Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون تعاون و امور ایثارگران بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: واگذاری خودرو به جانبازان واجد شرایط به‌صورت جدی در حال پیگیری است.

به گزارش ایسنا، محمود پاکدل با اشاره به دستور دکتر جهانگیری معاون اول رییس جمهور در مورد واگذاری خودرو به جانبازان واجد شرایط گفت: دستور معاون اول رییس جمهور به وزارت صمت جهت واگذاری خودرو به جانبازان واجد شرایط ابلاغ شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنیاد شهید و امور ایثارگران در راستای این دستور تفاهم‌نامه‌هایی با وزارت صمت و دو خودروساز ایران‌خودرو و سایپا منعقد کرده که برابر توافقات انجام‌شده بنیاد شهید و امور ایثارگران اولویت‌های واگذاری خودرو به جانبازان و همچنین نوع خودرو را به وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرده است.
وی افزود: در راستای اجرای دستور معاون اول رییس جمهور نشست‌ها و تفاهم‌نامه‌هایی با سرپرستان وقت و وزیر صنعت، معدن و تجارت منعقد و مقررشده است واگذاری خودرو به جانبازان بالای 50 درصد با اولویت جانبازان 70 درصد و قطع نخاعی صورت گیرد. علاوه بر این دو خودروساز بزرگ کشور متعهد به واگذاری خودرو شده‌اند و نوع خودروی واگذاری نیز در صورت‌جلسات مربوطه مشخص‌شده است.
پاکدل با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته برای اجرای دستور واگذاری خودرو گفت: ازآنجاکه طبق قانون مسئولیت واگذاری خودرو در حیطه وظایف و اختیارات وزارت صنعت، معدن و تجارت است طی چند روز گذشته مهندس اوحدی معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با معاون اول رییس جمهور و وزیر صمت مجدداً جلساتی داشته‌اند که با دستور معاون اول رییس جمهور به وزیر صمت مقررشده است اقدام لازم به‌منظور اجرایی شدن این موضوع صورت پذیرد.
پاکدل در پایان با بیان اینکه در زمان تدوین بودجه 1400 پیگیری‌های جدی و مذاکره با نمایندگان مجلس شورای اسلامی به‌منظور تعیین محل تأمین منابع ماده 45 توسط مسئولان بنیاد شهید و امور ایثارگران صورت گرفت، افزود: نمایندگان محترم مجلس با نگاهی دیگر؛ بند «ز» تبصره 7 قانون بودجه سال ۱۴۰۰ را  به‌منظور فروش خودرو به جانبازان با تقسیط 5 ساله به تصویب رساندند. به‌این‌ترتیب ازآنجاکه هرگونه تغییر در این مصوبه نیازمند ارائه طرح توسط نمایندگان محترم و تصویب آن در مجلس شورای اسلامی است. لذا به‌منظور پیشگیری از هرگونه تأخیر، بنیاد شهید و امور ایثارگران دستور معاون محترم رییس جمهور به وزیر صمت برای تأمین خودروی جانبازان را در اولویت کاری قرار داد که امیدواریم این مهم در آینده نزدیک محقق شود.
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خانواده های شهدا بنیاد شهید و امور ایثارگران واگذاری خودرو به جانبازان معاون اول رییس جمهور دستور معاون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۸۶۳۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: اینکه عده‌ای مطرح می‌کنند شنبه‌ها تعطیل باشد، جای تعجب دارد + فیلم

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد : دولت از ابتدا نظرش درمورد تعطیلی‌های طول هفته مشخص بوده است و متعجبیم از کمیسیون اجتماعی که تردید‌های زیادی بین شنبه یا پنج شنبه دارد.

سید محمد حسینی معاون پارلمانی رییس جمهور در حاشیه جلسه هیأت دولت در پاسخ به خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجو گفت : دولت از ابتدا نظرش درمورد تعطیلی‌های طول هفته مشخص بوده است و متعجبیم از کمیسیون اجتماعی که تردید‌های زیادی بین شنبه یا پنج شنبه دارد.

وی افزود: عملا در تهران پنج شنبه‌ها تعطیل است، همچنین مدارس و دانشگاه‌ها نیز پنج شنبه‌ها تعطیل است، همچنین بسیاری از استان‌ها نیز پنج شنبه‌ها تعطیل هستند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

حسینی اظهارداشت : دیروز مجلس اشکالات شورای نگهبان در خصوص لایحه ساماندهی اجاره بها را مرتفع ساخت و امیدواریم شورای نگهبان هم زودتر این مهم را مصوب کند.

وی افزود: مجلس نیز تحقیق و تفحصی در دستور کار داشت که بیشتر به عملکرد دولت قبل بر می‌گردد.

حسینی ابراز داشت : وزارتخانه های مختلف و ذی ربط مکلف شدند که حداقل ۵ هنرستان وابسته و جوار را مبتنی بر ظرفیت‌های خود ایجاد کنند.

معاون پارلمانی رییس جمهور تاکید کرد : همچنین در خصوص کمبود دارو‌ها نیز مصوبه‌ای وجود داشت تا تخلفات به قوه قضاییه ارسال نشود. کمبود‌ها و کم کاری‌هایی در موضوع دارویار وجود دارد که البته جرم نیست.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • رزمایش طرح سپاس با همکاری تیپ ۵۵ هوابرد برگزار شد
  • حسینی: اینکه عده‌ای مطرح می‌کنند شنبه‌ها تعطیل باشد، جای تعجب دارد + فیلم
  • جومونگ در جزیره، آشوراده چوسان شد/ دستور رییس‌جمهور وتو می‌شود؟
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • اجرا شدن مصوبات سفر رئیس جمهور در ایلام در حوزه بنیاد شهید
  • اجرای برنامه های متنوع فرهنگی بنیاد شهید در ایلام قابل تقدیر است
  • مصوبات سفر رییس جمهوری در حوزه بنیاد شهید ایلام ۱۰۰ درصد اجرا شد
  • اکثر پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند
  • اکثریت پرسنل بنیاد شهید به دلیل عدم آشنایی با مشکلات ایثارگران، جانبازان و آزادگان، ناکارآمدند