

به گزارش اقتصادآنلاین، بر اساس دومین نرخی که کانون صرافان اعلام کرده، قیمت دلار در معاملات ساعت ۱۷:۰۰ با ۳۰۰تومان کاهش به ۲۴۲۰۰ و یورو به ۲۹هزار تومان رسید.در صرافی‌ها قیمت فروش دلار به ۲۳۶۵۰ و خرید آن به ۲۳۳۵۰تومان کاهش یافت.قیمت خرید و فروش یورو در صرافی‌ها به ترتیب ۲۷۹۵۰ و ۲۸۳۵۰تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز ۳۰ فروردین ماه ۱۴۰۰ به ۱۰ میلیون و ۵۹۰هزار تومان رسید.همچنین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۱۰میلیون و ۳۳۱هزار تومان، نیم سکه ۶میلیون و ۲۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳میلیون و ۹۲۵ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۱۲ هزار تومان است.هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۷۷۹ دلار و و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱ میلیون و ۳۹هزار تومان است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو(۱۴۰۰/۱/۲۹​)

به گزارش اقتصادآنلاین، کانون صرافان نرخ ارز در بازارهای امروز ۲۹فروردین ماه را اعلام کرد. به این ترتیب قیمت دلار در بازار آزاد با ۲۵۰تومان کاهش نسبت به دیروز به ۲۴۶۵۰ و یورو به ۲۹۴۰۰تومان رسید.قیمت دلار در صرافی‌ها برای فروش ۲۳۹۰۰ و برای خرید ۲۳۵۵۰تومان است. قیمت خرید و فروش یورو هم در این بازار به ترتیب ۲۸۰۵۰ و ۲۸۵۰۰تومان اعلام شد.امروز قیمت فروش دلار در سامانه نیما ۲۳۲۴۹ و یورو ۲۷۹۸۳تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز ۲۹ فروردین ماه ۱۴۰۰ به ۱۰ میلیون و ۴۰۲هزار تومان رسید.همچنین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۱۰میلیون و ۲۹۷هزار تومان، نیم سکه ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است.هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۷۷۶ دلار و و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱ میلیون و ۳۸هزار تومان است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو(۱۴۰۰/۱/۲۸​)

به گزارش اقتصادآنلاین،کانون صرافان قیمت دلار و یورو در بازارهای امروز شنبه ۲۸فروردین ماه را اعلام کرد.بر این اساس قیمت دلار در بازار آزاد به ۲۴۹۵۰ و یورو به ۲۹۷۰۰تومان رسید.قیمت خرید و فروش دلار در صرافی‌های رسمی ۲۳۷۰۰ و ۲۴هزار تومان است.یورو با قیمت ۲۸۶۰۰تومان فروخته می‌شود و نرخ خرید آن ۲۸۲۰۰تومان است. در سامانه نیما قیمت فروش دلار ۲۳۴۶۹ و یورو ۲۷۸۱۱تومان اعلام شد.

 

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز ۲۸ فروردین ماه ۱۴۰۰ به ۱۰ میلیون و ۶۱۳هزار تومان رسید.همچنین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۱۰میلیون و ۳۹۸ هزار تومان، نیم سکه ۶ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳میلیون و ۹۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است.هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۷۷۶ دلار و و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱ میلیون و ۴۲هزار تومان است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو(۱۴۰۰/۱/۲۶)

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از اطلاعات به‌روزرسانی شده در سایت صرافی ملی، قیمت دلار برای خرید ۲۳۶۱۸تومان و قیمت دلار برای فروش ۲۴۰۹۵تومان است. همچنین قیمت یورو برای خرید ۲۸۰۵۹تومان و قیمت یورو برای فروش ۲۸۶۲۵تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز ۲۶ فروردین ماه ۱۴۰۰ به ۱۰ میلیون و ۶۶۰هزار تومان رسید. همچنین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۱۰میلیون و ۳۸۱ هزار تومان، نیم سکه ۶میلیون و ۲۳۰ هزار تومان، ربع سکه ۳میلیون و ۹۱۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۵۷ هزار تومان است. هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۷۴۵ دلار و و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱ میلیون و ۴۱هزار تومان است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو(۱۴۰۰/۱/۲۵​)

 به گزارش اقتصاد آنلاین،کانون صرافان قیمت دلار و یورو در بازار امروز ۲۵فروردین ماه را اعلام کرد. بر این اساس قیمت دلار در بازار آزاد ۲۴۹۵۰ و یورو ۲۹۵۰۰تومان است.در صرافی‌ها قیمت فروش دلار به ۲۴۱۵۰ و خرید آن به ۲۳۸۰۰تومان رسید. یورو هم در این بازار با قیمت ۲۸۱۵۰تومان فروخته می‌شود و نرخ خرید آن از فروشنده ۲۸۵۰۰تومان است.قیمت فروش دلار و یورو در سامانه نیما هم به ترتیب ۲۳۱۳۰ و ۲۷۵۹۴تومان اعلام شد.

 به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز ۲۵ فروردین ماه ۱۴۰۰ به ۱۰ میلیون و ۵۷۹هزار تومان رسید.همچنین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۱۰میلیون و ۳۰۰ هزار تومان، نیم سکه ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است.هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۷۴۶ دلار و و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱ میلیون و ۳۷هزار تومان است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو(۱۴۰۰/۱/۲۴)

 به گزارش اقتصاد آنلاین، امروز قیمت دلار با ۱۰۰تومان کاهش نسبت به روز گذشته مجددا از کانال ۲۵هزار تومان فاصله گرفت و یورو هم ۳۰۰تومان ارزان شد. بر اساس اولین نرخ اعلام شده از سوی کانون صرافان در بازار امروز، قیمت دلار به ۲۴۹۵۰ و یورو به ۲۹۴۰۰تومان کاهش یافته است.در صرافی‌ها قیمت فروش دلار با کاهش ۲۰۰تومانی به ۲۴۲۷۰ و خرید آن به ۲۳۹۵۰تومان رسید. یورو هم در این بازار با قیمت ۲۸۴۰۰تومان فروخته می‌شود و نرخ خرید آن از فروشنده ۲۸هزار تومان است.سامانه نیما هم قیمت فروش دلار و یورو را به ترتیب ۲۳۱۰۰ و ۲۸۰۰۷تومان اعلام کرد.

 به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز ۲۴ فروردین ماه ۱۴۰۰ به ۱۰ میلیون و ۴۳۳هزار تومان رسید.همچنین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۱۰میلیون و ۲۹۷ هزار تومان، نیم سکه ۶ میلیون و ۲۳۰ هزار تومان، ربع سکه ۳میلیون و ۹۱۵ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۶۰ هزار تومان است.هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۷۲۵ دلار و و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱ میلیون و ۲۷هزار تومان است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو(۱۴۰۰/۱/۲۳)

به گزارش اقتصاد آنلاین،بر اساس نرخ‌‌های اعلام شده از سوی کانون صرافان، قیمت دلار و یورو با رشد ۲۰۰تومانی در مقایسه با روز گذشته به ترتیب به ۲۵هزار و ۲۹۶۰۰تومان افزایش یافت.در صرافی‌ها قیمت فروش دلار به ۲۴۳۵۰ و خرید آن به ۲۴هزار تومان رسید. قیمت خرید و فروش یورو هم در صرافی‌ها ۲۸۱۵۰ و ۲۸۵۰۰تومان اعلام شد.در سامانه نیما دلار با قیمت ۲۳۰۶۴ و یورو ۲۷۸۰۲تومان فروخته می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز ۲۳ فروردین ماه ۱۴۰۰ به ۱۰ میلیون و ۵۱۶هزار تومان رسید.همچنین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۱۰میلیون و ۲۹۷ هزار تومان، نیم سکه ۶ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است.هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۷۴۱ دلار و و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱ میلیون و ۴۱هزار تومان است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو(۱۴۰۰/۱/۲۲)

به گزارش اقتصاد آنلاین، کانون صرافان قیمت دلار و یورو در بازارهای امروز ۲۲فروردین ماه را اعلام کرد که بر اساس آن قیمت دلار و یورو در بازار آزاد بدون تغییر نسبت به دیروز به ترتیب ۲۴۸۰۰ و ۲۹۴۰۰تومان است.در صرافی‌ها قیمت فروش دلار به ۲۴۲۵۰ و خرید آن به ۲۳۹۰۰تومان رسید. یورو هم با قیمت ۲۸۴۵۰تومان فروخته می‌شود و نرخ خرید آن ۲۸۰۵۰تومان است.سامانه نیما هم قیمت فروش دلار و یورو را به ترتیب ۲۲۹۵۲ و ۲۷۶۷۴تومان اعلام کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز ۲۲ فروردین ماه ۱۴۰۰ به ۱۰ میلیون و ۵۰۵هزار تومان رسید. همچنین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۱۰میلیون و ۳۸۱ هزار تومان، نیم سکه ۶ میلیون و ۲۹۰ هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون و ۷۵هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۰۲ هزار تومان است.هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۷۴۳ دلار و و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱ میلیون و ۴۰هزار تومان است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو(۱۴۰۰/۱/۲۱)

به گزارش اقتصاد آنلاین، کانون صرافان قیمت دلار و یورو برای بازار امروز شنبه ۲۱فروردین ماه را اعلام کرد. به این ترتیب قیمت دلار در بازار آزاد ۲۵۰۵۰ و یورو ۲۹۸۰۰تومان است.در صرافی‌ها قیمت فروش دلار به ۲۴۳۰۰ و خرید آن به ۲۴هزار تومان رسید. همچنین یورو با قیمت ۲۸۶۰۰تومان فروخته می‌شود و نرخ خرید آن از فروشنده ۲۸۲۰۰تومان است.در سامانه نیما قیمت فروش دلار ۲۳۰۱۹ و یورو ۲۷۵۶۷تومان اعلام شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ به ۱۰ میلیون و ۶۳۸هزار تومان رسید.همچنین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۱۰میلیون و ۴۴۸ هزار تومان، نیم سکه ۶ میلیون و ۳۸۰ هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون و ۷۵هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار تومان است.هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۷۴۳ دلار و و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱ میلیون و ۵۰هزار تومان است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو(۱۴۰۰/۱/۱۸)

به گزارش اقتصاد آنلاین، بر اساس قیمت‌های اعلام شده از سوی کانون صرافان، امروز قیمت دلار در بازار آزاد با رشد ۵۰تومانی به ۲۵۲۵۰ و یورو با ۵۰۰تومان افزایش به ۲۹۹۰۰تومان رسید.در صرافی‌های رسمی قیمت فروش دلار ۲۴۶۵۰ و خرید آن ۲۴۳۰۰تومان است. یورو با قیمت ۲۸۹۰۰تومان فروخته می‌شود و نرخ خرید آن از فروشنده ۲۸۳۵۰تومان اعلام شد.در سامانه نیما هم قیمت فروش دلار به ۲۲۷۲۷ و یورو به ۲۷۷۸۶تومان رسید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، در جریان معاملات امروز بازار تهران، قیمت هر قطعه سکه امامی ۱۰میلیون و ۸۰۰هزار و سکه طرح قدیم ۱۰میلیون و ۵۰۰هزار تومان است؛ ضمن اینکه حباب سکه امروز به حدود ۵۰۰هزار تومان رسیده که نسبت به آخر سال گذشته ۲۰۰هزار تومان کاهش یافته است.نیم سکه با قیمت شش میلیون و ۴۵۰هزار، ربع سکه چهار میلیون و ۱۳۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۳۴۰هزار تومان به فروش می‌رسد؛ همچنین قیمت هر مثقال طلای ۱۷عیار به چهار میلیون و ۶۰۰هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار به یک میلیون و ۶۴هزار تومان رسید.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو(۱۴۰۰/۱/۱۷)

به گزارش اقتصاد آنلاین، بر اساس نرخ‌های اعلام شده از سوی کانون صرافان، امروز قیمت دلار نسبت به دیروز ۳۵۰تومان و یورو ۴۵۰تومان ارزان شده است. به این ترتیب قیمت دلار در بازار آزاد به ۲۵۶۰۰ و یورو به ۳۰۱۵۰تومان کاهش یافت.قیمت فروش دلار در صرافی‌ها نیز به ۲۵۳۰۰ و خرید آن به ۲۴۹۰۰تومان رسید. همچنین قیمت خرید و فروش یورو در صرافی‌ها به ترتیب ۲۸۹۵۰ و ۲۹۵۰۰تومان است.سامانه نیما هم قیمت فروش دلار را به ۲۲۹۰۸ و یورو را به ۲۷۴۴۴تومان افزایش داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، در جریان معاملات امروز بازار تهران، قیمت هر قطعه سکه امامی ۱۰میلیون و ۸۰۰هزار و سکه طرح قدیم ۱۰میلیون و ۵۰۰هزار تومان است؛ ضمن اینکه حباب سکه امروز به حدود ۵۰۰هزار تومان رسیده که نسبت به آخر سال گذشته ۲۰۰هزار تومان کاهش یافته است.نیم سکه با قیمت شش میلیون و ۴۵۰هزار، ربع سکه چهار میلیون و ۱۳۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۳۴۰هزار تومان به فروش می‌رسد؛ همچنین قیمت هر مثقال طلای ۱۷عیار به چهار میلیون و ۶۰۰هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار به یک میلیون و ۶۴هزار تومان رسید.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو(۱۴۰۰/۱/۱۶)

به گزارش اقتصاد آنلاین، امروز دلار با ۱۰۰تومان کاهش نسبت به روز گذشته از کانال ۲۵هزار تومان فاصله گرفت و قیمت آن در بازار آزاد به ۲۴۹۰۰تومان رسید.بر اساس نرخ‌های اعلام شده از سوی کانون صرافان، قیمت یورو هم در بازار آزاد ۲۹۲۸۰تومان است.در تابلوی صرافی‌ها دلار با قیمت ۲۴۵۰۰برای فروش و ۲۴۱۵۰تومان برای خرید نمایان شد.قیمت فروش یورو هم در صرافی‌ها ۲۸۴۵۰ و خرید آن ۲۸۰۵۰تومان است.در سامانه نیما قیمت فروش دلار ۲۲۷۳۱ و یورو ۲۷۵۶۴تومان اعلام شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، از زمانی که بازار ارز شروع به کار کرده دلار نوسان زیادی نداشته به همین دلیل قیمت طلا و سکه هم تقریبا به ثبات رسیده است.اگر در روزهای آینده شاهد کاهش قیمت دلار باشیم طلا و سکه هم ارزان خواهد شد.در جریان معاملات بازار طلای تهران، قیمت سکه امامی ۱۰میلیون و ۷۶۰هزار و سکه طرح قدیم ۱۰میلیون و ۶۰۰هزار تومان است.قیمت نیم سکه به شش میلیون و ۴۵۰هزار، ربع سکه چهار میلیون و ۱۵۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۳۵۰هزار تومان است.همچنین قیمت هر مثقال طلای ۱۷عیار چهار میلیون و ۶۰۶هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار گرمی یک میلیون و ۶۳هزار تومان اعلام شد.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو(۱۴۰۰/۱/۱۵)

به گزارش اقتصاد آنلاین، امروز هم قیمت دلار و یورو در بازارهای مختلف کاهش یافت.بر اساس نرخ‌های اعلام شده توسط کانون صرافان، قیمت دلار در بازار آزاد با ۱۰۰تومان کاهش در مقایسه با دیروز به ۲۴۶۰۰ و یورو با افت ۲۵۰تومانی به ۲۹هزار تومان رسید.در صرافی‌ها دلار ۶۵۰تومان ارزان شد و قیمت فروش آن به ۲۴۳۵۰ و خرید به ۲۳۹۰۰تومان کاهش یافت.یورو امروز با قیمت ۲۸۴۵۰تومان فروخته می‌شود و نرخ خرید آن از فروشنده ۲۸هزار تومان اعلام شد.همچنین قیمت فروش دلار در سامانه نیما ۲۲۷۳۹ و یورو ۲۷۵۳۲تومان است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، امروز ارزش اونس جهانی ثابت مانده اما نرخ ارز همچنان در مدار نزولی است که این موضوع باعث کاهش قیمت طلا و سکه شده است.چنانچه دلار به مسیر نزولی ادامه دهد طلا و سکه با کاهش قیمت بیشتری همراه خواهد شد.در جریان معاملات امروز بازار تهران، قیمت سکه امامی ۱۰میلیون و ۶۵۰هزار و سکه طرح قدیم ۱۰میلیون و ۴۰۰هزار تومان است.نیم سکه هم با قیمت شش میلیون و ۴۰۰هزار، ربع سکه چهار میلیون و ۱۰۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۳۰۰هزار تومان فروخته می‌شود.همچنین امروز قیمت هر مثقال طلای ۱۷عیار به چهار میلیون و ۵۷۵هزار و طلای ۱۸عیار به یک میلیون و ۵۶هزار تومان رسید.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو(۱۴۰۰/۱/۱۴ )

به گزارش اقتصاد آنلاین، کانون صرافان نرخ انواع ارز در بازارهای مختلف را اعلام کرد.به این ترتیب قیمت دلار در بازار آزاد به 24850 و یورو به 29250تومان رسید.قیمت فروش دلار در صرافی‌های رسمی 25هزار و خرید آن 24550تومان اعلام شد.قیمت خرید و فروش یورو هم به ترتیب 28650 و 29150تومان است.در سامانه نیما قیمت فروش دلار به 22902 و خرید آن به 26999تومان رسید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، بر اساس قیمت‌های اعلام شده از سوی اتحادیه طلا و جواهر تهران برای امروز ۱۴فروردین ماه، قیمت هر قطعه سکه امامی با حدود ۵۵۰هزار تومان کاهش نسبت به آخرین قیمت هفته گذشته به ۱۰میلیون و ۷۱۰هزار و سکه طرح قدیم با افت ۴۰۰هزار تومانی به ۱۰میلیون و ۵۰۰هزار تومان رسید.همچنین قیمت نیم سکه با ۳۰۰هزار تومان کاهش به شش میلیون و ۵۰۰هزار، ربع سکه چهار با افت ۱۰۰هزار تومانی به چهار میلیون و ۲۰۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۳۰۰هزار تومان رسید.ضمن اینکه بهای هر مثقال طلای ۱۷عیار در بازار امروز چهار میلیون و ۵۹۱هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۵۹هزار تومان است که ۲۵هزار تومان کاهش یافته است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو(۱۴۰۰/۱/۱۱)

به گزارش اقتصاد آنلاین، بر اساس نرخ‌های اعلام شده از سوی کانون صرافان، امروز قیمت دلار نسبت به دیروز ۳۵۰تومان و یورو ۴۵۰تومان ارزان شده است. به این ترتیب قیمت دلار در بازار آزاد به ۲۵۶۰۰ و یورو به ۳۰۱۵۰تومان کاهش یافت.قیمت فروش دلار در صرافی‌ها نیز به ۲۵۳۰۰ و خرید آن به ۲۴۹۰۰تومان رسید. همچنین قیمت خرید و فروش یورو در صرافی‌ها به ترتیب ۲۸۹۵۰ و ۲۹۵۰۰تومان است.سامانه نیما هم قیمت فروش دلار را به ۲۲۹۰۸ و یورو را به ۲۷۴۴۴تومان افزایش داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین،قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز ۱۱ فروردین ماه ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۲۰۰هزار تومان رسید.همچنین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۱۱ میلیون تومان، نیم سکه ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون و ۳۰۰هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۳۵۰ هزار تومان است.هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۶۸۵ دلار و و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱ میلیون و ۸۷هزار تومان است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو(۱۴۰۰/۱/۱۰)

به گزارش اقتصاد آنلاین، امروز قیمت دلار و یورو مجددا افزایش یافت.طبق نرخ‌های اعلام شده از سوی کانون صرافان، قیمت دلار در بازار آزاد با رشد ۴۵۰تومانی به ۲۵۹۵۰ و یورو به ۳۰۶۰۰تومان رسید.در صرافی‌ها قیمت فروش دلار ۲۵۵۰۰ و خرید آن ۲۵هزار تومان اعلام شد. همچنین قیمت خرید و فروش یورو در صرافی‌ها به ترتیب ۲۹هزار و ۲۹۵۵۰تومان است.سامانه نیما هم قیمت فروش دلار را ۲۲۶۲۳ و یورو را ۲۶۸۳۳تومان اعلام کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین،قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز ۱۰ فروردین ماه ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۴۰۰هزار تومان رسید.همچنین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۱۱ میلیون تومان، نیم سکه ۶ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون و ۳۵۰هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۴۵۰ هزار تومان است.هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۷۰۵ دلار و و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱ میلیون و ۱۰۳هزار تومان است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو(۱۴۰۰/۱/۸)

به گزارش اقتصاد آنلاین، طبق نرخ‌های اعلام شده کانون صرافان، در دومین روز معاملات بازار آزاد قیمت دلار با رشد ۳۵۰تومانی به ۲۵۵۰۰ و یورو به ۳۰۲۱۰تومان افزایش یافت.قیمت فروش دلار در صرافی‌ها به ۲۴۹۵۰ و خرید آن به ۲۴۵۵۰تومان رسید.همچنین قیمت خرید و فروش یورو در صرافی‌ها به ترتیب ۲۸۶۵۰ و ۲۹۲۰۰تومان است.

 

به گزارش اقتصاد آنلاین،قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز یک شنبه ۸ فروردین ماه ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۲۹۲هزار تومان رسید.همچنین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۹۰۰هزار تومان، نیم سکه ۶ میلیون و ۶۸۵ هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون و ۲۶۵هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۴۳۶ هزار تومان است.هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۷۳۲ دلار و و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱ میلیون و ۹۰ هزار تومان است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو(۱۴۰۰/۱/۷)

به گزارش اقتصاد آنلاین،بر این اساس قیمت دلار در بازار آزاد با ۴۰۰تومان افزایش نسبت به آخرین نرخ سال گذشته به ۲۵۱۷۰تومان رسید.قیمت فروش دلار در صرافی‌ها ۲۴۷۰۰ و خرید آن ۲۴۳۰۰تومان است.یورو هم در این بازار با قیمت ۲۸۹۰۰تومان فروخته می‌شود و نرخ خرید آن از فروشنده به ۲۸۴۵۰تومان رسید.

به گزارش اقتصاد آنلاین،قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید، امروز شنبه ۷ فروردین ماه ۱۴۰۰ به ۱۱ میلیون و ۳۳۰هزار تومان رسید.همچنین قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح قدیم ۱۰ میلیون و ۸۹۷هزار تومان، نیم سکه ۶ میلیون و ۸۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۴ میلیون و ۳۰۰هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۴۶۵ هزار تومان است.هر اونس طلا در بازارهای جهانی ۱۷۳۲ دلار و و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱ میلیون و ۸۰ هزار تومان است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو(۱۴۰۰/۱/۵)

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت خرید دلار در صرافی‌های بانکی ۲۳هزار و ۴۸۶ تومان و قیمت فروش ۲۳هزار و ۹۶۰ تومان اعلام شد. همچنین قیمت خرید یورو ۲۷هزار و ۷۲۹تومان و قیمت فروش یورو ۲۸هزار ۲۸۹ تومان است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، امروز اولین قیمت طلا و سکه در سال جدید اعلام شد. به این ترتیب بهای هر قطعه سکه امامی به ۱۱میلیون و ۱۰۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۰میلیون و ۹۰۰هزار تومان رسید.امروز نیم سکه با قیمت شش میلیون و ۷۵۰هزار، ربع سکه چهار میلیون و ۲۵۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۴۵۰هزار تومان معامله می‌شود.بهای هر مثقال طلای ۱۷عیار هم در بازار امروز چهار میلیون و ۶۷۵هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۷۹هزار تومان است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو(۱۴۰۰/۱/۴)

به گزارش اقتصاد آنلاین،قیمت خرید دلار در صرافی‌های بانکی ۲۳هزار و ۸۲۹ تومان و قیمت فروش ۲۴هزار و ۳۱۰ تومان اعلام شد.همچنین قیمت خرید یورو ۲۸هزار و ۳۱۴ تومان و قیمت فروش یورو ۲۸هزار ۸۸۶ تومان است.

 

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو(۹۹/۱۲/۲۷)

به گزارش اقتصاد آنلاین،بر اساس نرخ‌های اعلام شده از سوی کانون صرافان، قیمت دلار و یورو با رشد ۲۰۰تومانی نسبت به دیروز به ۲۴۹۰۰ و ۲۹۵۰۰تومان افزایش یافت.در صرافی‌‌ها قیمت فروش دلار ۲۴۱۵۰ و خرید آن ۲۳۸۰۰تومان اعلام شد. قیمت خرید و فروش یورو هم به ۲۸۱۰۰ و ۲۸۵۰۰تومان رسید.

به گزارش اقتصاد آنلاین،قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته تقریبا ثابت ماند. قیمت هر قطعه سکه امامی در بازار امروز ۱۱میلیون و ۵۰هزار و سکه طرح قدیم ۱۰میلیون و ۷۰۰هزار تومان است.نیم سکه با قیمت شش میلیون و ۷۰۰هزار، ربع سکه چهار میلیون و ۲۵۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۴۵۰هزار تومان معامله می‌شود.همچنین بهای هر مثقال طلای ۱۷عیار به چهار میلیون و ۶۵۰هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار به یک میلیون و ۷۳هزار تومان رسید.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو(۹۹/۱۲/۲۶)

به گزارش اقتصاد آنلاین، بر اساس اولین نرخ اعلام شده در صرافی‌های رسمی، قیمت فروش دلار به ۲۴۰۵۰ و خرید آن به ۲۳۶۵۰تومان رسید.قیمت خرید و فروش یورو در این بازار به ترتیب ۲۸۰۵۰ و ۲۸۴۵۰تومان است.همچنین هر پوند انگلیس با قیمت ۳۲۴۰۰تومان فروخته می‌شود و قیمت خرید آن ۳۱۹۰۰تومان اعلام شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، امروز قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته اندکی گران شده است.بر این اساس قیمت سکه امامی به ۱۰میلیون و ۹۵۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۰میلیون و ۵۵۰هزار تومان رسید.اولین معاملات نیم سکه با قیمت شش میلیون و ۶۰۰هزار، ربع سکه چهار میلیون و ۲۰۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۴۰۰هزار تومان انجام شد. همچنین بهای هر مثقال طلای ۱۷عیار در بازار امروز به چهار میلیون و ۵۶۰هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار به یک میلیون و ۵۲هزار تومان رسید.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو(۹۹/۱۲/۲۵)

به گزارش اقتصاد آنلاین، نرخ انواع ارز در صرافی‌ها اعلام شد که بر این اساس قیمت فروش دلار به ۲۴۰۵۰ و خرید آن به ۲۳۶۵۰تومان رسید. قیمت خرید و فروش یورو به ترتیب ۲۸۱۵۰ و ۲۸۵۵تومان است.همچنین پوند با قیمت ۳۲۹۰۰تومان فروخته می‌شود و نرخ خرید آن در صرافی‌ها ۳۱۷۰۰تومان اعلام شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، اولین قیمت طلا و سکه برای بازار امروز ۲۵اسفند ماه اعلام شد.به این ترتیب امروز قیمت هر قطعه سکه امامی ۱۰میلیون و ۷۵۰هزار و سکه طرح قدیم ۱۰میلیون و ۵۰۰هزار تومان است.نیم سکه با قیمت شش میلیون و ۵۸۰هزار، ربع سکه چهار میلیون و ۱۵۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۳۸۰هزار تومان معامله می‌شود.همچنین بهای هر مثقال طلای ۱۷عیار در بازار امروز چهار میلیون و ۵۲۸هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۴۵هزار تومان است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو(۹۹/۱۲/۲۴)

به گزارش اقتصاد آنلاین، بر اساس اولین نرخ اعلام شده از سوی کانون صرافان، قیمت دلار در بازار امروز ۱۰۰تومان ارزان شد و یورو ثابت ماند.به این ترتیب قیمت دلار در بازار آزاد ۲۴۷۰۰ و یورو ۲۹۵۰۰تومان اعلام شد.در صرافی‌های رسمی قیمت فروش دلار ۲۴۲۰۰ و خرید آن ۲۳۸۵۰تومان است.یورو هم در این بازار با قیمت ۲۸۵۰۰تومان فروخته می‌شود و قیمت خرید آن از فروشنده ۲۸۱۰۰تومان است.در سامانه نیما هم قیمت فروش دلار و یورو به ۲۳۱۸۲ و ۲۷۷۸۷تومان رسید.

به گزارش اقتصاد آنلاین، امروز قیمت طلا و سکه نسبت به روز گذشته ثابت ماند.قیمت سکه امامی ۱۰میلیون و ۷۴۰هزار و سکه طرح قدیم ۱۰میلیون و ۵۰۰هزار تومان است.نیم سکه امروز با قیمت شش میلیون و ۴۰۰هزار، ربع سکه چهار میلیون و ۵۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۳۵۰هزار تومان فروخته می‌شود. بهای هر مثقال طلای ۱۷عیار در بازار امروز چهار میلیون و ۵۴۰هزار و طلای ۱۸عیار گرمی یک میلیون و ۴۸هزار تومان است.

 

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو(۹۹/۱۲/۲۳)

به گزارش اقتصاد آنلاین، نرخ انواع ارز در تابلوی صرافی‌های رسمی نمایان شد.به این ترتیب قیمت فروش دلار به ۲۴۳۵۰ و خرید آن به ۲۴هزار تومان رسید.قیمت خرید و فروش یورو هم در این بازار به ترتیب ۲۸۱۵۰ و ۲۸۵۵۰تومان اعلام شد.هر پوند انگلیس در صرافی‌ها با قیمت ۳۳۳۵۰تومان فروخته می‌شود و قیمت خرید آن از فروشنده ۳۲۱۰۰تومان است.

به گزارش اقتصاد آنلاین،در اولین روز هفته چهارم اسفند قیمت طلا و سکه گران شد.قیمت سکه امامی در بازار امروز به ۱۰میلیون و ۸۰۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۰میلیون و ۵۰۰هزار تومان افزایش یافت.در این ساعت از معاملات نیم سکه با قیمت شش میلیون و ۳۳۰هزار، ربع سکه چهار میلیون و سکه یک گرمی دو میلیون و ۲۵۰هزار تومان فروخته می‌شود.بهای هر مثقال طلای ۱۷عیار چهار میلیون و ۵۳۰هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۴۵هزار تومان است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو(۹۹/۱۲/۲۰)

به گزارش اقتصاد آنلاین، اولین نرخ ارز در تابلوی صرافی‌ها نمایان شد.به این ترتیب قیمت فروش دلار به ۲۴۲۵۰ و خرید آن به ۲۳۸۵۰تومان رسید.قیمت خرید و فروش یورو نیز در صرافی‌ها ۲۸۰۵۰ و ۲۸۵۵۰تومان است.هر پوند انگلیس در این بازار با قیمت ۳۲۸۰۰تومان فروخته می‌شود و نرخ خرید آن از فروشنده ۳۱۸۵۰تومان اعلام شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، اولین قیمت طلا و سکه برای بازار امروز چهارشنبه ۲۰اسفند ماه اعلام شد.قیمت هر قطعه سکه امامی به ۱۰میلیون و ۵۵۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۰میلیون و ۲۰۰هزار تومان رسید.در این ساعت از معاملات بازار تهران نیم سکه با قیمت شش میلیون و ۱۵۰هزار، ربع سکه سه میلیون و ۸۵۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۲۵۰هزار تومان فروخته می‌شود.بهای هر مثقال طلای ۱۷عیار چهار میلیون و ۴۳۰هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۲۲هزار تومان است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو(۹۹/۱۲/۱۹)

به گزارش اقتصاد آنلاین، امروز قیمت دلار و یورو نسبت به روز گذشته ۳۰۰تومان ارزان شد. بر اساس اولین نرخ اعلام شده از سوی کانون صرافان، قیمت دلار در بازار آزاد امروز به ۲۴۶۰۰ و یورو به ۲۹۲۰۰تومان کاهش یافت.در صرافی‌ها قیمت فروش دلار ۲۴۳۰۰ و خرید آن ۲۳۹۰۰تومان اعلام شد.همچنین قیمت خرید و فروش یورو در این بازار به ترتیب ۲۸۶۰۰ و ۲۹۰۵۰تومان است.در سامانه‌نیما هم دلار با قیمت ۲۲۷۴۴ و یورو ۲۸۴۲۷تومان فروخته می‌شود.به زودی منتشر می شود...

به گزارش اقتصاد آنلاین، امروز قیمت طلا و سکه تحت تاثیر روند نزولی بازار ارز مجددا کاهش یافت.بهای سکه امامی در بازار امروز به ۱۰میلیون و ۳۶۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۰میلیون و ۲۰۰هزار تومان رسید.قیمت نیم سکه شش میلیون و ۲۰۰هزار، ربع سکه سه میلیون و ۸۵۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۳۰۰هزار تومان است.هر مثقال طلای ۱۷عیار با قیمت چهار میلیون و ۳۷۵هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۹هزار تومان معامله می‌شود.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو(۹۹/۱۲/۱۸)

به گزارش اقتصاد آنلاین، بر اساس اولین نرخ اعلام شده از سوی کانون صرافان، قیمت دلار در بازار آزاد با ۱۵۰تومان افزایش نسبت به دیروز به ۲۴۹۰۰ و یورو به ۲۹۵۰۰تومان رسید.در صرافی‌ها قیمت فروش دلار ۲۴۴۰۰ و یورو ۲۹۱۵۰تومان اعلام شد.قیمت خرید دلار و یورو هم به ترتیب ۲۴هزار و ۲۸۶۵۰تومان است.امروز سامانه نیما قیمت فروش دلار را ۲۳۸۰۱ و یورو را ۲۸۰۳۹تومان اعلام کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، امروز قیمت طلا و سکه با وجود کاهش بهای اونس جهانی، متاثر از رشد نرخ ارز نسبت به روز گذشته اندکی گران شده است. به این ترتیب قیمت هر قطعه سکه امامی با رشد ۲۰۰هزار تومانی به ۱۰میلیون و ۵۰۰ و سکه طرح قدیم به ۱۰میلیون و ۳۰۰هزار تومان افزایش یافت. نیم سکه با قیمت شش میلیون و ۱۵۰هزار، ربع سکه سه میلیون و ۸۵۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۳۰۰هزار تومان فروخته می‌شود. امروز قیمت هر مثقال طلای ۱۷عیار به چهار میلیون و ۴۳۵هزار و طلای ۱۸عیار به گرمی یک میلیون و ۲۳هزار تومان افزایش یافت.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو(۹۹/۱۲/۱۷)

به گزارش اقتصادآنلاین، بر اساس اولین نرخ‌های اعلام شده از سوی کانون صرافان، قیمت دلار و یورو در بازار آزاد امروز با افت ۲۰۰تومانی در مقایسه با روز گذشته به ترتیب به ۲۴۵۸۰ و ۲۹۲۰۰تومان کاهش یافت. در ساعت (۱۲:۴۰) معاملات امروز، قیمت فروش دلار در صرافی‌ها با افت ۳۰۰تومانی به ۲۴۱۵۰ و خرید آن به ۲۳۷۵۰تومان رسید. یورو هم در این بازار با قیمت ۲۹۲۵۰تومان فروخته می‌شود و نرخ خرید آن از مشتری نیز ۲۸۷۵۰تومان اعلام شد. همچنین امروز قیمت فروش دلار و یورو در سامانه‌نیما به ترتیب ۲۴۰۹۱ و ۲۹۰۳۳تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین، امروز قیمت سکه طرح امامی به ۱۰میلیون و ۳۳۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۰میلیون تومان کاهش یافت. اولین معاملات نیم سکه با قیمت شش میلیون و ۸۰هزار، ربع سکه سه میلیون و ۸۵۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۲۵۰هزار تومان انجام شد. همچنین بهای هر مثقال طلای ۱۷عیار به چهار میلیون و ۳۷۵هزار و طلای ۱۸عیار به گرمی یک میلیون و ۹هزار تومان رسید.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو(۹۹/۱۲/۱۶)

به گزارش اقتصادآنلاین، کانون صرافان نرخ انواع ارز برای بازار امروز شنبه ۱۶اسفند ماه را اعلام کرد که بر اساس آن قیمت دلار آزاد به کانال ۲۴هزار تومان بازگشته است. به این ترتیب قیمت دلار با افت ۱۰۰تومانی نسبت به آخرین نرخ هفته گذشته به ۲۴۹۸۰ و یورو به ۲۹۷۰۰تومان کاهش یافت. در صرافی‌ها قیمت فروش دلار ۲۴۵۵۰ و خرید آن ۲۴۱۵۰تومان اعلام شد. یورو هم با قیمت ۲۹۶۵۰تومان فروخته می‌شود و نرخ خرید آن از فروشنده ۲۹۱۷۰تومان است. در سامانه نیما قیمت فروش دلار و یورو به ۲۳۹۵۱ و ۳۰۷۵۲تومان رسید.

در جریان معاملات اولین روز هفته بازار طلای تهران، قیمت طلا و سکه همپای افت نرخ ارز با کاهش همراه شد. به این ترتیب بهای هر قطعه سکه امامی با ۲۵۰هزار تومان کاهش در مقایسه با پنجشنبه به ۱۰میلیون و ۴۰۰هزار و قیمت سکه طرح قدیم هم با افت ۲۰۰هزار تومانی به ۱۰میلیون و ۲۰۰هزار تومان رسید. در این ساعت از معاملات نیم سکه با قیمت شش میلیون و ۱۰۰هزار، ربع سکه سه میلیون و ۸۵۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۲۵۰هزار تومان فروخته می‌شود. امروز قیمت هر مثقال طلای ۱۷عیار به چهار میلیون و ۴۱۵هزار و طلای ۱۸عیار با افت ۳۲هزار تومانی به گرمی یک میلیون و ۱۹هزار تومان کاهش یافت.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو(۹۹/۱۲/۱۴)

به گزارش اقتصادآنلاین، در آخرین روز هفته بازار تهران، قیمت سکه امامی با ۱۷۰هزار تومان کاهش در مقایسه با روز گذشته به ۱۰میلیون و ۸۰۰هزار تومان رسید. قیمت سکه طرح قدیم هم با افت ۱۰۰هزار تومانی ۱۰میلیون و ۵۰۰هزار تومان است. امروز نیم سکه با قیمت شش میلیون و ۲۵۰هزار، ربع سکه سه میلیون و ۹۰۰هزار و‌ سکه یک گرمی دو میلیون و ۳۰۰هزار تومان معامله می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین، در صرافی‌‌ها قیمت خرید دلار ۲۴۳۵۷تومان و فروش آن ۲۴۷۴۵تومان اعلام شد. قیمت خرید و فروش یورو نیز به ترتیب ۲۹۳۵۸و ۲۹۸۳۴تومان است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۱۲/۱۳)

به گزارش اقتصاد آنلاین، قیمت فروش دلار در این بازار ۲۴۴۵۰ و خرید آن ۲۴۱۵۰تومان است. یورو با قیمت ۲۹۲۵۰تومان فروخته می‌شود و نرخ خرید آن از فروشنده ۲۸۹۰۰تومان است. قیمت خرید و فروش پوند در صرافی‌ها به ترتیب ۳۲۳۰۰ و ۳۵هزار تومان اعلام شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، بر این اساس قیمت سکه امامی با افزایش ۲۰۰هزار تومانی به ۱۱میلیون و ۱۰۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۰میلیون و ۶۵۰هزار تومان رسید. در این ساعت از معاملات نیم سکه با قیمت شش میلیون و ۲۸۰هزار، ربع سکه سه میلیون و ۹۲۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۳۰۰هزار تومان معامله می‌شود. قیمت هر مثقال طلای ۱۷عیار در بازار امروز چهار میلیون و ۶۲۵هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۶۷هزار تومان است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۱۲/۱۲)

به گزارش اقتصادآنلاین، کانون صرافان نرخ ارز در انواع بازارها را برای امروز ۱۲اسفند ماه اعلام شد. قیمت دلار در بازار آزاد با افت ۱۵۰تومانی به ۲۵۲۵۰ و یورو به ۳۰۲۰۰تومان کاهش یافت. در صرافی‌ها قیمت فروش دلار به ۲۴۷۰۰ و خرید آن به ۲۴۳۰۰تومان رسید. قیمت خرید و فروش یورو هم به ترتیب ۲۹هزار و ۲۹۴۵۰تومان است. سامانه نیما هم قیمت فروش دلار را ۲۳۹۰۷ و یورو را ۲۹۰۵۳تومان اعلام کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین،  در جریان معاملات امروز بازار تهران، قیمت سکه امامی با افت حدود ۳۰۰هزار تومانی به ۱۰میلیون و ۸۹۰هزار و سکه طرح به ۱۰میلیون و ۵۰۰هزار تومان کاهش یافت. قیمت نیم سکه شش میلیون و ۳۰۰هزار، ربع سکه سه میلیون و ۹۰۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۳۰۰هزار تومان است. هر مثقال طلای ۱۷عیار در بازار امروز با قیمت چهار میلیون و ۵۹۳هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار با کاهش ۲۰هزار تومانی با قیمت یک میلیون و ۶۰هزار تومان معامله می‌شود.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۱۲/۱۱)

به گزارش اقتصادآنلاین، طبق نرخ‌هایی که کانون صرافان برای بازار امروز ۱۱اسفند ماه در ساعت (۱۲:۳۰) اعلام کرده، قیمت دلار در بازار آزاد به ۲۵۳۰۰ و یورو به ۳۰۴۰۰تومان رسیده است. قیمت خرید و فروش دلار در صرافی‌ها ۲۴۴۸۰ و ۲۴۸۵۰تومان است. همچنین یورو در صرافی‌ها با قیمت ۲۹۹۰۰تومان فروخته می‌شود و نرخ خرید آن از فروشنده ۲۹۴۵۰تومان اعلام شد. در سامانه نیما هم قیمت فروش دلار به ۲۳۵۹۲ و یورو به ۲۹۰۱۹تومان رسید.

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت طلا و سکه نسبت به دیروز اندکی گران شد. به این ترتیب قیمت هر قطعه سکه امامی با رشد ۱۰۰هزار تومانی به ۱۱میلیون و ۱۷۰هزار و بهای سکه طرح قدیم به ۱۰میلیون و ۸۰۰هزار تومان رسید. نیم سکه امروز با قیمت شش میلیون و ۴۰۰هزار، ربع سکه چهار میلیون و سکه یک گرمی دو میلیون و ۳۵۰هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت هر مثقال طلای ۱۷عیار در این ساعت از معاملات چهار میلیون و ۶۸۵هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۸۱هزار تومان اعلام شد.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو (۹۹/۱۲/۱۰)

به گزارش اقتصادآنلاین، بر اساس جدیدترین نرخ‌های اعلام شده از سوی کانون صرافان در ساعت (16:30) امروز، قیمت دلار در بازار آزاد به 25200 و یورو به 30300تومان کاهش یافت. در صرافی‌های رسمی قیمت فروش دلار به 24900 و خرید آن به 24500تومان رسید. قیمت خرید و فروش یورو هم به ترتیب 29550 و 30هزار تومان اعلام شد. همچنین قیمت فروش دلار در صرافی‌ملی 24794 و یورو 29744تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین، امروز در بازار تهران قیمت سکه امامی به ۱۱میلیون و سکه طرح قدیم به ۱۰میلیون و ۷۵۰هزار تومان کاهش یافت. قیمت نیم سکه به شش میلیون و ۳۵۰هزار، ربع سکه چهار میلیون و سکه یک گرمی به دو میلیون و ۳۰۰هزار تومان رسید. بهای هر گرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۷۸هزار تومان است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو(۹۹/۱۲/۹)

به گزارش اقتصادآنلاین طبق اولین نرخ‌های اعلام شده از سوی کانون صرافان برای شنبه ۹اسفند، دلار با ۲۰۰تومان افزایش نسبت به آخرین قیمت هفته گذشته به ۲۵۶۵۰تومان رسید و یورو با قیمت ۳۰۷۰۰تومان ثابت ماند. در صرافی‌‌ها قیمت فروش دلار ۲۵۱۰۰ و خرید آن ۲۴۷۰۰تومان اعلام شد. قیمت خرید و فروش یورو هم به ترتیب ۲۹۹۵۰ و ۳۰۴۵۰تومان است. در سامانه نیما قیمت فروش دلار به ۲۳۸۵۵ و یورو به ۲۹۰۹۱تومان رسید.

امروز هم قیمت طلا و سکه همپای روند صعودی دلار حرکت نکرد. قیمت سکه امامی در بازار امروز با کاهش ۱۵۰هزار تومانی نسبت به روز چهارشنبه، به ۱۱میلیون و ۱۵۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۰میلیون و ۸۰۰هزار تومان رسید. نیم سکه با قیمت شش میلیون و ۴۰۰هزار، ربع سکه چهار میلیون و سکه یک گرمی دو میلیون و ۳۵۰هزار تومان معامله می‌شود. قیمت هر مثقال طلای ۱۷عیار آب شده در بازار امروز چهار میلیون و ۶۸۰هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۸۰هزار تومان است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو(۹۹/۱۲/۶)

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ بر این اساس تا ساعت(۱۳:۰۰) قیمت دلار در بازار آزاد به ۲۵۲۷۰ و یورو به ۳۰۶۰۰تومان رسید. دلار در صرافی‌های رسمی نیز وارد کانال ۲۵هزار تومان شد؛ به این ترتیب قیمت فروش دلار به ۲۵۰۵۰ و خرید آن به ۲۴۵۵۰تومان رسید. قیمت خرید و فروش یورو هم در صرافی‌ها ۲۹۶۰۰ و ۳۰۱۰۰تومان اعلام شد. امروز قیمت فروش دلار در سامانه نیما ۲۴۰۶۶ و یورو ۲۹۲۳۸تومان است.

به گزارش اقتصادآنلاین ؛ بر اساس آخرین قیمت‌های اعلام شده توسط اتحادیه طلا تا ساعت (۱۳:۰۰)، بهای سکه امامی به ۱۱میلیون و ۲۰۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۰میلیون و ۹۰۰هزار تومان رسیده است. نیم سکه در این ساعت از معاملات با قیمت شش میلیون و ۳۵۰هزار، ربع سکه چهار میلیون و ۱۰۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۴۰۰هزار تومان فروخته می‌شود. قیمت هر مثقال طلای ۱۷عیار هم به چهار میلیون و ۷۴۵هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار به یک میلیون و ۹۵هزار تومان رسید.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو(۹۹/۱۲/۵)

به گزارش اقتصادآنلاین؛  کانون صرافان نرخ انواع ارز در بازارهای امروز ۵اسفند ماه را اعلام کرد. بر این اساس قیمت دلار و یورو در بازار آزاد با ۳۰۰تومان افزایش به ۲۴۷۰۰ و ۳۰هزار تومان رسید. در صرافی‌ها قیمت فروش دلار ۲۴۴۰۰ و خرید آن ۲۴هزار تومان اعلام شد. قیمت خرید و فروش یورو هم در صرافی‌ها به ترتیب ۲۸۸۰۰ و ۲۹۳۵۰تومان است. سامانه نیما قیمت فروش دلار را ۲۴۰۷۲ و یورو را ۲۹۰۹۶تومان اعلام کرد.

در اولین معاملات بازار آزاد تهران قیمت هر قطعه سکه امامی به ۱۱میلیون و‌ ۹۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۰میلیون و ۸۰۰هزار تومان رسید. به گزارش اقتصادآنلاین؛ اولین معاملات نیم سکه با قیمت شش میلیون و ۳۵۰هزار، ربع سکه چهار میلیون و ۵۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۴۰۰هزار تومان انجام شد. قیمت هر گرم طلای ۱۸عیار در این ساعت از معاملات یک میلیون و ۷۸هزار تومان است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو(۹۹/۱۲/۴)

به گزارش اقتصاد آنلاین، بر اساس دومین نرخ اعلام شده از سوی کانون صرافان، قیمت دلار و یورو در معاملات بعد از ظهر امروز ۳۰۰تومان کاهش یافت. به این ترتیب قیمت دلار در بازار آزاد تهران به ۲۴۵۵۰ و یورو به ۲۹۷۰۰تومان رسید. در صرافی‌ها قیمت فروش دلار همچنان ۲۴۲۵۰ و یورو ۲۹۲۵۰تومان است. صرافی‌ملی قیمت فروش دلار را ۲۴۱۸۲ و یورو را ۲۹۲۹۰تومان اعلام کرد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، در معاملات امروز بازار آزاد تهران قیمت هر قطعه سکه امامی به ۱۱میلیون و ۱۲۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۰میلیون و ۸۰۰هزار تومان افزایش یافته است. قیمت نیم سکه به شش میلیون و ۳۰۰هزار، ربع سکه چهار میلیون و ۵۰هزار و سکه یک گرمی به دو میلیون و ۴۰۰هزار تومان رسید. همچنین قیمت هر مثقال طلای ۱۷عیار در بازار امروز چهار میلیون و ۶۸۲هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۸۰هزار تومان است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو(۹۹/۱۲/۳)

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت دلار و یورو در بازار آزاد(ساعت ۱۳:۱۰) با کاهش ۵۰۰تومانی به ۲۴۹۰۰ و ۳۰۰۵۰تومان رسید. در صرافی‌ها قیمت فروش دلار ۲۴۶۵۰ و یورو ۲۹۶۵۰تومان اعلام شد. در سامانه نیما قیمت فروش دلار به ۲۴۲۹۰ و یورو به ۲۹۲۴۰تومان رسید.

در ساعت (۱۴:۰۰) معاملات امروز بازار آزاد تهران، قیمت هر قطعه سکه امامی به ۱۱میلیون و ۸۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۰میلیون و ۵۰۰هزار تومان کاهش یافته است. قیمت نیم سکه به شش میلیون و ۲۰۰هزار، ربع سکه چهار میلیون و ۱۰۰هزار و سکه یک گرمی به دو میلیون و ۳۰۰هزار تومان رسید؛ همچنین قیمت هر مثقال طلای ۱۷عیار در بازار امروز چهار میلیون و ۵۹۵هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۶۰هزار تومان است.

نرخ ارز دلار سکه طلا یورو(۹۹/۱۲/۲)

به گزارش اقتصادآنلاین، قیمت دلار در بازار آزاد به 25600 و یورو به 31هزار تومان رسید. قیمت فروش دلار در صرافی‌ها 25200 و خرید آن 24800تومان اعلام شد. یورو با قیمت 30350تومان فروخته می‌شود و نرخ خرید آن 29950تومان است. در سامانه نیما دلار با قیمت 24392 و یورو 29013تومان فروخته می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین، به این ترتیب قیمت سکه طرح امامی به ۱۱میلیون و ۶۰۰هزار و سکه طرح قدیم به ۱۱میلیون و ۲۰۰هزار تومان کاهش یافت. نیم سکه در این ساعت از معاملات با قیمت شش میلیون و ۵۵۰هزار، ربع سکه چهار میلیون و ۳۰۰هزار و سکه یک گرمی دو میلیون و ۴۵۰هزار تومان به فروش می‌رسد. قیمت هر مثقال طلا در بازار امروز چهار میلیون و ۹۰۰هزار و هر گرم طلای ۱۸عیار یک میلیون و ۱۳۱هزار تومان است.

پربیننده ترین تا ۴۰روز آینده ثبت نام نکنید، از یارانه و حقوق شهروندی محروم خواهید شد! / همه آنچه باید در مورد سامانه املاک بدانید شاسی بلند جدید کرمان موتور + مشخصات و تصاویر امتحانات پایه نهم و دوازدهم حضوری است ارزان‌ترین خانه‌های تهران کجاست؟ ماجرای نوزاد رها شده در تبریز

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: نرخ ارز دلار سکه طلا یورو قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی طرح جدید دلار و و هر گرم طلای ۱۸ عیار ۱ میلیون ترتیب قیمت دلار در بازار آزاد تومان رسید در صرافی ها قیمت فروش صرافی های رسمی قیمت فروش دلار نرخ ارز دلار سکه طلا یورو ۹۹ ۱۲ ۲ نرخ ارز دلار سکه طلا یورو ۱۴۰۰ ۱ قیمت دلار و یورو در بازار آزاد صرافی ها قیمت فروش دلار سامانه نیما قیمت فروش دلار سامانه نیما قیمت فروش دلار صرافی ها قیمت فروش دلار تومان رسید قیمت خرید و فروش قیمت دلار در بازار آزاد قیمت دلار در بازار آزاد قیمت فروش دلار در صرافی ها فروش یورو هم در صرافی ها میلیون و ۹۰۰ هزار تومان تومان کاهش در مقایسه میلیون و ۳۰۰ هزار تومان میلیون و ۱۰۰هزار و سکه ساعت از معاملات گزارش اقتصادآنلاین قیمت طلا و سکه نسبت ارز در بازارهای امروز میلیون و ۵۰هزار و سکه تومان افزایش یافت تومانی به ۱۰میلیون تومان کاهش یافته بازار آزاد با رشد قطعه سکه امامی امروز قیمت طلا و سکه تومانی در مقایسه تومان فروخته می شود تومان معامله می شود سامانه نیما تومان کاهش نسبت قیمت های اعلام شده میلیون و ۶۰۰هزار مقایسه با دیروز نیم سکه ۶ میلیون ۱۰۰هزار تومانی ربع سکه ۴ میلیون کانون صرافان ق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۵۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار حواله‌ای چند شد؟

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، در معاملات امروز سه‌شنبه ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳ مرکز مبادله ارز و طلای ایران، هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش نسبت به روز کاری قبل به‌نرخ ۴۳ هزار و ۸۹۶ تومان و حواله دلار نیز به‌نرخ ۴۰ هزار و ۹۷۶ تومان معامله می‌شود.

قیمت هر اسکناس یورو در مرکز مبادله ایران نیز با افزایش نسبت به روز کاری قبل به ۴۶ هزار و ۷۳۶ تومان و نرخ حواله یورو به ۴۳ هزار و ۶۲۸ تومان رسیده است.

موج هیجانی قیمت دلار فروکش کرد | احتمال کاهش بیشتر قیمت‌ در بازار

از سوی دیگر، اسکناس درهم امارات نیز با افزایش نسبت به روز کاری گذشته، ۱۱ هزار و ۹۵۲ تومان ارزش‌گذاری شده است و نرخ حواله درهم نیز ۱۱ هزار و ۱۵۷ تومان است.

کد خبر 846555 برچسب‌ها ارز - بازار داخلی یورو مرکز مبادله ارز و طلا دلار آمريكا

دیگر خبرها

  • قیمت دلار امروز ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار حواله‌ای چند شد؟
  • قیمت تور اروپا با دلار و یورو امروز چند؟
  • قیمت طلا، قیمت دلار و قیمت سکه ۱۴۰۳/۰۲/۰۳
  • قیمت دلار امروز ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳/ طلا گران شد، سکه عقب رفت
  • قیمت دلار و یورو امروز یکشنبه ۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • قیمت دلار، سکه، طلا و یورو شنبه ۱ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ سکه یک کانال عقب رفت
  • قیمت دلار امروز ۱ اردیبهشت۱۴۰۳
  • قیمت طلا، قیمت دلار، قیمت سکه و قیمت ارز ۱۴۰۳/۰۲/۰۱